Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. máj. 13. 9h:19' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
im | imádkozol |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 64 életpontot sebeztél. [+3% tau] Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1693 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. [+1% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [125,69] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. [+2% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 97, gyógyulás: 10, összesen: -87 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,68] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+4% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 97, gyógyulás: 9, összesen: -88 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [128,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 91-100.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 15 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 75, gyógyulás: 12, összesen: -63 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 67, gyógyulás: 7, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [129,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 82, gyógyulás: 13, összesen: -69 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. [+2% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar felderítő jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 137, gyógyulás: 25, összesen: -112 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. 14 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 70, gyógyulás: 12, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [131,65] Továbbra is síkságon vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [132,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a Tguarkhan testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 118, gyógyulás: 15, összesen: -103 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ryuku szablyával megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
NAGYOBB TŰZLEHELET (23. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A nagyobb tűzlehelet a kvatációs folyamat során kialakított kisebb tűzlehelet továbbfejlesztése. Most már képes vagy nagyobb, koncentráltabb energiát előállítani ellenfeled megsebzésére. 5 életpont feláldozásával egy, karakter szintenként D5 sebzést (max. 100 D5) okozó tűzleheletet vagy képes használni, amit a mentődobás ugyan felez, de a sikeres mentődobásra még kisebb esély van, mint a kisebb tűzleheletnél. A nagyobb tűzlehelet használatához a 150-es varázslatot kell a T/V listádba rakni (tehát TV 150 vagy FTV 150). |
Erő: | 39 (48) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 27 (36) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 465/240 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 675/111 | Pénz: | 4436 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 18/15 | Pszi pont: | 92/13 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/96 | ökölvívás: | 17/54 (+27%) | szúrófegyverek: | *26/100 (+2%) |
vágófegyverek: | 17/22 (+12%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 11/91 |
dobófegyverek: | 24/15 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,64 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/91 | 2. nyomkövetés: | 28/93 | 3. mászás: | 13/2 |
4. csapdakészítés: | 28/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 44/96 (+165%) |
7. titkosírás: | 3/69 | 8. felderítés: | 11/27 | 9. szörnyidomítás: | 8/39 |
10. teológia: | 23/64 (+17%) | 11. taumaturgia: | 36/18 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 17/4 (+8%) | 14. harcművészetek: | 10/67 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 26/92 (+20%) | 17. pszi: | 9/51 (+36%) | 18. zárnyitás: | 8/56 |
19. vadászat: | 5/8 (+34%) | 20. bányászat: | 30/55 (+4%) | 21. úszás: | 15/1 |
22. főzés: | 10/33 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 169 (limit: 565), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 17 675. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 468 TU szükséges.) |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 265 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 438 | ugh méreg (#166) | 6 | polip szívóka (#391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 20 | áldott kő (#642) | 48 | extra takarmány (#1360) | 63 | ramit kő (#226) | 10 | esszenciakristály (#350) | 48 | jégszilánk (#1128) | 1137 | tükör (#43) | 5 | nyomkereső talizmán (#671) | 304 | sárkánypikkely (#292) | 158 | gyógykenőcs (#313) | 172 | katonai kötszer (#1508) | 3519 | ugh méreg (#166) | 10 | varázskő (#305) | 14 | térhajlító kavics (#1539) | 24 | őskristály-szilánk (#1525) | 178 | szent jogar (#150) | 1024 | kaktuszbogyó (#429) | 15016 | kaja (#2) | 2 | Xanathal karkötője (#956) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gernim balzsam (#1894) | 2 | spiritusz (#170) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | galachmit (#310) | 4 | grifftojás (#179) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 2 | remák szív (#264) | |||
6 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |
123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|