234. forduló, 236. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:23'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,56] koordinátán. Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 508.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 503.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 498.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 493.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 488.]

fl 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

fl 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

fl 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

fl 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab (ld. enc.). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 483.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 478.]

flh 997 351 felt. lőfegyver haszn. 997 a 351. tárggyal
Ok, FLH 997 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ep 86 építed a 86. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ezüsthegyű nyilat. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 468.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ezüsthegyű lándzsát. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 458.]

kt 324 elkészíted a 324. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ezüsthegyű lándzsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 458.]

ff 695 182 324 felt. fegyverváltás: 695 182 324
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya << vashegyű lándzsa << ezüsthegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

ffk 120 120 100 felt.fv.kozkázata: 120 120 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

lm 900 36 905 mozogsz 900 36 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot. Felpakolsz. Bekukkantasz a kis terembe. [29. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 3 nyílvessző talált el. 9 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Egy nagyobb terembe érkezel. [30. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [31. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-10 életpont). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [36. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [66 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [37. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 90, gyógyulás: 25, összesen: -65 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel jól megszúrod a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 77, gyógyulás: 38, összesen: -39 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [38. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel meghorzsolod a Zinthurg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 51, gyógyulás: 33, összesen: -18 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. [44 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 900 39 mozogsz 900 39
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosót egy másik járat keresztezi. [36. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [12 pontot használtál fel, van még 331.]

m 6 mozogsz nyugatra
[132,56] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy khór darázs volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 319.]

rm 34 67 999 rombolsz a 34. tárggyal a 67. tárgyat 319 pontért
Növényekben csak vágófegyverrel tehetsz kárt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. BP: energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 59 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni.

EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY)
Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6.

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 37 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 26 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 28 Életpont: 263/78 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 7
Szerencse: 24 Varázspont: 309/116 Pénz: 389 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 12/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 990 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 183 TP-t kaptál. Jelenleg 364326 TP-d van. A következő szinthez még 85674 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 399 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/73 szúrófegyverek: 13/1 vágófegyverek: 13/96
ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50 dobófegyverek: 20/45

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 (+10%) 2. nyomkövetés: 38/38 (+4%) 3. lopás: 20/46
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 16/19 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/94 (+10%)
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/41
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 23/36 (+11%) 12. taumaturgia: 19/95 (+20%)
13. versengés: 1/39 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 11/34 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 29/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 102.35 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322)
1 fáklya (#36) 2 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 4 ezüstdarab (#326)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,56) khór darázs (#348), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(133,56) a 67. labirintus bejárata, Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek