233. forduló, 235. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 16. 9h:39'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,62] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 6. napján összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy karmos tankány. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Hirtelen kezdesz elfelejteni néhány dolgot - például hogy hogyan is néz ki, akivel most találkozol, és hogy mit is akartál csinálni (feltételes parancsaid törlődtek). Folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

m 6 mozogsz nyugatra
[139,62] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Fekete a bőre. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy mithrilt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Erik. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [12 pontot használtál fel, van még 537.]

rm 64 999 999 rombolsz a 64. tárggyal a 999. tárgyat 500 pontért
Kigyomlálod, kiirtod a gaz növényt. Ezen a mezőn megszűnt az álomvirág. Gaztetted jutalmaként materializálódik nálad egy főnixtoll. (+3 gonoszság.) Jócskán pumpáltál az izomzatodon! Hmm. Még 255 TVP gyakorlás, és az erőd megnövekszik! Aahh, micsoda pusztítás! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 507.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[138,61] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 17, gyógyulás: 14, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [137,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt városépítkezést. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült ryuku ostromteknős. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a ryuku ostromteknős bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 15, összesen: +7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 483.]

rm 64 999 999 rombolsz a 64. tárggyal a 999. tárgyat 483 pontért
Apró cafatokra vágod a szárát, levelét, virágát (vagy ami van). Vége! Ezen a mezőn megszűnt a rát-fa. (+3 gonoszság.) Izmaid duzzadnak a kifejtett erőfeszítésnek köszönhetően. Hmm. Még 225 TVP gyakorlás, és az erőd megnövekszik! Hát, ez különösen jó érzés volt. (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 453.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[136,60] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,59] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a törpemammut nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 22, gyógyulás: 27, összesen: +5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,58] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 32, gyógyulás: 16, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 417.]

rm 64 999 999 rombolsz a 64. tárggyal a 999. tárgyat 417 pontért
Szétvágod, szétcsapdosod a növényt! Ez se hajt több bimbót. Ezen a mezőn megszűnt a xantusz-kaktusz. (+1 gonoszság.) A jól végezz munka után végigpillantasz kigyúrt testeden. A fejlődés szemmel látható! Hmm. Még 215 TVP gyakorlás, és az erőd megnövekszik! Ez jól esett! (+10 varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 407.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[133,57] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [133,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Shingalana vigyorog kajánul. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 383.]

rm 17 86 999 rombolsz a 17. tárggyal a 86. tárgyat 383 pontért
Ütőfegyvereddel nekiállsz vandálkodni. A pusztítás teljes - semmi sem maradt a mások szorgalmas munkájának eredményéből. Ezen a mezőn megszűnt az olvasztókemence. 30 tapasztalati pontot kaptál. (+7 gonoszság.) Jócskán pumpáltál az izomzatodon! Hmm. Még 144 TVP gyakorlás, és az erőd megnövekszik! Hát, ez különösen jó érzés volt. (+71 varázspont.) [71 pontot használtál fel, van még 312.]

rm 17 155 999 rombolsz a 17. tárggyal a 155. tárgyat 312 pontért
Hozzálátsz a brutális pusztításhoz. Hosszas "munkádat" siker koronázza: elpusztítottad a teljes építményt! Ezen a mezőn megszűnt a vaskohó. 60 tapasztalati pontot kaptál. (+11 gonoszság.) Jócskán pumpáltál az izomzatodon! Hmm. Még 33 TVP gyakorlás, és az erőd megnövekszik! Aahh, micsoda pusztítás! (+111 varázspont.) [111 pontot használtál fel, van még 201.]

* 1. BP: energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 74 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 181.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő dombi yeti mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dombi yeti testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a dombi yeti nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 33, gyógyulás: 16, összesen: -17 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 138.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 513 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 37 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 26 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 28 Életpont: 275/190 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 7
Szerencse: 24 Varázspont: 309/184 Pénz: 389 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 12/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 990 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5519 TP-t kaptál. Jelenleg 364143 TP-d van. A következő szinthez még 85857 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 394 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/73 (+2%) szúrófegyverek: 13/1 (+6%) vágófegyverek: 13/96 (+15%)
ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50 dobófegyverek: 20/45 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/39 2. nyomkövetés: 38/34 (+24%) 3. lopás: 20/46
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 16/14 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/84
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/41
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 23/25 (+10%) 12. taumaturgia: 19/75 (+21%)
13. versengés: 1/39 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 11/34 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 29/25 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 100.44 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 3 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 főnixtoll (#563) 4 kaja (#2)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,56) a 67. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(133,57) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(134,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), patak, oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknős (#362)
(135,59) törpemammut (#115), márványtorony (#175), 42. jellempróba, Tharr oltár
(136,60) friss csatamező (#262), oltár
(137,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), oltár, városépítkezés (#398), ryuku ostromteknős (#362), kérődző etra (#368)
(138,61) városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), varkaudar behemót (#189)
(139,62) bávatag golombár (#165), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Erik (2179. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek