233. forduló, 235. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 22. 9h:10'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, kontyos hajú, kék szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy vadász quwarg trófea és egy mestervarázsló trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Darochaar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 távcsövet (50 arany), 1 szulfint (1000 arany).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bunthar nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 602.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 563.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]

vv 14 elmormolod a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

ftv 61 221 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

m 3 mozogsz délkeletre
[133,45] Az új terep hegyvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 54 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi jobb karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Weina Barstonnal. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[9 pontot használtál fel, van még 550.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

kt 323 2 elkészíted a 323. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ezüsthegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 525.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[133,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült bunthar. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy dehidrátor. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Andezit Tódor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vörös rakolits. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő érző szívű dromedár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 498.]

m 2 mozogsz keletre
[136,44] A terep vált: bozótos területen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 489.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[137,45] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán K'Nrtung vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem jobb karját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 140 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1323 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 186, gyógyulás: 0, összesen: -186 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy sebesült szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,46] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal oldalát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriáspók förtelmes fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. [aranygyűrű ládikóba-> (93,54)-> 12 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,46] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 414.]

m 1 mozogsz északkeletre
[140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy M.C. Silverhand orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Van itt egy fényűző villa (602. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Trollinával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hűvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell.
[9 pontot használtál fel, van még 405.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

lm 4 3 1 mozogsz 4 3 1
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gnóm szolgáló! (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a gnóm szolgáló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [25 pontot használtál fel, van még 370.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

hu 535 664 704 hulladék: 535 664 704
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sötét tekercset. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elf csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz troll csontot. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

hu 706 714 1066 hulladék: 706 714 1066
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gnóm csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz párducbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

id 88 40 idomítod a 88. szörnyet 40 pontért
Nekikezdesz a kaffogó hebrencs idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [25 pontot használtál fel, van még 340.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 339.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+17 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 348.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 3 28 fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 11, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kaffogó hebrencs. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 575 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 36 (43) Szint: 20 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 29 (31) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 371/276 Jellem: jó (573) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (43) Varázspont: 635/116 Pénz: 2477 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/22 Pszi pont: 161/235 EFejl: 32
Eddig összesen 1046 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10900 TP-t kaptál. Jelenleg 578407 TP-d van. A következő szinthez még 21593 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, őrült varázsló, quwarg nagymester. A 224. fordulódban 8704 arany került a bankszámládra. 9139 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/67
ütőfegyverek: 25/47 (+11%) lőfegyverek: 24/61 (+5%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 32/36 (+36%) 3. mászás: 12/85 (+5%)
4. csapdakészítés: 17/20 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/72 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 5/59 8. felderítés: 17/13 9. szörnyidomítás: 9/15 (+25%)
10. teológia: 33/11 (+39%) 11. taumaturgia: 29/49 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/3 (+7%) 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 23/61 (+18%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 9/48 18. vadászat: 13/95
19. bányászat: 21/66 (+10%) 20. testépítés: 28/86 21. úszás: 1/0 (+100%)
22. főzés: 7/10 23. csapatmunka: 4/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)
az elme hatalma (#123) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> 15. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tűzeső (#61) >> 18. szintű lényekre tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 ezüstshuriken (#327) 3 gyógykenőcs (#313)
2 madártoll (#112) 5 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bunthar bőr (#733)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 18 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
5 mákrózsa virág (#56) 1 rakolits por (#669) 1 remák szív (#264)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129) 4 ugh méreg (#166)
42 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,44) művészi porolit (#720), buntharok (#396), dehidrátor (#151)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), ekharion bébi (#768), Weina Barston (5160. kalandozó)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(135,44) érző szívű dromedár (#753), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(136,44) régészeti lelőhely (#1208), Dornodon oltár
(137,45) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), szutykos remák (#191)
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(140,45) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Trollina (2455. kalandozó), gnóm szolgáló (#181)

Üzenet küldése a karakternek