231. forduló, 233. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 12. 9h:14'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,79] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+40 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 343.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 313.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 283.]

f 352 kísérletezel a 352. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 273.]

f 378 kísérletezel a 378. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

v 15 1253 3 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [+5% teo] [15 pontot használtál fel, van még 243.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[113,79] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Látsz egy márványtornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy óriáspók!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 6 mérg. ubuk tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy templomot. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [112,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1200 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy quwarg harcos van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a quwarg harcos sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Elsőnek egy Mnebolath száll szembe veled. {max. életpontja: 176-205.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 80, gyógyulás: 10, összesen: -70 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar íjász. {támadása: 42.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ork csodaszer. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy elit palotaőr trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy földsárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. {legmagasabb egyéb szakértelme: rejtőzködés (20).} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lezúziusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 1 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[67 pontot használtál fel, van még 176.]

ep 256 50 építed a 256. tárgyat 50 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. 86 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [49 pontot használtál fel, van még 127.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[112,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar bajnok. {max. életpontja: 86-175.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. [+4% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Második ellenfeled egy borzalmas varkaudar. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+4% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ork csodaszer. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [112,76] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Találsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 103.]

ef 5 518 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 68.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a mérg. ubuk dobónyilat, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[111,77] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy templomot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar bajnok áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+4% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 44, gyógyulás: 3, összesen: -41 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar felderítő.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 77, gyógyulás: 12, összesen: -65 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ork csodaszer. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [110,78] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 52.]

ef 5 518 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 17.]

e 40 élelemszerzés 17 pontért

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 0.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 óndarabot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 6, 13.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ekharion bébi. 2 kaját töm magába a nektoraf. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG)
A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.]

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 39 (48) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 186 cm
IQ: 27 (36) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 441/286 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 584/69 Pénz: 4218 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 72/7 EFejl: 30
Eddig összesen 1568 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 319 TP-t kaptál. Jelenleg 989 629 TP-d van. A következő szinthez még 10 371 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Mnebolath, varkaudar varázsló. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 9979 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/56 ökölvívás: 16/34 (+20%) szúrófegyverek: 26/26 (+4%)
vágófegyverek: 16/68 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/98 (+10%)
dobófegyverek: 24/15 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
110,78 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/91 2. nyomkövetés: 28/26 (+27%) 3. mászás: 12/79 (+6%)
4. csapdakészítés: 28/38 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 38/36
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 11/27 9. szörnyidomítás: 8/39
10. teológia: 22/86 (+21%) 11. taumaturgia: 34/64 (+37%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 16/72 14. harcművészetek: 11/67 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 25/44 17. pszi: 7/73 (+14%) 18. zárnyitás: 8/56
19. vadászat: 4/49 (+19%) 20. bányászat: 30/36 (+3%) 21. úszás: 14/41
22. főzés: 10/3 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 97 (limit: 115), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 10 085.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1277 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 265 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 438 ugh méreg (#166) 6 polip szívóka (#391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
20 áldott kő (#642) 6 vas dobónyíl (#189) 113 ramit kő (#226)
10 esszenciakristály (#350) 46 dárda (#10) 5 nyomkereső talizmán (#671)
418 sárkánypikkely (#292) 58 gyógykenőcs (#313) 10 Eldereth szilánk (#512)
3519 ugh méreg (#166) 20 varázskő (#305) 14 térhajlító kavics (#1539)
42 őskristály-szilánk (#1525) 156 szent jogar (#150) 1012 kaktuszbogyó (#429)
1 Xanathal karkötője (#956) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 kentaurusz szőttes (#1641)
1 ryuku függő (#1322) 1 Korrissh sisakja (#1658) 1 Fókuszpenge (#639)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 nyílvessző (#108) 4 spiritusz (#170)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 mákrózsa virág (#56) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 4 ork csodaszer (#1228)
1 sallank nyíl (#129) 1 Thargodan esszencia (#328) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113 114 115
75
76
77
78
79
80
(110,78) Leah rúnaköve, phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 46. jellempróba
(111,77) vaskohó (#155), Raia oltár, 25. jellempróba, varkaudar bajnok (#190), varkaudar felderítő (#7133)
(112,76) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(112,77) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, Dornodon oltár, 46. jellempróba, mélységi grittangok (#103), varkaudar bajnok (#190), borzalmas varkaudar (#166)
(112,78) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, quwarg harcos (#201), Mnebolath (#237), varkaudar íjász (#687), Lezúziusz (4045. kalandozó)
(113,79) márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halálkúpokhopz új kincsek és készíthető tárgyak kerültek be.

Üzenet küldése a karakternek