Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 12. 9h:14' EZ A 241. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD 242. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
im 0 3 | imádkozol |
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
f 378 | kísérletezel a 378. tárggyal |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1200 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy quwarg harcos van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a quwarg harcos sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 80, gyógyulás: 10, összesen: -70 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}
ep 256 50 | építed a 256. tárgyat 50 pontért |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. [+4% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+4% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [112,76] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
ef 5 518 | energia fejlesztése 5 |
kf 107 108 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+4% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 44, gyógyulás: 3, összesen: -41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 77, gyógyulás: 12, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [110,78] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
ef 5 518 | energia fejlesztése 5 |
e 40 | élelemszerzés 17 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
Erő: | 39 (48) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 27 (36) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 441/286 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 33 (39) | Varázspont: | 584/69 | Pénz: | 4218 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 72/7 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/56 | ökölvívás: | 16/34 (+20%) | szúrófegyverek: | 26/26 (+4%) |
vágófegyverek: | 16/68 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/98 (+10%) |
dobófegyverek: | 24/15 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
110,78 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/91 | 2. nyomkövetés: | 28/26 (+27%) | 3. mászás: | 12/79 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 28/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 38/36 |
7. titkosírás: | 3/69 | 8. felderítés: | 11/27 | 9. szörnyidomítás: | 8/39 |
10. teológia: | 22/86 (+21%) | 11. taumaturgia: | 34/64 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 16/72 | 14. harcművészetek: | 11/67 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 25/44 | 17. pszi: | 7/73 (+14%) | 18. zárnyitás: | 8/56 |
19. vadászat: | 4/49 (+19%) | 20. bányászat: | 30/36 (+3%) | 21. úszás: | 14/41 |
22. főzés: | 10/3 | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 97 (limit: 115), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 10 085. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1277 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 265 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 438 | ugh méreg (#166) | 6 | polip szívóka (#391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 20 | áldott kő (#642) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 113 | ramit kő (#226) | 10 | esszenciakristály (#350) | 46 | dárda (#10) | 5 | nyomkereső talizmán (#671) | 418 | sárkánypikkely (#292) | 58 | gyógykenőcs (#313) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | 3519 | ugh méreg (#166) | 20 | varázskő (#305) | 14 | térhajlító kavics (#1539) | 42 | őskristály-szilánk (#1525) | 156 | szent jogar (#150) | 1012 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | Xanathal karkötője (#956) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | ryuku függő (#1322) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | spiritusz (#170) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | ugh méreg (#166) |
109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|