231. forduló, 233. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 30. 13h:13'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [377,88] koordinátán.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Ababo adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 lidérckoronát. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Ababo csomagját. Találsz benne 12 zyel katalizátort.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 aranyló ugarhéjat (720 arany), 1 aranyló ugarhéjat (210 arany), 1 ryuku mellvértet (1000 arany), 1 tükörpáncélt (3000 arany), 1 aranyló ugarhéjat (250 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+512 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 381.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 368.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 367.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 361.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 359.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 355.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 353.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 351.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 136 50 50 támadó/véd. varázslat a 136. varázslatot az 50. varázslatot az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiafolyam. 50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 346.]

tno 6 12 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

hh 1133 1098 313 használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 313. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 325.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 324.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

kf 1548 466 820 kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat a 466. tárggyal a 820. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

vv 79 167 58 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 322.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 322.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+415 varázspont, -830 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 322.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+782 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 320.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(377,88) a 101. labirintus bejárata

[360,64] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 310.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

dd 56 280 281 eldobod az 56. tárgyat a 280. tárgyat a 281. tárgyat
Elhajítasz 68 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 tyrex csontot. Elhajítasz 1 raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[377,88] Ráismersz a lényre. Egy Thargodan zsoldos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 50 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Shengoroth karmával kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a Thargodan zsoldos izmos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7009 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 32, gyógyulás: 92, összesen: +60 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [378,87] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy taalru. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fénypajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 216 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a taalru póklábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a taalru póklábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 73 életpontot sebeztél. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 15 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 4375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 29, gyógyulás: 38, összesen: +9 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +11% bányászat.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [379,86] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +11% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő taalru nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 225 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a taalru fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a taalru póklábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 4375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 22, gyógyulás: 47, összesen: +25 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 77 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6334 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 14, gyógyulás: 61, összesen: +47 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [21 pontot használtál fel, van még 284.]

v 96 310 64 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(377,88) a 101. labirintus bejárata, Thargodan zsoldos (#310), olvasztókemence (#86), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484)
(378,87) taalru (#249), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely
(379,86) olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, taalru (#249), ében halálhajcsár (#295)

[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Az izzó magmakráterek között egy ocsmány, groteszk építmény magasodik. Oldalán mocskos cégér fityeg, rajta Thargodan ákombákommal. Noha az írást nem érted, első pillantásra látszik, hogy ez egy Thargodan kufár boltja. (678. épület.)
Megpillantasz egy épületet, amelyet egy fortyogó lávával körülvett gránitsziklára építettek. Oldalából minden irányba óriási karmok meredeznek. Díszítés, avagy fenyegetésképp? Ez nem lehet más, csak a Thargodan fegyverkereskedés! (681. épület.)
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 274.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

be 678 bemész a 678. épületbe
Belépsz a groteszk építménybe. Egy hatalmas termetű, izzó szemű Thargodan kufár lép elő a sarokból.
- Mi kell, te féreg? Gyorsan, ide az aranyaddal, amíg szét nem lapítalak! - Kufár, most az egyszer ráfizetsz. Utazó vagyok az anyagi síkról, nem pedig Thargodan. Azért jöttem, hogy elpusztítsalak! - kiáltod. A kufár meglepetten felhorkan, de aztán felemelve karmait, rád ront. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fénypajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan kufár koszlott szőrét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan kufár testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a Thargodan kufár sebhelyes hasát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. A Thargodan kufár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan kufár, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a Thargodan kufár farkát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan kufár koszlott szőrét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. A Thargodan kufár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Thargodan kufár fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 41 életpontot vesztettél.
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 246, gyógyulás: 120, összesen: -126 ÉP}

Alapjaiban gyengítetted meg a sötétség fellegvárát! (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 269.]

be 681 bemész a 681. épületbe
Belépsz a bizarr építménybe. Egy óriási, mágiától vibráló, izzó szemű Thargodan kufár lép elő a sarokból.
- Mi kell, te csúszómászó? Azt akarod, hogy felfaljalak? - Te vagy a csúszómászó, ocsmány Thargodan! Utazó vagyok az anyagi síkról, és azért jöttem, hogy megsemmisítselek! - kiáltod. A kufár meglepetten felhorkan, de aztán felemelve karmait, rád ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan kufár fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan kufár jobb karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Thargodan kufár testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 72 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan kufár sebhelyes hasát. Kritikus ütés! (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan kufár testét. Kritikus ütés! (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 77 életpontot sebeztél. A Thargodan kufár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A Thargodan kufár fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 47 életpontot vesztettél.
A Thargodan kufár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). Elhajítod a vacak lélekelementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Thargodan kufár trófeát. 13025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 242, gyógyulás: 163, összesen: -79 ÉP}

Alapjaiban gyengítetted meg a sötétség fellegvárát! (+5 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 264.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[379,86] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! (Önanalízis: +11% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében halálhajcsár közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 14, gyógyulás: 69, összesen: +55 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [380,85] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a taalru tigristestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 52 életpontot sebeztél. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc, egy fűszertartó és egy aranytű. 4375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 22, gyógyulás: 45, összesen: +23 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 267 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával megvagdalod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan mágus fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 635, gyógyulás: 267, összesen: -368 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. (Önanalízis: +7% felderítés.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő halálelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a halálelementál bal karját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a halálelementál fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 51 életpontot sebeztél. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a halálelementál jobb lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a halálelementál bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 90, gyógyulás: 296, összesen: +206 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [381,84] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arbedark előtt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő tűzelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvagdalod a tűzelementál fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 62 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával végigvagdosod a tűzelementál bal karját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a tűzelementál nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 115, gyógyulás: 222, összesen: +107 ÉP}

[81 pontot használtál fel, van még 183.]

szk 784 317 308 keresed a 784. szörnyet a 317. szörnyet a 308. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uchakót. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 1559 1158 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 179.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 8, 30.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 179 pontod maradt, ebből a következő körre 179 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 570 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY)
A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges.

THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY)
Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios főpap-jelöltje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 34 (43) Szint: 31 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (69) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 39 (47) Védekezés: 101 Menekülés: 30 % Életkor: 6/16 év
Egészség: 36 (49) Életpont: 793/756 Jellem: jó (20) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (56) Varázspont: 1386/18 Pénz: 190 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 35/9 Pszi pont: 314/319 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 1926 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60527 TP-t kaptál. Jelenleg 3662294 TP-d van. A következő szinthez még 337706 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, Thargodan kufár, kisebb quwarg isten. A 232. fordulódban 21270 arany került a bankszámládra. 21270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 10/98 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: *35/100 (+5%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 1/91
dobófegyverek: 30/16 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/18 2. nyomkövetés: 51/29 (+24%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 15/8 5. csapdakészítés: 17/74 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/0
7. gyógyítás: 15/46 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 25/64 (+7%)
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 101/84 (+45%) 12. taumaturgia: 80/73 (+28%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 14/90 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 35/3 18. pszi: 29/14 (+1%)
19. zárnyitás: 1/60 20. vadászat: 6/67 21. vitalitás: 1/44
22. bányászat: 15/83 (+33%) 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 3/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 151 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) felejtés (#68) (999) felejtés (#68) (998) felejtés (#68) (989)
felejtés (#68) (4) halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (101,5,1) szürkeáll. aktiv (#71)
a lélek védelme (#57) villámmágia (#227) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26)
csábmosoly (#16) varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165) vámpirizáció (#1)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> nők (#999) agykorbács (#97) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135)
14 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
62 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153)
1 raptor karom (#281) 1 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
1 tyrex csont (#280) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
190 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 fűszertartó (#210)
1 karbin plazma (#199) 2 púderkő (#119)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(379,86) olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, taalru (#249), ében halálhajcsár (#295)
(380,85) taalru (#249), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), halálelementál (#279), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(381,84) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzelementál (#276)

Üzenet küldése a karakternek