227. forduló, 229. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 11. 12h:09'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,59] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 réz végzetmedált.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) szopókövet (ld. enc.). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-1 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy karmos tankány nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 358.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 333.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 331.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 329.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

ef 8 521 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [56 pontot használtál fel, van még 258.]

a 662 3906 1 átadod a 662. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 alligátorbőr cipőt Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

a 152 2563 3 átadod a 152. tárgyat a 2563. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 vasércet Hosszúkarom Kriton részére. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+39 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 208.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
[A parancs tárolásra került.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+3.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 45 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. [fabontó ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (93,54)-> 6 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, egy aranylánc és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a phua-kúpot. [45 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[119,59] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Orbitális mackósajt. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Vérfürdető magszim, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 3 Tisztítótűz, 2 Déja vu. Ez full! Vesztettél. 528 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 36 darab aranyérmét.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 528 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 7.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi mester. {támadása: 26.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester bal karját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-35 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 20 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 24 (limit: 270), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2400.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [120,59] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vadtroll testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [121,60] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. {támadása: 7.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontváz lord áll veled szemben. {támadása: 28.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a csontváz lord fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 58, gyógyulás: 9, összesen: -49 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [90 pontot használtál fel, van még 73.]

m 2 mozogsz keletre
[122,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy jégtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 159-168.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll jeges testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a jégtroll fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 116, gyógyulás: 15, összesen: -101 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled. {támadása: 25.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg nyakát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 80, gyógyulás: 8, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 53.]

kt 259 6 elkészíted a 259. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 szopókövet. IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 35.]

kf 259 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 mozogsz keletre
[123,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+3.} Itt csata lesz.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vadtroll testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember intéz feléd kihívást. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd. {max. életpontja: 81-90.}

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 599 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 50, gyógyulás: 1, összesen: -49 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzpajzs és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 3.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Ez a tárgy nem is volt felvéve, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 137 360 7011 keresed a 137. szörnyet a 360. szörnyet a 7011. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Fontos ponthoz jutott el a gyermek nevelése: most tanulja meg a különböző tárgyak készítésének módját. Az egyszerűbb tárgyakat, mint bot vagy kőkés pillanatok alatt elsajátítja, de a bonyolultabb dolgok több időt igényelnek. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 369 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

RÉZ VÉGZETMEDÁL (2365. TÁRGY)
A réz végzetmedált azok kapták jutalmul, akik belekezdtek a Végzet Vermének felderítésébe. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Képes viselőjét megvédeni az ártó hatásoktól (+1 szerencse és védettség), valamint megnöveli annak fájdalomtűrését (+5 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.]

ÉJKŐ (2369. TÁRGY)
Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet!

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 22 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 42 (44) Támadás: 25 (27) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 300/189 Jellem: jó (641) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (1) Varázspont: 472/32 Pénz: 316 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 37/5 Pszi pont: 150/317
Eddig összesen 1650 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 108 TP-t kaptál. Jelenleg 945 859 TP-d van. A következő szinthez még 54 141 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg. Gyermeked egészséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/43 (+2%) vágófegyverek: 25/83 (+5%)
ütőfegyverek: 20/23 (+8%) lőfegyverek: 21/19 dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
123,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/84 (+22%) 2. nyomkövetés: 59/49 (+24%) 3. mászás: 13/5
4. csapdakészítés: 16/79 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/25 6. gyógyítás: 26/0 (+44%)
7. titkosírás: 14/62 (+18%) 8. felderítés: 9/82 (+11%) 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 20/60 (+21%) 11. taumaturgia: 26/84 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/23 (+11%)
13. versengés: 9/47 (+18%) 14. zene: 13/77 15. szörnyismeret: 40/67 (+33%)
16. pszi: 20/21 (+2%) 17. zárnyitás: 6/33 18. vadászat: 19/62
19. bányászat: 32/16 (+8%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (15) méregsemlegesítés (#14) sorvasztás (#102) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1038 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.75 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 1 alligátorbőr cipő (#662) 1 csuklyavirág (#133)
2 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2)
8 kerek kő (#19) 6 ragasztó (#83) 3 vasérc (#152)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
1 éjkő (#2369) 1 jégszív (#282) 1 mutáns csont (#331)
2 óndarab (#85) 6 szopókő (#259)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124
58
59
60
61
(118,59) karmos tankány (#137), massza (#217)
(119,59) vaskohó (#155), oltár, 24. jellempróba, érclelőhely, vadtroll (#70), zombi mester (#251), élőholt quwarg (#202)
(120,59) vadtroll (#70), zombi mester (#251), Elenios oltár, vaskohó (#155), 38. jellempróba, érclelőhely
(121,60) vadtroll (#70), csontváz lord (#177), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, 43. jellempróba, Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(122,60) Dornodon oltár, 47. jellempróba, jégtroll (#164), élőholt quwarg (#202)
(123,60) vadtroll (#70), tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208)

Üzenet küldése a karakternek