226. forduló, 228. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 15. 9h:12'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,30] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 tyrex csontot (25 arany kikiáltási áron), 32 Thargodan esszenciát (999 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 őskristály-szilánkot (199 arany), 1 Baghar fétisét (2750 arany), 6 szent jogart (440 arany), 3 szent jogart (220 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Eldereth szilánk (eladási ár: 1499 arany, ebből a kezelési költség: 119 arany), 7 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 1011 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfival. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kárász. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+175 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+520 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+98 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy zoloboo sámán nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 588.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
291 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 572.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 571.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 570.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 564.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 558.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 554.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

ft 35 támadod a 35. szörnyet
FT 35 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

hh 1133 1098 473 használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy gránátlövedék elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 533.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 532.]
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

v 198 186 66 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,66] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt templomot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összefutsz Lord Kis Sevel. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy beholderfej medált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mágusgyűrűt, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy kyorg álomherceg trófea és egy Morghatal A'ton trófea ékesíti. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Emlékképek futnak lelki szemeid előtt ... mestered ... kolostorod ... szerzetestársaid ... barátságos viadalok. Szinte magadtól fogadod el társad kihívását. Órákig gyakoroltok, majd - rövid mosakodás után - búcsút intetek egymásnak. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 522.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (41. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 522.]

kf 475 560 1753 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal az 1753. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

lm 39 39 28 mozogsz 39 39 28
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [40. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Egy nagyobb terembe érkezel. [38. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [39. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy acélkolosszus. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az acélkolosszus testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az acélkolosszus fémes combját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az acélkolosszus mellkasát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Az acélkolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 70, gyógyulás: 85, összesen: +15 ÉP}

Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza. Egyhelyben toporogsz.
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [38. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [36. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 482.]

vv 205 109 58 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot az 58. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]

v 96 186 62 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,66) a 193. labirintus bejárata, oltár, 31. jellempróba, Elenios oltár, Lord Kis Se (3052. kalandozó), acélkolosszus (#35)

[186,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Toborzóiroda (763. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 466.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+408 varázspont, -817 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+743 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 464.]

be 763 bemész a 763. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
[1241 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lajstrom medál. (ld. enc.)] Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? (Önanalízis: +6% felderítés.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 8 6 12 mozogsz 8 6 12
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 453 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mágus jobb lábát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a zombi mágus oszladozó fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4425 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 31, gyógyulás: 69, összesen: +38 ÉP}

Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy kis szobába érkezel. [5. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [6. PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 441 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy csontgólemet pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 154 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem nyakát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 99 életpontot sebeztél. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 64, gyógyulás: 59, összesen: -5 ÉP}

Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [11. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: sivatagi doareg, Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mágus testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a zombi mágus fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félrehajolsz, de a zombi mágus karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 30, gyógyulás: 65, összesen: +35 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 422.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. (Önanalízis: +6% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 402.]

lm 10 16 14 mozogsz 10 16 14
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Egy csontgólemet pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a csontgólem vaskos lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 36 életpontot sebeztél. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 156, gyógyulás: 103, összesen: -53 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [9. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Folytatod az utat. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a lélekorzó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a lélekorzó jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 64 életpontot sebeztél. Csápjaival a lélekorzó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 55, gyógyulás: 69, összesen: +14 ÉP}

Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem fejét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 115, gyógyulás: 85, összesen: -30 ÉP}

[78 pontot használtál fel, van még 324.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. (Önanalízis: +6% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 17 20 21 mozogsz 17 20 21
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 68 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +11% vitalitás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4225 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1312 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 29, gyógyulás: 66, összesen: +37 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [21. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 23 22 6 mozogsz 23 22 6
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [23. PONT.] Egy halottidézőt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával végigvágod a halottidéző testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 54 életpontot sebeztél. A halottidéző belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 174, gyógyulás: 25, összesen: -149 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 443 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 444 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [22. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a lélekorzó bal oldalát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a lélekorzó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 66, gyógyulás: 47, összesen: -19 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 152 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekorzó rémületes auráját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a lélekorzó jobb lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 40 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 54, gyógyulás: 53, összesen: -1 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halottidéző. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 167 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 167 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a halottidéző nyakát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a halottidéző bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 334, gyógyulás: 118, összesen: -216 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 1559 453 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 228.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 228.]
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [28 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 3, 18.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következő körben tehát 586 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAGHAR FÉTISE (1098. TÁRGY)
Baghar, a hírhedt Thargodan lord, Chara-din leghűségesebb követője már kinézetében is eléggé iszonyatosnak tűnt, hát még amikor a fétis erejét használta arra, hogy minél többen behódolhassanak neki. A tárgy hatására izomzata megsokszorozódott, arcvonásai eltorzultak, szíve megacélosodott. Talán a varázstárgy erejéből megmaradt még valami: ha a H 1098 paranccsal használod Baghar fétisét, az elhelyez rajtad egy Thargodan illúzió varázslatot, melynek köszönhetően úgy fogsz kinézni, mint egy félelmetes Thargodan. A tárgy használata nem automatikus, mint a varázslaté, így mielőtt még egy Thargodan városba teleportálnál, a H 1098 paranccsal aktivizálnod kell a tárgyat.

GRÁNÁTLÖVEDÉK (526. TÁRGY)
A moa stukihoz moa töltő segítségével különlegesen brutális, robbanó lövedéket készíthetsz. Ehhez a moa töltőn kívül egy ramit kőre és egy pirkitre van szükség. Add ki a KT 526 parancsot 2 TVP-ért! A gránátlövedék sebzése 8D6+4, és persze csak egyszer használható. Használatához a KF 413 526 parancsot add ki.

LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY)
Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet!

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios főpap-jelöltje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 30 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (69) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 39 (47) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 6/10 év
Egészség: 36 (44) Életpont: 754/548 Jellem: jó (13) Tul. pont: 8
Szerencse: 43 (50) Varázspont: 1326/27 Pénz: 1660 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 308/271 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 1872 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83421 TP-t kaptál. Jelenleg 3413512 TP-d van. A következő szinthez még 86488 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten. A 227. fordulódban 22895 arany került a bankszámládra. 22895 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 10/97 (+1%) szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 35/51 (+17%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 1/91
dobófegyverek: *29/100 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/18 2. nyomkövetés: 50/55 (+4%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 14/54 5. csapdakészítés: 17/44 (+6%) 6. csapdaészlelés: 9/70 (+12%)
7. gyógyítás: 15/46 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 25/39 (+18%)
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 97/80 (-118%) 12. taumaturgia: 78/65 (-114%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 14/74 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 32/83 (+20%) 18. pszi: *28/100
19. zárnyitás: 1/52 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 1/11 (+11%)
22. bányászat: 14/95 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 3/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 151 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) felejtés (#68) (999) felejtés (#68) (998) felejtés (#68) (989)
vámpirizáció (#1) felejtés (#68) (4) szürkeáll. aktiv (#71) a lélek védelme (#57)
villámmágia (#227) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)
varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165) Pörhemór köre (#205) (193,28,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> nők (#999) agykorbács (#97) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 deus ex machina (#1) 6 drótszőr (#37)
2 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135) 7 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
2 rinóbőr (#651) 1 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
1 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 1 lajstrom medál (#1753)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,62) a 100. labirintus bejárata, Toborzóiroda (#763), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), csontgólem (#392), zombi mester (#251), lélekorzó (#390), halottidéző (#391)

Üzenet küldése a karakternek