20. forduló, 22. forduló, Amonhotep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 5. 9h:04'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5616
SZÁMLA : XXXX

AMONHOTEP KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,2] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

kf 145 kézbeveszed/felveszed a 145. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kno 6 2 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 6 5 mozogsz 6 5
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A félkör bemélyedés utáni szoba látszik az orkok lakószobájának: ugyanis 1.) itt a legnagyobb a bűz, 2.) lerágott csontok hevernek szanaszét, 3.) kizárásos alapon. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a Tugt-ork bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [11 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 17 elkészíted a 17. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

m 8 mozogsz északra
[45,1] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőevő testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőevő rávág a derekadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [11 pontot használtál fel, van még 131.]

ep 146 60 építed a 146. tárgyat 60 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 45 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 71.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 100 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 75 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 71.]

h 949 használod a 949. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 71 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 53 tapasztalati pontot kaptál. [71 pontot használtál fel, van még 0.]

h 145 használod a 145. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

f 4 6 kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 161 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

KARAKTERLAP

Amonhotep, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű kobudera nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight híve vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 11 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 131 cm
IQ: 12 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 2 Menekülés: 50 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 Életpont: 97/44 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 55 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 173 TP-t kaptál. Jelenleg 1 610 TP-d van. A következő szinthez még 390 TP szükséges. Trófeád: élőholt mirg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 lőfegyverek: 3

45,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 127 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 6
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 3 6. harcművészetek: 6 (+2)
7. vadászat: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
tanya (507): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
20.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 2 (limit: 1615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200.

Összsúly: 28.72 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sáfránykő (#979) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46
0
1
2
3
(45,1) 26. jellempróba, kőevő (#62)
(45,2) a 20. labirintus bejárata, Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek