195. forduló, 197. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 11. 12h:07'
EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
1187. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,19] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: tps 15 0 0 TVP spórolása: 15 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [15 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 5. KP: v 1 99 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
TPS 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TF 4 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

tps 35 TVP spórolása: 35 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 35 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [35 pontot használtál fel, van még 245.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]
[A parancs tárolásra került.]

fv 190 1 23 felveszed a 190. tárgyat (1 darabot) 23
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 mérg. vas dobónyilat. [4 pontot használtál fel, van még 236.]

a 190 1420 1 átadod a 190. tárgyat az 1420. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mérg. vas dobónyilat Sharin Elton részére. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

a 1576 1420 1 átadod az 1576. tárgyat az 1420. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 fülemüle sípot Sharin Elton részére. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

flh 1 10 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 10 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 3 mozogsz délkeletre
[105,20] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar felderítő bal karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 211.]

jlk 9171 jelszó kimondása 9171
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza pikkelyes combját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (1 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 124 életpontot vesztettél. Mancsával a massza megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 201, gyógyulás: 16, összesen: -185 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál (ld. enc.), egy bronzpenge, egy arany karperec és 2 mérg. ubuk tüske. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 196.]
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+85 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+53 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nukleáris cickány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,21] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megdöföd a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 76.]

m 5 7 8 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra
[101,22] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra bal első lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontváz lord.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+51 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [75 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 138 12 elkészíted a 138. tárgyat (12 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ubuk dobónyílat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
TPF 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

tpf 35 TVP elővétele: 35 pontért
Felszabadítottunk neked 35 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 16.]
[A parancs tárolásra került.]

* 3. BP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 34. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 123 cm
IQ: 38 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 111/119 év
Egészség: 16 Életpont: 291/223 Jellem: gonosz (130) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 404/0 Pénz: 4486 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 12/3 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 747 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 193 TP-t kaptál. Jelenleg 293 065 TP-d van. A következő szinthez még 46 935 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 52 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/60 (+8%) vágófegyverek: 7/66
ütőfegyverek: 13/21 lőfegyverek: 1/22 dobófegyverek: 20/41 (+21%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,21 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/42 (+33%) 2. nyomkövetés: 36/97 (+22%) 3. lopás: 14/61
4. mászás: 1/9 5. csapdakészítés: 12/96 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/75
7. gyógyítás: 57/41 (+48%) 8. titkosírás: 2/3 (+11%) 9. felderítés: 14/94
10. teológia: 14/24 (+19%) 11. taumaturgia: 28/98 (+5%) 12. zene: 10/73 (+32%)
13. szörnyismeret: 11/11 14. pszi: 1/34 15. zárnyitás: 1/15
16. vadászat: 19/14 17. vitalitás: 1/19 18. bányászat: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
nukleáris cickány (#155), Sharin Elton (#1420), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 32 (limit: 1495), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3235.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 23 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) $6 orgyilkos tőr ($225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) $2 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 bot (#4) $3 göcsörtös bunkó ($123) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108)
26 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 * dárda (#10)
Páncélok
1 arany pikkelyvért (#456) $1 láncing ($222) $1 rőtmanó kacagány ($714)
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266) 1 rézsisak (#72) $1 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 2 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
$2 tankány karom ($237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 ritualista amulett (#708) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst gyűrű (#180)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 3 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
4 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
2 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228)
1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 6 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 12 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665)
16 fülemüle agyar (#267) 2 gromak bőr (#268) 11 gyíkfű (#201)
7 kaktusztüske (#114) 1 + kazmár gyökér (#205) 4 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 4 lidércesszencia (#1074) 39 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 7 pirkit (#153)
1 rakolits por (#669) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sárkánypikkely (#292) 3 smirglilevél (#29) $12 sünmedve tüske ($14)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 varkaudar tekercs (#653)
5 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 111.33 kg Megterheltség: 185%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 fülemüle síp (#1576) 5 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194)
1 bronzpenge (#126) 1 lidércesszencia (#1074) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106
18
19
20
21
22
23
(100,21) ryuku gárdista (#360), csontváz lord (#177), Leah rúnaköve
(101,22) oltár, 41. jellempróba, kérődző etra (#368), dermesztő lidérc (#645)
(102,21) Raia oltár, nukleáris cickány (#155), dermesztő lidérc (#645)
(103,21) sóhajtó dorony (#112), márványtorony (#175), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(104,21) nukleáris cickány (#155), gumifa (#38), tavacska, Leah oltár
(105,20) varkaudar felderítő (#7133), Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek