192. forduló, 194. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 3. 10h:07'
EZ A 1185. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
1186. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [10 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: tps 10 0 0 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: v 1 99 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
TPS 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

tps 15 TVP spórolása: 15 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [15 pontot használtál fel, van még 299.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
H 233 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

h 233 15 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [15 pontot használtál fel, van még 284.]
[A parancs tárolásra került.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 233 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
TPF 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

tpf 15 TVP elővétele: 15 pontért
Felszabadítottunk neked 15 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 299.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 233 15 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [15 pontot használtál fel, van még 284.]
[A parancs tárolásra került.]

m 6 mozogsz nyugatra
[105,20] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 269.]

jlk 1012 jelszó kimondása 1012
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a massza jobb szárnyát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel eltalálod a massza bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 12 madártollat. 1 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 115, gyógyulás: 20, összesen: -95 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérgezett vasnyíl (ld. enc.), 3 ubuk tüske, egy rézsisak és 2 ezüst gyűrű. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 254.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[104,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy nukleáris cickány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [103,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,23] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 209.]

m 4 mozogsz délre
[103,24] Tovább barangolsz a fák között. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy lajhárlord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a lajhárlord jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel megdöföd a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 194.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Végy belőle! Nagyobb lesz.
Tegyél hozzá! Kisebb lesz.
[5 pontot használtál fel, van még 189.]

m 4 1 8 mozogsz délre, északkeletre, északra
[103,25] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel megdöföd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.)

(Továbbmész...) [104,24] Tovább barangolsz a fák között. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,23] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy trollfa. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a trollfa bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 12 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 79, gyógyulás: 18, összesen: -61 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 gyöngymangó, ezüst gyűrű, 2 kaktusztüske, smirglilevél, 4 gyíkfű, manifeszt.nyúlvány. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a drakolich testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a drakolich testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+54 életerő.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 114.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 111.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.]

Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +30 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY)
A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására.

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Papi hited: 26. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 123 cm
IQ: 38 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 111/119 év
Egészség: 16 Életpont: 289/183 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 374/31 Pénz: 4498 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/2 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 715 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 126 TP-t kaptál. Jelenleg 264 006 TP-d van. A következő szinthez még 75 994 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 50 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/23 (+11%) vágófegyverek: 7/66
ütőfegyverek: 13/21 lőfegyverek: 1/22 dobófegyverek: *19/102 (+6%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
104,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/54 (+44%) 2. nyomkövetés: 35/54 (+31%) 3. lopás: 14/61
4. mászás: 1/9 5. csapdakészítés: 12/80 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/75
7. gyógyítás: 56/77 (+16%) 8. titkosírás: 1/81 (+11%) 9. felderítés: 14/89 (+5%)
10. teológia: 13/55 (+38%) 11. taumaturgia: 28/81 (+21%) 12. zene: 9/77 (+43%)
13. szörnyismeret: 10/58 14. pszi: 1/34 15. zárnyitás: 1/15
16. vadászat: 17/82 17. vitalitás: 1/19 18. bányászat: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nukleáris cickány (#155), Sharin Elton (#1420)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (89,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 22 (limit: 1455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2200.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 31 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 arany pikkelyvért (#456) 1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 láncing (#222)
1 lánckesztyű (#230) 1 * mágusköpeny (#453) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rézsisak (#72) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku nadrág (#691) $2 tankány karom ($237)
1 vassisak (#160) 1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 3 bot (#4)
2 csontszablya (#64) 3 * dárda (#10) 2 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 6 orgyilkos tőr (#225) 26 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139) 1 ritualista amulett (#708)
1 varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kötél (#92)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228) 1 szeksztáns (#32)
1 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 12 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 14 fülemüle agyar (#267) 3 gromak bőr (#268)
11 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135) 8 kaktusztüske (#114)
1 + kazmár gyökér (#205) 2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
2 lidércesszencia (#1074) 34 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
3 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
7 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 2 sárkánypikkely (#292) 3 smirglilevél (#29)
12 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar tekercs (#653) 5 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 103.93 kg Megterheltség: 173%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135) 2 kaktusztüske (#114)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 smirglilevél (#29) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst gyűrű (#180) 4 fülemüle agyar (#267) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 lajhár csont (#236) 12 madártoll (#112) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 rézsisak (#72) 3 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107
19
20
21
22
23
24
25
26
(103,22) ryuku gárdista (#360), grok-képződmény (#149), Fairlight oltár
(103,23) Raia rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)
(103,24) lajhárlord (#757), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), phua-kúp (#372)
(103,25) vadász varkaudarok (#108), kardfogú fülemüle (#146)
(104,21) gumifa (#38), tavacska, Leah oltár, nukleáris cickány (#155), szürke rinocérosz (#346)
(104,23) trollfák (#80), Thargodan csontváz (#297), drakolich (#760)
(105,20) Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, ryuku gárdista (#360), massza (#217)
(106,20) epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek