191. forduló, 193. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 3. 9h:11'
EZ A 192. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
193. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat legkorábban a 193. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Brighittával. Chara-din ministránsa. Egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon ismét találkozol Kensoival. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy lordok övét, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy olimpiai rézmedált, egy q. taposó medált, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy bumshir óriásmacska trófea, egy Ylgoroth trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Odin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.)
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Brighittával. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
Az 1. napon újból összefutsz Kensoival. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, szürke szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Leah hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy quwarg őrparancsnok trófea és egy Dögvész trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt mirg. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Kensoival. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon újból összeakadsz Kensoival. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+28 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1214. hetének nyerőszámai: 14, 30, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Sajnos nincs elég idő, hogy a közönséget megfelelően elszórakoztasd, hamarabb abba kell hagynod, mint szeretnéd. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [10 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy hadiszerencse I varázslat! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 180 7 t. energia kisütése: 180 7
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+7 TU). [49 pontot használtál fel, van még 285.]

ef 10 529 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 215.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [6 pontot használtál fel, van még 209.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 4 5 8 mozogsz 4 5 8
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb dolgozószobába kukkantasz be. [4. PONT] Hamarosan egy udvari mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus jobb vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az udvari mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 372 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 nap szimbólumot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Belesel a sötét szobába. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr bal vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a palotaőr bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál.
[42 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 7 9 13 mozogsz 7 9 13
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a palotaőr fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a palotaőr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc, 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 18 23 25 mozogsz 18 23 25
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a palotaőr jobb karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a palotaőr bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A palotaőr vágása nem talált el. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadászkutya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászkutya izmos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadászkutya fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a vadászkutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot.
[42 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 26 29 31 mozogsz 26 29 31
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Hamarosan egy udvari mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az udvari mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 372 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadászkutya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászkutya bal első lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadászkutya farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elit palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az elit palotaőr fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt, 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 35 1 mozogsz 35 1
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[7 pontot használtál fel, van még 59.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 9.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (56). Ez a 192. fordulód.

Erő: 54 (65) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 565/555 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (30) Varázspont: 209/183 Pénz: 6032 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1333 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 178 TP-t kaptál. Jelenleg 397 915 TP-d van. A következő szinthez még 52 085 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, szutykos remák. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1914 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/45 (+1%) szúrófegyverek: 17/43 (+5%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: *19/101

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,53 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 35. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/77 2. nyomkövetés: 29/20 3. mászás: 5/13
4. csapdakészítés: 14/47 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/17 (+10%) 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 5/24
10. taumaturgia: 17/75 (+8%) 11. harcművészetek: 23/0 12. zene: 15/89 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. pszi: 1/74 15. zárnyitás: 1/61 (+6%)
16. vadászat: 10/66 17. bányászat: 11/45 18. testépítés: 53/99 (+10%)
19. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 * vámpírtőr (#364) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
3 bronzpenge (#126) 5 csontszablya (#64) 3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
5 bot (#4) 2 bunkó (#5) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 66 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
7 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 bronzpáncél (#90) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 * Krough fejdísze (#1570)
1 rézsisak (#72) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 * törpe védőgyűrű (#1104) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 41 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 104 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
6 vizestömlő (#3) [bennük 82 korty víz (#27), fér még: 38]
4 zöld üveg (#82) [bennük 31 csepp ragasztó (#83), fér még: 49]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76)
7 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 5 Fairlight szütyője (#2108)
11 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 198 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
45 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 6 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 3 ork csodaszer (#1228) 8 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 20 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
4 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
2 berzerker tüske (#713) 12 bordacsont (#16) 2 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652) 12 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37) 15 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 18 evaporőr háj (#105) 31 fabontó (#106)
10 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 fülemüle agyar (#267)
2 grákóbőr (#41) 8 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 7 hebrencs állkapocs (#130)
6 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 kobudera csont (#705) 8 lajhár csont (#236)
7 liumbe hajtás (#655) 114 madártoll (#112) 9 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
5 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 9 natharion opál (#747)
13 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
37 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70)
5 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 9 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47)
6 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198)
6 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 49 varkaudar csont (#1113)
23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 296.14 kg Megterheltség: 151%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228)
2 ubuk dobónyíl (#138) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
193 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
2 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 2 bot (#4)
1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90) 3 bronzpenge (#126)
1 bronzsisak (#88) 5 csontszablya (#64) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 nap szimbólum (#141) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézsisak (#72)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
52
53
54
(93,53) orgyilkos (#131), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland, palotaőr (#134), udvari mágus (#142), vadászkutya (#143), elit palotaőr (#133)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

Üzenet küldése a karakternek