191. forduló, 193. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 1. 10h:05'
EZ A 1185. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
1186. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,20] koordinátán. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a színes dözmöng (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) esszenciakristályt (ld. enc.). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Dideregve, magad mögött hagyod a halál fészkét.

* 1. KP: tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork bérgyilász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. KP: tps 10 0 0 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. KP: v 1 99 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

fas 30 felt. ásás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hirtelen megszakítod a zenét. "Elnézést, sürgős dolgom támadt!" A tömeg csalódottan oszladozik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [10 pontot használtál fel, van még 317.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[100,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült epokitféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan csontváz jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 79, gyógyulás: 15, összesen: -64 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az ork sámán bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [102,20] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel megbököd a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt sullár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt sullár.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 36, gyógyulás: 13, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 19 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1900.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[103,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 8, gyógyulás: 7, összesen: -1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy nukleáris cickány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 147.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. 2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 mozogsz északkeletre
[105,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [25 pontot használtál fel, van még 92.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nyelve van, de mégse nyal:
Hangja van, de magától sose szól.
[5 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 3 mozogsz északra, délkeletre
[105,19] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Biami kvazárlándzsával megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel megbököd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 46, gyógyulás: 18, összesen: -28 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [106,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-16 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 94, gyógyulás: 41, összesen: -53 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 49.]

gyk 64 20 gyakorolsz a 64. tárggyal 20 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: tpf 10 0 0 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [10 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 26.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvessz‹vé tudod alakítani.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Papi hited: 26. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 123 cm
IQ: 38 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 111/119 év
Egészség: 15 Életpont: 282/257 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 344/92 Pénz: 4498 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/1 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 704 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 993 TP-t kaptál. Jelenleg 255 880 TP-d van. A következő szinthez még 4 120 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 50 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/12 (+11%) vágófegyverek: 7/66 (+6%)
ütőfegyverek: 13/21 lőfegyverek: 1/22 dobófegyverek: 19/96 (+27%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
106,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/10 (+44%) 2. nyomkövetés: 35/23 (+22%) 3. lopás: 14/61
4. mászás: 1/9 5. csapdakészítés: 12/75 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/75
7. gyógyítás: 56/61 8. titkosírás: 1/70 9. felderítés: 14/84 (+5%)
10. teológia: 13/17 (+29%) 11. taumaturgia: 28/60 (+19%) 12. zene: 9/34 (+22%)
13. szörnyismeret: 10/58 14. pszi: 1/34 15. zárnyitás: 1/15
16. vadászat: 17/82 17. vitalitás: 1/19 18. bányászat: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nukleáris cickány (#155), Sharin Elton (#1420)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (92,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 158 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 arany pikkelyvért (#456) 1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 láncing (#222)
1 lánckesztyű (#230) 1 * mágusköpeny (#453) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * ryuku mellvért (#689)
1 * ryuku nadrág (#691) $2 tankány karom ($237) 1 vassisak (#160)
1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 3 bot (#4)
2 csontszablya (#64) 3 * dárda (#10) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
6 orgyilkos tőr (#225) 23 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 ritualista amulett (#708) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kötél (#92)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228) 1 szeksztáns (#32)
2 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 12 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 10 fülemüle agyar (#267) 3 gromak bőr (#268)
15 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135) 10 kaktusztüske (#114)
1 + kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33) 2 lidércesszencia (#1074)
22 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
7 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 2 sárkánypikkely (#292) 4 smirglilevél (#29)
12 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar tekercs (#653) 5 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 97.68 kg Megterheltség: 162%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 csontszablya (#64) 1 gernim balzsam (#1894)
10 kaktusztüske (#114) 1 ork csodaszer (#1228) 2 tankány karom (#237)
12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107
18
19
20
21
22
(99,20) ork bérgyilász (#781)
(100,20) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, epokitféreg (#147), Thargodan csontváz (#297)
(101,20) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ork sámán (#345)
(102,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), karmos tankány (#137), élőholt sullár (#216)
(103,20) karmos tankány (#137), mély kút (#93), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba
(104,21) gumifa (#38), tavacska, Leah oltár, nukleáris cickány (#155)
(105,19) dermesztő lidérc (#645), Elenios oltár
(105,20) Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, mutáns pók (#117)
(106,20) oltár, zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek