186. forduló, 188. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 2. 12h:03'
EZ A 1181. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
1182. játékheted kezdete: okt. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,22] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy tökéletesen kócos pöttyös hajú, égszínkék szemű, Télapó-szakálas varkaudar férfival. Pikkelyes a bőre. Kíséretébe tartozik egy nőstény varkaudar mágus, egy varkaudar varázsló, egy púpos varkaudar varázsló. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany sárkányköpenyt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy mind. topázát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ritualista övet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy tengeri parazita trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. teriád tőr. Egy homokféreg a hátasa. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Varka Tata. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Ignatus, amikor összefutottatok, adott neked 10 varázskövet (ld. enc.), egy agyartőrt (ld. enc.), 10 gyógykenőcsöt (ld. enc.), 2 manifeszt.nyúlványt és 2 sárkánypikkelyt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.)

* 1. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+53 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: tps 10 0 0 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: gyk 6 50 0 gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 221.]

* 4. KP: gyk 123 20 0 gyakorolsz a 123. tárggyal 20 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Még sokat kell gyakorolnod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 201.]

kf 397 689 691 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 689. tárggyal a 691. tárgyat
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 849 kézbeveszed/felveszed a 849. tárgyat
Előkészíted az ében dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +66 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 420 2 kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed az agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[98,21] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (759. épület.)

(Továbbmész...) [99,20] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pusztulás sírjait. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 mocsári penkét 1 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elsétál melletted.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[36 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 143.]

be 562 2 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 93.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerű öklét. Lehelete a halál dögletes bűzét ereszti rád. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a miksziszi húsgólem fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A miksziszi húsgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A miksziszi húsgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált élőholt quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 88.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[98,19] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ork bérgyilász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.).

(Továbbmész...) [98,20] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 70 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 64.]

be 536 bemész az 536. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem tartod kívánatosnak a gnóm faj fennmaradását. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 24 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm boltos bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 59.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a fosztogatásban zavarjon. A törpe válaszképp óriási vasbárdot húz elő a háta mögül. (ld. enc.)

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kovács jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a törpe kovács testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megbököd a törpe kovács testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A törpe kovács szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 356 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 25, gyógyulás: 12, összesen: -13 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 54.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[97,21] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szubreális vámpír áll veled szemben. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [96,22] A dombság átmegy hegységbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi mester. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-45 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Mosolyogva kidobod a nevetséges részeg kalandozó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő zombi mester trófeát. 1 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 26, gyógyulás: 44, összesen: +18 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz lord.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 54, gyógyulás: 21, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 11 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 1295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 30.]

kotb 9150 belépés K.T.-be: 9150
Belépésedet fogod kérni az Ars Magica K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: tpf 10 0 0 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. [10 pontot használtál fel, van még 30.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 27.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.]

AGYARTŐR (420. TÁRGY)
Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.

SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah híve vagy. Ez a 187. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 123 cm
IQ: 37 Támadás: 17 Agresszió: 10 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 111/119 év
Egészség: 17 Életpont: 278/278 Jellem: gonosz (122) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 308/3 Pénz: 4498 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 655 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 887 TP-t kaptál. Jelenleg 198 296 TP-d van. A következő szinthez még 61 704 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 47 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 22 (+1) vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 34 3. lopás: 14
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 55 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 14
10. teológia: 12 (+1) 11. taumaturgia: 27 12. zene: 8
13. szörnyismeret: 10 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 17
16. vitalitás: 1 17. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), ismeretlen (#9089)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
nukleáris cickány (#155)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 1295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 arany pikkelyvért (#456) 1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 láncing (#222)
1 lánckesztyű (#230) 1 * mágusköpeny (#453) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * ryuku mellvért (#689)
1 * ryuku nadrág (#691) 1 vassisak (#160) 1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 csontszablya (#64)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 7 orgyilkos tőr (#225) 24 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4 aranypikkely ($415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 9 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 1 szeksztáns (#32) 8 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 1 csuklyavirág (#133) 1 elkarog szőr (#665)
6 fülemüle agyar (#267) 3 gromak bőr (#268) 30 gyíkfű (#201)
8 gyöngymangó (#135) 1 + kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33)
22 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 7 pirkit (#153)
1 rakolits por (#669) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sárkánypikkely (#292) 9 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 trikornis szarv (#198) 3 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 76.52 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
517 arany (#50) 3 ében dobónyíl (#849) 5 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 5 sallank karom (#128) 1 tankány karom (#237)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 gyógykenőcs (#313) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 10 deus ex machina (#1) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ork csodaszer (#1228) 3 spiritusz (#170) 33 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100
17
18
19
20
21
22
23
(96,22) vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, vadtrollok (#70), zombi mester (#251), csontváz lord (#177)
(97,21) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, szubreális vámpír (#223)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), útonálló (#130), miksziszi húsgólem (#126)
(98,19) ork bérgyilász (#781), helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), Quirov (#975), gnóm boltos (#32), törpe kovács (#90)
(98,21) orgyilkos (#131), Toborzóiroda (#759)
(98,22) rőtmanó berzerker (#369)
(99,19) útonálló (#130), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(99,20) sötét gnóm (#132), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489)

Üzenet küldése a karakternek