185. forduló, 187. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 24. 15h:15'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,65] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 682. hetének nyerőszámai: 18, 16, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 6 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 279 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 333.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Megidézed a szellemek síkjáról Mestered lelkét! Döbbenetes, milyen hihetetlen erő sugárzik a spirituális entitásból! Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél az ökölvívás terén! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 273.]

v 7 90 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 270.]

v 7 65 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 267.]

v 7 57 2 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 264.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a légirozmár testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bakkura bőrt. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 248.]

ftv 33 249 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 249. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ftv 61 238 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 238. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

t 249 1 támadod a 249. szörnyet
FT 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

t 238 1 támadod a 238. szörnyet
FT 238 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

t 257 1 támadod a 257. szörnyet
FT 257 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[161,64] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy büntető praglonc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös bozsó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrös bozsó testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szőrös bozsó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szőrös bozsó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült drakolich közeledik. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megütöd a drakolich testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 12, gyógyulás: 51, összesen: +39 ÉP}

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 234.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézpáncél és egy rövid íj. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -8 védettség, -8 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted tolvajvér nevű varázslatodat. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 33, gyógyulás: 11, összesen: -22 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő, egy vas dobónyíl és 2 ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Mosolyogva kidobod a nevetséges Raia szent lovagja trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Orkhan Thai trófeát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 192, gyógyulás: 53, összesen: -139 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy vassisak és 7 rézgolyó. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 184.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[159,64] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [158,65] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bolhakutya előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 168.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy díszes rézpajzs. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 18, gyógyulás: 32, összesen: +14 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 80, gyógyulás: 123, összesen: +43 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Notermanthi jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy sárga erőöv, egy nagy vaskulcs és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner Orkhan Thai trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arx formázó minta (ld. enc.), 2 igazgy. fülbevaló és egy vas dobónyíl. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[157,65] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy rambó bogár vigyorog kajánul.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [156,64] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion bébi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 102.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Biran. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy kardfogú fülemüle leöléséből áll a próba.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy lebegő gomba. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 95 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegő lényt, mielőtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Először is bekened a sérült végtagokat különböző gyógyfüvekkel, majd bepólyázod őket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [30 pontot használtál fel, van még 72.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[155,65] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [156,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [16 pontot használtál fel, van még 56.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[156,67] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,67] Még mindig bozótos. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tyr Rigel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [16 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-10 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 18.
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT)
Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 19 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 23 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (49) Védekezés: 96 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 310/354 Jellem: gonosz (491) Tul. pont: -2
Szerencse: 21 (36) Varázspont: 404/32 Pénz: 553 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 61/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1444 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29377 TP-t kaptál. Jelenleg 400936 TP-d van. A következő szinthez még 49064 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, Notermanthi. A 185. fordulódban 12386 arany került a bankszámládra. 12447 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 27/14 (+14%) vágófegyverek: 10/62 (+4%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 24/67 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/61 (+14%) 2. nyomkövetés: 41/84 (+43%) 3. lopás: 11/66
4. mászás: 7/97 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/26 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/62
7. gyógyítás: 30/82 (+3%) 8. titkosírás: 3/28 9. felderítés: 13/98 (+54%)
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 26/8 (+36%) 12. taumaturgia: 21/73 (+2%)
13. versengés: 10/57 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 6/13
16. szörnyismeret: 24/32 17. pszi: 9/93 (+9%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 13/7 (+10%) 20. úszás: 10/2 21. főzés: 11/88 (+10%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 300-as gonoszságot].
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90)
2 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124) 24 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
84 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 1 bakkura bőr (#95)
1 díszes rézpajzs (#84) 9 drótszőr (#37) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117) 5 fekete gyöngy (#99)
2 fülemüle agyar (#267) 1 fűszertartó (#210) 2 gromak bőr (#268)
11 gyógykenőcs (#313) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 14 kaja (#2)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyílvessző (#108) 7 rézgolyó (#343)
1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107) 1 sárga erőöv (#276)
6 Thargodan esszencia (#328) 4 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278)
3 vas dobónyíl (#189) 1 vassisak (#160) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(155,65) quwarg királynők (#153), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár
(156,64) kardszárnyú pockok (#152), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, kihívás tornya (#502), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, ekharion bébi (#768), kardfogú fülemüle (#146)
(156,66) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár
(156,67) Sheran oltár, tüskés harci gromakok (#156), élőholt tigris (#766)
(157,65) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(157,67) nekrofun (#173), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720)
(158,65) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)
(159,64) tüskés harci gromakok (#156), Leah oltár, ezoterikus mardel (#184)
(160,64) vadász quwarg (#241), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238)
(161,64) művészi porolit (#720), szőrös bozsók (#149), drakolich (#760)
(162,65) légirozmár (#94)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.10.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek