184. forduló, 186. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:19'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,73] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 50 vizet (27 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 50 vizet (27 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Harmadszorra sem tudtad a hátizsákodba paszírozni a megvett 50 vizet (27 arany). Tételenként 150 arany büntetést kell fizetned. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 11 arany! (+4 szerencse.) 279 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 343.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 333.]

ee 225 90 65 eladod a 225. tárgyat a 90. tárgyat a 65. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 333.]

ee 57 88 96 eladod az 57. tárgyat a 88. tárgyat a 96. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 333.]

ee 657 199 355 eladod a 657. tárgyat a 199. tárgyat a 355. tárgyat
Eladtál 7 aurach fogat. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 2 karbin plazmát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szockó hólyagot. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 333.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 325.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

pki 2479 kiveszel a bankból 2479 aranyat
Kiveszel a bankból 2479 aranyat. A számládon van még 12386 arany. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

pbe 2000 1697 beraksz a bankba 2000 aranyat
Ababo számlájára átutalsz 2000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

fa 691 1671 1 feladod a 691. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Authoricus részére szánod. Átadsz 1 ryuku nadrágot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 317.]

fa 332 5175 3 feladod a 332. tárgyat az 5175. kalandozónak (3 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Bűvös Bonyók részére szánod. Átadsz 3 huhogó bibét. Ennek elküldése 27 arany lesz. (A tartóval együtt 31 aranyért 7 rákfatty váladékot is átküldesz - amit máshova már nem tudnál tenni.) A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 314.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 129, gyógyulás: 52, összesen: -77 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)
[8 pontot használtál fel, van még 306.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 ubuk tüske és egy ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb karját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A csontváz lord vágása nem talált el. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 bronzhegyű nyíl és egy nyu-shuriken. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 276.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[167,72] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [167,71] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni. [16 pontot használtál fel, van még 260.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[166,70] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bal lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 10, gyógyulás: 9, összesen: -1 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 1192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}


Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.

(Továbbmész...) [165,69] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[26 pontot használtál fel, van még 234.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[164,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [163,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg nagymester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 203.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[163,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja bal vállát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett kultúrmasztodon. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 1110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 45, gyógyulás: 22, összesen: -23 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [162,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Adolf von Mayer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Elhagyod a furcsa képződményt. Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [47 pontot használtál fel, van még 156.]

a 737 1844 1 átadod a 737. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 rémbőr tarkóvédőt Antilla részére. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 300-as gonoszságot]. 2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 121.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 61.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 21.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. A szervezetedet méreg pusztítja (-13 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 19, 10.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 334 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 19 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 23 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (49) Védekezés: 96 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 311/410 Jellem: gonosz (490) Tul. pont: -2
Szerencse: 21 (38) Varázspont: 407/58 Pénz: 469 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/2 Pszi pont: 61/20 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1425 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12042 TP-t kaptál. Jelenleg 371559 TP-d van. A következő szinthez még 78441 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, Raia szent lovagja. A 185. fordulódban 12386 arany került a bankszámládra. 12386 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: *26/100 (+5%) vágófegyverek: 10/58 (+4%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 24/49 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/47 2. nyomkövetés: 41/41 (+4%) 3. lopás: 11/66
4. mászás: 7/91 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/62
7. gyógyítás: 30/79 8. titkosírás: 3/28 9. felderítés: 13/44 (+17%)
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 25/72 (+44%) 12. taumaturgia: 21/71 (+7%)
13. versengés: 10/57 (+8%) 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 6/13
16. szörnyismeret: 24/32 17. pszi: 9/84 (+9%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 12/97 (+33%) 20. úszás: 10/2 21. főzés: 11/78 (+10%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) becsületjel (#158) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 300-as gonoszságot].
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 7 aurach fog (#657) 1 csuklyavirág (#133)
3 huhogó bibe (#332) 2 karbin plazma (#199) 7 rákfatty váladék (#333)
1 rémbőr tarkóvédő (#737) 1 rókafarok (#124) 1 ryuku nadrág (#691)
1 szockó hólyag (#355) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 varázskő (#305) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
469 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
1 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gólem talizmán (#811) 10 isteni könnycsepp (#260) 15 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 nyu-shuriken (#157) 1 ubuk dobónyíl (#138)
10 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(162,65) grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 38. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(163,66) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227)
(163,67) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), quwarg nagymester (#214)
(164,68) quwarg boly (#359), Leah oltár, 46. jellempróba
(166,70) ekharion (#232), smaragdgólem (#417), érclelőhely
(166,73) tyrannoszaurusz rex (#160), ősi csatamező (#263), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(167,71) érclelőhely, pattanóbödék (#145)
(167,72) érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek