182. forduló, 184. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 26. 9h:41'
EZ A 742. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
743. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Illian. Dornodon inkvizítora. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy trikornis trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Issus Banth. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: " Jó szerencsét!"
Az 1. napon összefutsz Rhaetchiellel. Egy aranyozott klipszet, egy harci maszkot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy elmeszonda trófea, egy bo'adhun éjhozó trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rhandall Corynian. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Az 1. napon megintcsak találkozol Illian. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios felszentelt papja. Egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy q. demoralizátort, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzoszlopon átrepülő ALAKVÁLTÓ. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Darl Sadornar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz Xantorral. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy északi tűzsárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy sötét ölész trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yoro Okiyi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Rhaetchiel (1595) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 2 vizet.
Az 1. napon találkozol Xyn Wannal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Xyn Want kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon ismét találkozol Xyn Wannal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Xyn Want kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Elmosolyodsz, ahogy ráébredsz saját tökéletességedre: az apró, átlag kalandozó számára szinte láthatatlan jelekből te rájössz, hogy a tolvaj Rhaetchiel volt. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [12 pontot használtál fel, van még 331.]

ee 396 130 657 eladod a 396. tárgyat a 130. tárgyat a 657. tárgyat
Eladtál 1 álomport. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 15 aurach fogat. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 331.]

ea 332 3 eladod a 332. tárgyat 3
Eladtál 3 huhogó bibét. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

ea 169 2 eladod a 169. tárgyat 2
Eladtál 2 uzbány csőrt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

ee 103 654 712 eladod a 103. tárgyat a 654. tárgyat a 712. tárgyat
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 darázsfarkat. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 etra hályogot. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 331.]

ee 665 667 eladod a 665. tárgyat a 667. tárgyat
Eladtál 4 elkarog szőrt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 331.]

ea 201 15 eladod a 201. tárgyat 15
Eladtál 15 gyíkfüvet. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

ea 657 10 eladod a 657. tárgyat 10
Sajnos nincs nálad aurach fog. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Továbbmész a város utcáján. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
Összefutsz Illian. Dornodon inkvizítora. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy trikornis trófea és egy szürke rinocérosz trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[12 pontot használtál fel, van még 319.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 269.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Tűzhajú előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [98,104] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított vapár cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított álomvirágot. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,103] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Vemhes Guppi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges epokitféreg trófeát, és kiszedsz egy tüskés harci gromak trófeát. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 222.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 202.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[100,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,105] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,106] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. [44 pontot használtál fel, van még 158.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[101,107] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,108] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tavacska van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 95.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 55.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.]

[25 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 183. fordulód.

Erő: 30 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 26 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 279/279 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (18) Varázspont: 243/146 Pénz: 105 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 823 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1507 TP-t kaptál. Jelenleg 211559 TP-d van. A következő szinthez még 48441 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 szúrófegyverek: 20 (+1) lőfegyverek: * 19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,108 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 (+1) 2. nyomkövetés: 32 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 64 (+1) 8. teológia: 14 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 19 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 99.12 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 15 aurach fog (#657)
1 darázsfarok (#654) 4 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
15 gyíkfű (#201) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 huhogó bibe (#332)
1 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 uzbány csőr (#169)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 gromak bőr (#268)
2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70) 8 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), útonálló (#130), Illian (1869. kalandozó)
(97,105) nekrofun (#173), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(98,104) kardfogú fülemüle (#146), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,103) 27. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156)
(100,104) oltár, Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(101,106) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(101,108) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), Sheran oltár, 42. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek