17. forduló, 19. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 13. 9h:16'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5816
SZÁMLA : XXXX

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.)

kf 45 2 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[51,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék bal vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [52,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Eláraszt a tűz. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és kiszedsz egy piromenyét trófeát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Továbbmész...) [53,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 127.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Harcra kész vagy, de sehol egy szörny, odabent béke honol. Masinák zörögnek, s mellette behallatszik a kinti szélkerék nyikorgása is. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Haramiák fenyegetik mostanában a malmát. A legszívesebben felbérelne a védelmére, de így a fosztogatások után, nincs semmije, amit fizetségként adhatna. Azt mondja, kell egy kis idő, és a malom újra termel bevételt. Utána fizetni is tud majd. Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[53,4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felfedeztél egy púdersziklát. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kőevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A kőevő rávág a derekadra. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [53,5] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 92.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 92 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+20 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 62.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+12 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 32.]

gy 2 gyógyítás 2 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight híve vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 142 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 120/66 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 58 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 102 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 901 TP-t kaptál. Jelenleg 5 978 TP-d van. A következő szinthez még 1 022 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 lőfegyverek: 6

54,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 8 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. harcművészetek: 7 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócső (#20) 1 kőkés (#6) 1 szöges bunkó (#8)
2 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 fáklya (#36)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 3 dözmöng szív (#122) 10 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125) 2 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124) 4 smirglilevél (#29)
13 sünmedve tüske (#14) 6 tigroszlán fog (#63) 2 tükör (#43)
4 varányszem (#30)

Összsúly: 28.82 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 2 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153)
6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55
2
3
4
5
6
7
(51,5) 40. jellempróba, Fairlight oltár, tintacsigák (#74), rájanyék (#58)
(52,4) Fairlight oltár, 44. jellempróba, piromenyét (#99)
(53,3) malom (#1204), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), sünmedve (#33)
(53,4) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, kőevő (#62)
(53,5) Leah oltár, garokk (#73)
(54,6) Raia oltár, kaszabolósáska (#83)

Üzenet küldése a karakternek