Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. febr. 8. 22h:48' EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 19. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3941 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
kt 34 | elkészíted a 34. tárgyat |
kt 20 | elkészíted a 20. tárgyat |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 6 | képesség-növelés 6 |
f 14 45 | kísérletezel a 14. tárggyal a 45. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
kt 22 15 | elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot) |
f 22 26 | kísérletezel a 22. tárggyal a 26. tárggyal |
kt 23 15 | elkészíted a 23. tárgyat (15 darabot) |
kf 20 23 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal |
flh 4 23 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 23. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőevő kőtestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőevő rávág a derekadra. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a kőevő kőtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a botot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis kaszabolósáska trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kőevő trófeát. 78 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY) A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet. |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
BÁNYÁSZAT A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet. |
Erő: | 15 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 107/77 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 1 (+1) | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 .); mérgezett tüske (#23) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
29,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 132 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 10 (+1) | 6. harcművészetek: | 5 (+1) |
7. zárnyitás: | 2 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 15 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18. |
Összsúly: 38.21 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 10 | gyenge méreg (#26) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fúvócső (#20) | |||
9 | mérgezett tüske (#23) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | tüske (#22) |
27 | 28 | 29 | 30 | |
-3 | |
|
|
|
-2 | |
|
|
|
-1 | |
|
|
|
0 | |
|
|
|
1 | |
|
|
|