Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (1)
HKK kérdés? (47176)
Lapötletek (64993)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zook Turen 18. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jan. 28. 9h:49'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: febr. 3.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5169
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 132
Extra forduló: 10

ZOOK TUREN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-4] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+7 életerõ.)


d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 64 2 eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 6 eldobod a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 kõkést. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 124 eldobod a 124. tárgyat
Elhajítasz 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 105 eldobod a 105. tárgyat
Elhajítasz 1 evaporõr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 14 2 eldobod a 14. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 24 eldobod a 24. tárgyat
Elhajítasz 1 kavadu lebenyt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

d 114 6 eldobod a 114. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bõrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 138.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
Elõpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új mûszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idõ... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szöges páncélt. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bõrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tûzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledõ tigroszlán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: elõkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tigroszlán nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Kiszedsz egy tigroszlán trófeát. 43 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [28,-4] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 103.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Érett fürtöktõl rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 83.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[29,-4] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: elõkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 5 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié.

(Továbbmész...) [30,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sérült proteinfecske. (ld. enc.) A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. (ld. enc.) Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (17 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te.

(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+21 életerõ.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [65 pontot használtál fel, van még 18.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[32,-4] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos troll férfival. Bõre színe zöld. Chara-din követõje. Egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy északi aurach trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Félhomár. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 8.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következõ körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bõrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bõrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretû, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegõbõl lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékérõl kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor késõbb kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölõ méreg is.

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetõen képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretû, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szõre kihûl, megfeketedik. Egy kõkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levû, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod elõre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyûjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).



KARAKTERLAP
Zook Turen, egy rövid ezüsthajú, csillogó szemû gnóm férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.

 Erõ: Szint: Merészség:5/5 Magasság:122 cm 
 IQ:19  Támadás: Agresszió:4 Testsúly:47 kg 
 Ügyesség:13  Védekezés: Menekülés:40 % Életkor:105/105 év 
 Egészség:11  Életpont:92/47  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:17  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 60 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 147 TP-t kaptál. Jelenleg 1377 TP-d van. A következõ szinthez még 623 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 5   ütõfegyverek: 2   lõfegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3   2. nyomkövetés: 1   3. gyógyítás: 8
  4. vadászat: 5        

FELTÉTELES PARANCSOK
gyógyítasz 45% életerõ alatt 35 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
démontetû (#15), grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
gnóm (#6)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bõrpáncél (#51) 1 * kis bõrpajzs (#45)    
1   bot (#4) 1 * csontkés (#11) 1   csontszurony (#12)
1 * parittya (#18) 3   szögletes kõ (#17)    
13   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40)    
6   drótszõr (#37) 3   smirglilevél (#29) 4   varányszem (#30)
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   vizestömlõ (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]

Összsúly: 18.21 kgMegterheltség: 75%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 antilopbõr (#48) 1 bot (#4) 2 csontszablya (#64)
1 evaporõr háj (#105) 6 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 kõkés (#6) 1 rókafarok (#124) 2 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bõrpáncél (#51) 10 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(25,-4) apró gnómlak (#531)
(26,-4) oltár
(27,-4) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Tharr oltár, tigroszlán (#43)
(28,-4) mély kút (#93), patak, oltár
(29,-4) szárnyas gömböc (#12), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Tharr oltár
(30,-4) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, proteinfecske (#139), piromenyét (#99)
(31,-4) oltár
(32,-4) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár, Félhomár (1291.
kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.