178. forduló, 180. forduló, Mylene Cassius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 27. 11h:07'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4194
SZÁMLA : XXXX

MYLENE CASSIUS KALANDJAI


63 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,51] koordinátán.
A táborozás 44. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, félszemű, bajuszos alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy tüsi ezüst hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 319.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]
[A parancs tárolásra került.]

m 4 mozogsz délre
[100,52] A síkság után kisebb hegyek következnek. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [20 pontot használtál fel, van még 299.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[101,53] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felfedeztél egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rontasz. Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [102,54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [103,55] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 250.]

m 3 mozogsz délkeletre
[104,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 18 fáklya. Magadhoz veszed őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 238.]

kt 259 3 elkészíted a 259. tárgyat (3 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[104,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [104,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán jobb karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával kilukasztod az ork sámán testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy templomot. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 193.]

le 164 leveszed/lerakod a 164. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

fl 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
fl 7 50 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

v 96 99 78 elmormolod a 96. varázslatot
25 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 163.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 132.]

* 3. BP: keresed a 121. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy homokférget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mylene Cassius, egy hófehér, hosszú hajú, világoskék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hittérítője vagy. Ez a 179. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 105 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 28 (34) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 272/149 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 265/32 Pénz: 13 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 157/440
Eddig összesen 747 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1755 TP-t kaptál. Jelenleg 258026 TP-d van. A következő szinthez még 1974 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, proteinsólyom. A 176. fordulódban 89 arany került a bankszámládra. 93 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 14
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << raptor szablya (#482)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 23 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 49 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 16 12. taumaturgia: 10
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. zene: 14
16. szörnyismeret: 6 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 9 20. bányászat: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fejszét (#1240) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), kérődző etra (#368), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agybénítás (#114) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!

Összsúly: 105.74 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 fáklya (#36) 5 kerek kő (#19) 1 ovimon-bogyó (#207)
1 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
3 spiritusz (#170) 6 tinta (#101) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,52) Raia oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70), fémbontó szójer (#150)
(101,53) mélységi grittangok (#103), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), 33. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(102,54) oltár, vaskohó (#155), 44. jellempróba
(103,55) oltár
(104,56) Raia oltár
(104,57) oltár, szürke rinocérosz (#346)
(104,59) ork sámán (#345), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, 23. jellempróba, Elenios oltár, Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek