175. forduló, 177. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 22. 15h:09'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,70] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 286.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag halászlét támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Huh, ez aztán csípős volt! De legalább a hatása sem marad el. (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 226 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 268.]

a 389 1844 1 átadod a 389. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szigonyt Antilla részére. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. {GYD:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 233.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rohansz. {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 173.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 143.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 113.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+85 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 73.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 43.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+86 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 233 41 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 361 354 keresed a 361. szörnyet a 354. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 27, 18.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 30 (38) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 152 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 32 (39) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 304/170 Jellem: gonosz (454) Tul. pont: -7
Szerencse: 22 (30) Varázspont: 378/110 Pénz: 4055 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 61/5
Eddig összesen 1302 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8811 TP-t kaptál. Jelenleg 247222 TP-d van. A következő szinthez még 12778 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 162. fordulódban 5286 arany került a bankszámládra. 5656 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/30 (+184%) ökölvívás: 26/7 vágófegyverek: 10/38
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 23/89

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/3 2. nyomkövetés: 40/32 3. lopás: 6/66
4. mászás: 7/63 5. csapdakészítés: 13/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/62
7. gyógyítás: 30/79 (+80%) 8. titkosírás: 3/28 9. felderítés: 10/79
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 22/21 (+2%) 12. taumaturgia: 21/38
13. versengés: 10/11 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 5/64 (+4%)
16. szörnyismeret: 23/78 (+20%) 17. pszi: 9/15 (+21%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 12/21 20. úszás: 9/66 (+80%) 21. főzés: 11/9 (+12%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fűszerkeverék (#1170) 1 gyíkfű (#201) 2 gyógykenőcs (#313)
1 szigony (#389) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 kavadu iszák (#25)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,70) vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek