Karakterszám: |
9830 |
Számlaszám: |
4335 |
Fordulószám: |
174 |
Játékhét: |
191 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
423 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 9. 14h:47' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. júl. 12. |
|
E-mail!
HARLEY-DAVIDSON KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 150 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
Felépült
a könyvtár.
**
6. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 4
sötét mák.
**
7. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Kacér Krédó, egy üditõen átlagos külsejû, rövid copfjait igazgató,
szégyenlõs mosolyú nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja.
Tárgyai: az ellenállás csonttõre, ében láncing, a mentát csatos öve, az
entek márványgyûrûje, az entek vívótõre, szent templomi maszk, szivárvány
karkötõ, a hatalom bronz amulettje, óriás fülbevaló, arany orgling fétis,
a sebesség kõamulettje, a mágus utazóköpenye. Megremegnek a hegyek, ahogy
kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Kacér Krédót. Kacér Krédó közelebb jön, hogy
támadhasson. Kacér Krédót próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(85 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(81 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az óriás rövid tõrét
forgatva támadsz. Nem találtál. Harapásra nyitod szádat.
(38 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagodtól fuldoklik
(9 sebzés). Kacér Krédó
maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 213 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+23%). Kacér Krédó elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Felépült
a szintfejlesztés.
**
9. NAP ** Épp hozzád néz be
Jégvirág, egy hófehér bõrû, hosszú, ezüst
hajú, kecses járású nõ. A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. Viselt
tárgyai: nagyobb jégöv, a jég díszes köpenye, Fénygyûrû, a káosz teremtõjének
tõre, a jég szöges pajzsa, krakoch csizma, a jég szarvas sisakja, a hatalom
ónixgyûrûje, az energia keresztszimbóluma, a bérmágus kõrisfa íja, a Xenókutatás
karkötõje, a tudás zafírja, a káosz éjsötét karkötõje, a káosz korrupt
amulettje, a jég malachit fülbevalója, a jég fekete láncinge, orgling fétis,
a káosz elsõ tõre, a káosz hercegi karkötõje, a jég ónix karkötõje, galetki
érdemérem. Szakértelempróbára invitál téged. Megbeszélitek, hogy tét is
lesz, 10 arany!
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Az éberséget a következõ
módon fogjátok próbára tenni: egy órán keresztül figyelitek a környékbeli
barlangokat, és figyelitek, hogy melyekbõl próbálnak lopni. Megpróbáltok
a tulajdonosnak segíteni fülöncsípni a tolvajt. Aki több behatolót buktat
le, az nyert! Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Te
voltál a jobb!
Gyõzelmedért 10 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
**
10. NAP ** Bazaltzabáló ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, a balek zsákja!
**
15. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Kacér Krédó, egy üditõen átlagos külsejû, rövid copfjait
igazgató, szégyenlõs mosolyú nõ. [aura: 1-es méretû 4-es szintû fog.] A
Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A következõket látod
nála: az ellenállás csonttõre, ében láncing, a mentát csatos öve, spanyolcsizma,
az ellenállás márványgyûrûje, az entek márványgyûrûje, az entek vívótõre,
szent templomi maszk, szivárvány karkötõ, a hatalom bronz amulettje, az
ellenállás háromszögszimbóluma, óriás fülbevaló, arany orgling fétis, a
mágus utazóköpenye, a torony csepp fülbevalója. - Gyõzzön a jobb! - mondod,
és támadsz.
*** 1. KÖR *** Kacér Krédó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kacér Krédó
odajön hozzád. Támadod Kacér Krédót. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(78 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(72 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az óriás rövid tõrével
lesújtasz.
(23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(36 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Szagod látható benyomással van
rá
(9 sebzés). Kacér Krédó maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+23%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Kacér Krédó elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
21. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Theo, egy fekete szemû, talpig erõ kék
hajú, rózsaszín bõrû nõ. [aura: 11-es manafókuszálás.] A Mágusok klánjának
varázsló rangú tagja. Tárgyai: a hatalom ébenfa lándzsája, az elefánt görbekardja,
az ellenállás elit lemezpáncélja, arany orgling fétis, a tökéletesség vaspajzsa,
az energia malachit karkötõje, a védekezés díszes karkötõje, Trollagyar,
az ellenállás ónixgyûrûje, a tökéletesség bíbor köntöse, ozin fülkarika,
Yssuf tõre, a sebesség malachitgyûrûje, a gólem malachit karkötõje, az
ügyesség fekete nyílpuskája, a bénaság fülbevalója, az elefánt ezüst fülbevalója,
az egyensúly gyûrûje, Fairlight sipkája, orgling fétis, a tökéletesség
vándorcsizmája, Fénygyûrû, Abarrun karkötõje. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Theot,
aki dühösen rázza fejét.
**
21. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 kincskeresés italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
24. NAP ** Eljön barlangodba
Zander, egy fekete kitinpáncélos, ízeltlábú,
összetett szemû, kopasz rovarszerû férfi. A Katonák klánjának parancsnok
rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
Hadúri csizma, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás malachit karkötõje,
kék mutációs gyûrû, a hatalom jádegyûrûje, Rogan karkötõje, sárkányamulett,
a titán malachit fülbevalója, káoszkígyó vért, a törpék díszes karkötõje,
óriás fülbevaló, a rend köve, a gladiátor márványgyûrûje, a pontosság szöges
öve, a törpék nagy pajzsa, klánháborús kitüntetés, az ügyesség malachit
karkötõje, ezüst vadászköpeny, a káosz hercegi sisakja, orgling fétis,
õsgyémánt, arany orgling fétis, galetki érdemérem. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Az éberséget a következõ
módon fogjátok próbára tenni: egy órán keresztül figyelitek a környékbeli
barlangokat, és figyelitek, hogy melyekbõl próbálnak lopni. Megpróbáltok
a tulajdonosnak segíteni fülöncsípni a tolvajt. Aki több behatolót buktat
le, az nyert! Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Zander
volt a jobb!
**
35. NAP ** Épp hozzád néz be
Zytha, egy igazi tünemény nõ. [aura: 18-as
méretû 12-es szintû fog.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A következõket
látod nála: az Örökkévalóság Rubinja, az angyalok obszidiángyûrûje, a remete
díszes karkötõje, a bölcsesség halotti maszkja, bronzmedál, Rogan karkötõje,
a sas ónix karkötõje, ében láncing, ozin fülkarika, a kobra karikaszimbóluma,
az erõ ónix karkötõje, óriás fülbevaló, a sas ónixgyûrûje, a hatalom ónixgyûrûje,
görényfarok, szivárványkristály, a gyõzelem fekete csizmája, az erõ háromszögszimbóluma,
mintrogi erõöv, a küzdelem díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, kék gömb,
a gólem nehéz nyílpuskája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Zytha csak jócskán lemaradva
érkezik meg.
**
37. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Phom Chemoppo, egy apró, rézszínû pikkelyekkel borított
testû, hüllõszerû férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja.
A következõket látod nála: a hatalom rubinja, a pók smaragdgyûrûje, az
egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, az ellenállás harci nyílpuskája, a
gólem csillogó fejpántja, orgling fétis, Rogan karkötõje, Örökkévalóság
Gyémántja, a bölcsesség ezüst fülbevalója, galetki érdemérem, a torony
márványgyûrûje, az elefánt jáde karkötõje, arany orgling fétis, a gólem
zangrozi csizmája, a gólem malachitgyûrûje, a tudós malachit karkötõje,
a pontosság nagy pajzsa, a küzdelem malachit karkötõje, quwarg amulett,
a gólem díszes köntöse, a tökéletesség elit lemezpáncélja. A csatába vetitek
magatokat.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Phom Chemoppo felé. Már ott is vagy! Phom Chemoppo
odajön hozzád. Támadod Phom Chemoppot. Odacsapsz jobb mancsoddal. Fürgén
elhajolt. Lesújtasz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Az óriás rövid tõrével
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni.
Nem találtál. Bûzöd zavarja
(17 sebzés). Phom Chemoppo rád veti magát.
Ütni próbál jobb mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Lecsap
rád farkával.
(49 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Feléd üt
bal mancsával.
(19 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál.
(15 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod Phom Chemoppot. Odakensz neki jobb mancsoddal. Félrehajolt.
Odacsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Elhibáztad. Bûzöd fojtogatja
(15 sebzés). Phom Chemoppo rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint farkával.
(44 ép-t
sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-2%). Lekever egyet bal mancsával.
(22
ép-t sebzõdtél). Fogait próbálja belédmélyeszteni.
(28 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod Phom Chemoppot. Lecsapsz jobb mancsoddal. Fürgén
elhajolt. Felé döfsz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Meglengetve
az óriás rövid tõrét, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. Fogaidat próbálod
belemélyeszteni.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd
zavarja
(19 sebzés). Phom Chemoppo rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
(19 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Lecsap rád farkával. Elhibázta.
Feléd üt bal mancsával.
(23 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál.
(30 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 263 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Phom Chemoppo elbúcsúzik,
és kilép a barlang ajtaján.
*** 4.25. ***
Leon (#2667) kilépett a szövetségbõl.
**
55. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Carlos, egy feltûnõen jóképû, hullámos barna hajú, barna
szemû, vidám tekintetû férfi. [aura: 12-es méretû 14-es szintû jobb csáp.]
A Tolvajok klánjának sötét alak rangú tagja. Viselt tárgyai: az enyészet
harci nyílpuskája, óriás fülbevaló, a hatalom fekete csizmája, az egyensúly
gyûrûje, a teknõs csatos öve, az elfek fényes szimbóluma, a tökéletesség
kerek pajzsa, a pontosság háromszögszimbóluma, káoszkígyó vért, a szellemek
átlátszó köntöse, a hiszékenység gyûrûje, a harcmûvész háromszögszimbóluma,
a ragadozó szarvas sisakja. Megkezdõdik a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Carlos elvarázsol egy titánok
szelét. Néhány rövid kézmozdulat után Carlos létrehoz egy õrjöngés varázslatot.
Carlos irányába mozogsz. Carlost próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(75 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz bal karmoddal.
(66 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az óriás rövid tõrét forgatva támadsz.
(17
ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(32 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá
(8 sebzés).
Carlos összerogy.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Carlos meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
*** 5.20. ***
Torz Talbot (#5362) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.2. ***
Yar'und so Weiter (#8700) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.16. ***
II. Ramszesz (#2801) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.25. ***
Fürge Rhemedyl (#3504) kilépett a szövetségbõl.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
13821.) A te szinteden a legnevesebb
Nemesis, egy hosszú, fekete hajú,
smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. (hírneve 6644.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 4.* WereWolfy lett az aréna bajnoka.
*már. 19.* Csukonyi a Kalmár
teljesítette a 29. küldetést, amit az akadémián kapott.
*már. 24.* Nyafogó
Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett.
*ápr. 2.*
Nephillis és Aquinnes Dha'khana pszi párbajt vívtak. Nephillis került
ki gyõztesen.
*ápr. 8.* Snick lett az aréna bajnoka.
*ápr. 11.* Alba
Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zander felett.
*ápr. 16.*
Pyramid teljesítette a 23. küldetést, amit a boltban kapott.
*ápr. 23.*
Hajnali Harmat szolgálatába állt egy káoszmágus.
*ápr. 24.* Dart Mahul
felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 28.* Nosean teljesítette a 7.
küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 12.* New York City Boyt majdnem felfalta egy Takaidia.
*már. 17.*
Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Pindurutalagala felett.
*már. 19.*
Akadil Tel Kator szolgálatába állt egy óriáspók.
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák
és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*már. 26.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lobo Xalel
felett.
*már. 31.* Maximilian Ûbertáp és Beképzelt Nagycicis Liba pszi
párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*már. 31.* El
Tapod és Pokoli Maximilián pszi párbajt vívtak. El Tapod került ki gyõztesen.
*ápr. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*ápr. 14.* Baltazár, a behemótot majdnem felfalta egy vhrathag
pók.
*ápr. 17.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Olddragont.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+38 életpont.) Karaktered
megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 éberség; [8 TVP-t használtál fel, maradt
még 338.]
v 163 200 8501 7903 8457 5346 |
163. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kineportot. Lacerta Viridis
birtokában már van olyan tárgy. Amida Tong kineport szintje nem kisebb
a tiedénél. Kineporttal átküldöd a zsugorító gyûrût Kicsi de büdös részére.
(-16 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a teknõs bronz mellvértjét. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
kno 18 15 |
18. képességre 15 képességpont |
Elköltesz 15 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 9. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
kf 25347 26412 25512 |
bekészíted a 25347. tárgyat |
Felveszed a teknõs bronz mellvértjét. Leveszed a teknõs háromszögszimbólumát.
Felveszed a yeti háromszögszimbólumát. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 325.]
bb 15 |
több épület meglátogatása |
[be 15:] Belépsz a Katonák Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 320.]
kf 25512 26412 |
bekészíted a 25512. tárgyat |
Leveszed a yeti háromszögszimbólumát. Felveszed a teknõs háromszögszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
sza 1091 1 3 |
1 db 1091 tárgy átadása 3. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 halotti maszkot. Lidércláng morálja 12%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 320.]
ep 18 75 1 |
építed az 18. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a könyvtár felhúzását. A kézzel
hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz,
keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget
is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%).
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
ep 37 75 1 |
építed a 37. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Sajnos nincs elég pénzed az építkezés megkezdéséhez (200
kellene, és csak 98 van). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
le 250 |
elrakod a 250. tárgyat |
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
v 188 |
188. varázslat elmondása |
Elmondasz egy sziklaerõ varázslatot. Támadásod megnõ (+4%). (-26 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-60 vp.) [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 306.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Barlangokat
keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nocsak, mit
találtál! 1
sötét mák ! Óvatosan begyûjtöd. Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni
nemes küzdelmet preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Akadil Tel Kator, egy fekete testén vörös
tüskés férfi. [aura: éberség: 13.] A Bárdok klánjának a béke õre rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: Éneklõ tunika, a majom malachitgyûrûje,
óriás fülbevaló, a majom csontamulettje, a gyorsaság gyíkbõr öve, a pontosság
aranyozott nyaklánca, a küzdelem díszes karkötõje, a gyorsaság nagy pajzsa,
szivárványkristály, a kígyó malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, opilíchium
gyûrû, az erõ díszes karkötõje, a majom fogazott tõre, bronz helyt. emlékérem,
az ellenállás díszes köntöse, a regenerálódás szarvas sisakja, az ügyesség
díszes karkötõje, nilbongi kitûzõ, a küzdelem aranyozott fülbevalója, a
regenerálódás fekete csizmája. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Akadil Tel Kator máris elõtted terem! Megindulsz Akadil Tel
Kator felé. Már ott is vagy! Akadil Tel Kator rád veti magát. Akadil Tel
Kator dalolni kezd. A majom fogazott tõrével támad.
(1 ép-t sebzõdtél).
Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(42 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled
kontaktmérget használt. Lecsap rád jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+193 életpont.) [45
TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
bsz 9830 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Harley-Davidson eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 4,
5, 6, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 19, 36. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig
174 TVP-nyit haladt. Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban.
(+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy
darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [4 TVP-t használtál fel,
maradt még 257.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+6% védekezés.)
(-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
v 159 4640 3 |
159. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. Megtalálod
a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült
figurához: "Harley-Davidson vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják
néhányan az ütemet. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat
dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+27 arany.) Hihetetlen, mennyire
felüdített téged is az elõadás! (visszakaptál 96 varázspontot.) A pénz
mellett találsz egy immunitás italát, kedves ajándék egy galetkitõl. [10
TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz
rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé.
Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen
mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét.
Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed...
Nem most, rázod meg a fejed.
(404. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot
fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van!
Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).
*** 1. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ elõhív egy megszakítás varázslatot.
A 2. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy a forrás érintését.
Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid figyelõ elmormol egy tudatrombolást.
Elvesztetted az összes varázspontodat! Az 1. manapoid figyelõ irányába
mozogsz. Lelet a 2. manapoid figyelõ felé mozog. Kormos az 1. manapoid
figyelõ irányába megy. Samu elindul a 2. manapoid figyelõ felé. Az 1.
manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(66 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal.
(67 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Bûzöd zavarja
(16 sebzés). Az 1. manapoid figyelõ halálos
sebet kapva a földre zuhan. Lelet a 2. manapoid figyelõt támadja. Kormos
lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Samu a 2.
manapoid figyelõt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ elõhív egy annihiláció varázslatot.
Samu eltûnik. Megtámadod a 2. manapoid figyelõt. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(72 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal karmoddal.
(64 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrét forgatva
támadsz.
(15 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(20
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással
van rá
(14 sebzés). A 2. manapoid figyelõ hörögve elterül. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 368 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 8/0, Kormos: 0/0,
Lelet: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+99%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 42%. Elteszed a
zsákmányt, ami egy manapoid fülbevaló és 2 barna manakõ.
[ld. enc.] [10
TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
m 5 7 1414 1434 1412 1412 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,7) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 5,6) Tovább északra! Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta
egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be
valaki. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát...
(vesztesz 13% lélekenergiát.)
(M 4,6) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy kristálytiszta,
csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok
híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Lehajolsz
a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz 33 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+37 életpont.)
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Keleti irányba folyatod utadat. Megpillantasz egy díszesen faragott
oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott
itt be valaki. Letérdelsz, és imádkozol.
(M 5,5) A folyosó északra vezet. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid
egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A szójer királynõ elmond egy sötétség varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. A pusztító szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A pusztító
szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Lelet a pusztító szójert rohamozza.
Kormos a szójer királynõ felé mozog. A pusztító szójer téged támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját.
(1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni
a gyorsaság gyûrûjét. Sikerrel járt. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod a pusztító szójert. Lecsapsz jobb
mancsoddal.
(69 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz bal karmoddal.
(74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével
lesújtasz.
(18 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(34 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A pusztító szójer kileheli lelkét.
Lelet csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Kormos a szójer
királynõt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy sötétség! Nem hat rád. A szójer királynõ irányába mozogsz. Lelet a
szójer királynõ felé mozog. Kormos a szójer királynõt támadja. Támadod
a szójer királynõt. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(72 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(74 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Meglengetve az óriás rövid tõrét, próbálsz
lesújtani.
(16 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(30 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). A szójer királynõ kileheli lelkét. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 368 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 22/0, Lelet:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 33% jut. Elteszed a zsákmányt, ami
2 szójer csáprágó és 45 arany. Kormos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,4) Észak felé mész a labirintusban. Egy sárga, rengeteg csáppal és
egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt
érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia
próba 7-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen
a galetki.
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [34 TVP-t használtál fel,
maradt még 197.]
m 1412 1232 1232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,3) Északi irányba folyatod utadat. A teremben egy emelvényen egy vasból
öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy
alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen.
Bizsergés fut végig a testeden. (varázspontod maximális lett.)
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Furcsa dolgot látsz: egy
mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott
gyertyák nem égnek. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod
a gyertyákat. Mágia ölel körül! (sebzõdsz 30 ép-t.)
(M 6,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219)
és egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget.
Gyengülsz (-75% támadás). A pusztító szójer odajön hozzád. Lelet a szójer
királynõ irányába megy. Megrohamozod a pusztító szójert. Kormos a pusztító
szójer irányába megy. A pusztító szójer rád veti magát. A csáprágójával
támad.
(1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség hosszú íját.
Sikerrel járt. Harapni próbál. Elhibázta. Lelet a szójer királynõt támadja.
Támadod a pusztító szójert. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(70 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Felé ütsz bal karmoddal. Elkerülte. Az óriás rövid
tõrét forgatva támadsz.
(16 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(32 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A pusztító szójer halálhörgés
közepette a földre zuhan. Kormos lassú volt, mire ütne, ellenfelét már
más a padlóra küldte. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. Kormos a mutáns
szójert rohamozza. Megrohamozod a szójer királynõt. Kormos és a mutáns
szójer egymással harcolnak. Lelet a szójer királynõt támadja. Támadod
a szójer királynõt. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Ez mellément. Rávágsz
bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(15
ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Regenerálsz (+5 ép) A szójer királynõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A szójer királynõ és Lelet egymással harcolnak. Lelet halálhörgés
közepette a földre zuhan. A mutáns szójer és Kormos egymással harcolnak.
Támadod a szójer királynõt. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(65 ép-t sebeztél).
Roncsoltál. Felé suhintasz bal karmoddal.
(71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. Hátraugrott a támadás
elõl. Harapni próbálsz. Elhibáztad. A szójer királynõ halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A mutáns szójer és Kormos egymással harcolnak. Kormos halálhörgés
közepette a földre zuhan. Támadod a mutáns szójert. Lendületet véve ütsz
jobb mancsoddal.
(68 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé döfsz bal karmoddal.
(73 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével
lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Nem találtál. A
mutáns szójer kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 447 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 30/88, Lelet:
8/26.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+169%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó
és 102 arany.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Furcsa dolgot látsz: egy
mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott
gyertyák nem égnek. Megkerülöd a kört.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,2) A következõ terem északra van, így arra mész. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Furcsa
dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen
a szélére rakott gyertyák nem égnek. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él
és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
k 443 320 499 393 307 439 |
kaland elvállalása |
Visszatérsz szállásodra.
(443. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón.
Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre:
sikertelen] Bizonyára valamilyen tulajdonságod fog nõni, ha beleülsz.
Ahogy belehuppansz, megnyílik a föld szék alatt, és a mélybe zuhansz. (-27
ép.) Odakint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.)
(320. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz
számot adtál meg.)
(499. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid
4 elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: 6-os villámsújtás.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. elektromancer elmormol
egy elektromos falat. Az 1. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy elektromos fal. A 4. elektromancer elõhív egy elektromos fal
varázslatot. A 3. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy elektromos fal. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy
villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot. Kormos az elektratont rohamozza.
Kormos
sebzõdik 2 ép-t az elektromos faltól. Kormost védi rezisztanciája.
Kormos
sebzõdik 2 ép-t az elektromos faltól. Kormos
sebzõdik 2 ép-t az
elektromos faltól. Lelet az 1. elektromancert rohamozza. Leletet védi
rezisztanciája. Lelet
sebzõdik 12 ép-t az elektromos faltól. Lelet
12
sebzést kap az elektromos faltól. az elektromos faltól. Megrohamozod az
elektratont.
Sebzõdsz 9 ép-t az elektromos faltól. Ellenállsz a varázslatnak.
9 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól.
Sebzõdsz 9 ép-t az elektromos faltól.
Lelet hörögve elterül. Kormos az elektratont támadja. Az elektraton kileheli
lelkét. Lassú voltál, választott ellenfeleddel már más végzett. Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. elektromancer létrehoz
egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 51 ép-t. Magában motyogva, a 4.
elektromancer létrehoz egy villámsújtást.
7 életpontnyit sebzõdsz. Néhány
rövid kézmozdulat után a 2. elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot.
Immúnis vagy a varázslatra. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. elektromancer
elvarázsol egy villámsújtást.
Sebzõdsz 20 ép-t. Kormos az 1. elektromancert
támadja. Az 1. elektromancert próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(76 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz bal karmoddal.
(82 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Harapásra nyitod szádat.
(36
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd kellemetlen számára
(15 sebzés). Az 1. elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy villámsújtás.
15 életpontnyit sebzõdsz. A 3. elektromancer varázshatalma
segítségével elmond egy villámsújtást.
Sebzõdsz 37 ép-t. A 4. elektromancer
ellõ egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. Kormos a 2. elektromancert
támadja. Megtámadod a 2. elektromancert. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(72 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(76 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(23 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(35 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Nehezen bírja a szagodat
(18
sebzés). A 2. elektromancer holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. elektromancer elmond egy villámsújtás varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a 3. elektromancer elmormol
egy villámsújtást.
63 ép-t sebzõdtél. Támadod a 3. elektromancert. Odaütsz
jobb mancsoddal.
(77 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé ütsz bal karmoddal.
(77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével
támadsz.
(21 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(17 sebzés). A 3. elektromancer
holtan terül el. Kormos a 4. elektromancert támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a 4. elektromancer létrehoz egy villámsújtást.
Sebzõdsz 9 ép-t. Megtámadod a 4. elektromancert. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(75 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(83 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrét
forgatva támadsz.
(20 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(30 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá
(17 sebzés).
A 4. elektromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5
ép)
[A csatában összesen 573 sebzést okoztál, és 229 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 122/6, Lelet:
0/36.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+113%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 48%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 2 drágakõ,
egy elektronit és 56 arany.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+187 életpont.) Egyszercsak minden figyelmeztetés
nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 óriás rák (#218) [aura: 17-es méretû 20-as
szintû olló.].
*** 1. KÖR *** A 2. óriás rák feléd rohan. Az 1. óriás rák Kormost rohamozza.
A 2. óriás rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kormos elindul az 1. óriás
rák felé. A 2. óriás rák téged támad. Elõre szúr ollóival.
(3 ép-t sebzõdtél).
Gyorsan feléd lendít ollóival.
(2 ép-t sebzõdtél). Az 1. óriás rák és
Kormos egymással harcolnak. Támadod a 2. óriás rákot. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(67 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé ütsz bal karmoddal.
(69 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(15 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd fojtogatja
(11
sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. óriás rák téged támad. Odacsap neked ollóival.
(6 ép-t
sebzõdtél). Feléd döf ollóival.
(7 ép-t sebzõdtél). Az 1. óriás rák és
Kormos egymással harcolnak. Kormos halálos sebet kapva a földre zuhan.
Támadod a 2. óriás rákot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(69 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal.
(68 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél).
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Nehezen bírja a szagodat
(13 sebzés). A 2. óriás rák holtan
terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. óriás rák téged támad. Feléd döf ollóival.
(7 ép-t
sebzõdtél). Lesújt rád ollóival.
(3 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. óriás
rákot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(71 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Odacsapsz bal karmoddal.
(66 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%).
Az óriás rövid tõrével támadsz.
(17 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással
van rá
(11 sebzés). Az 1. óriás rák halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 482 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 9/118.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+157%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy õsmágus szájvize, egy hõsiesség itala és 115 arany.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 4 elektromancer (#98) [aura: bûz: 1.] és egy
elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. elektromancer elmormol
egy elektromos falat. Néhány rövid kézmozdulat után a 4. elektromancer
létrehoz egy elektromos fal varázslatot. A 2. elektromancer elmormol egy
elektromos fal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton
elvarázsol egy villámsújtást.
17 ép-t sebzõdtél. A 3. elektromancer a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos fal! Az elektraton felé
mozogsz, hogy megtámadhasd.
9 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól.
33 ép-t
sebzõdtél az elektromos faltól. Nem hat rád. Ellenállsz az elektromos fal
varázslatnak. Támadod az elektratont. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(81
ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal.
(78 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(22 ép-t sebeztél).
Megpróbálod megmarni.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%).
Bûzöd zavarja
(17 sebzés). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz (+5
ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. elektromancer létrehoz
egy villámsújtás varázslatot.
9 ép-t sebzõdtél. A 2. elektromancer elmormol
egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. A 4. elektromancer mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy villámsújtást.
Sebzõdsz 6 ép-t. Az 1. elektromancer
a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás!
39 ép-t sebzõdtél.
Az 1. elektromancert próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(81 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé ütsz bal karmoddal.
(78 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(25 ép-t
sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá
(15 sebzés). Az 1. elektromancer
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy
villámsújtást. A varázslat nem hatott rád. A 4. elektromancer rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Immúnis vagy a varázslatra.
A 3. elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 17 ép-t.
A 2. elektromancert próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(82 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz bal karmoddal.
(70 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz.
(25 ép-t
sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Nehezen bírja a szagodat
(19 sebzés). A 2. elektromancer
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy villámsújtás!
7 ép-t sebzõdtél. A 4. elektromancer mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy villámsújtást.
39 ép-t sebzõdtél. A 3. elektromancert próbálod
megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(77 ép-t sebeztél). Vastag bõrét
szaggatod. Rávágsz bal karmoddal.
(80 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz.
(22 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod
látható benyomással van rá
(18 sebzés). A 3. elektromancer halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A 4. elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. Nem
hat rád. Támadod a 4. elektromancert. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(77
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(74
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(25 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(40 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(16 sebzés).
A 4. elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 769 sebzést okoztál, és 176 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+267%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit és 46 arany.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+180 életpont.)
A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad,
a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba
kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 14-es küszöbre: sikeres] Sikerül!
Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében.
A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra
a hegyben találod magad, de egy újabb szobában. Nem hiába fáradtál! A következõ
kincse(ke)t találtad: egy ezüst nyaklánc, egy õsmágus szájvize és egy
nagy pajzs. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 2 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(393. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Az árnyékok megmozdulnak.
Ellenfeleid 2 tarajos khadzar (#202) [aura: ügyesség: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Kormos és a 2. tarajos khadzar egymással harcolnak. Az 1.
tarajos khadzar rád támad. Meglóbálva zúz nyelvével. Hátraugrasz a támadás
elõl. Elõre szúr ollóival.
(1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a
teknõs sárga övét. Kudarcot vall. Az 1. tarajos khadzart próbálod megsebezni.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(82 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg
van
(-10 ép) Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal.
(81 ép-t sebeztél).
Dermesztõ hideget érzel
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Meglengetve
az óriás rövid tõrét, próbálsz lesújtani.
(24 ép-t sebeztél). Harapásra
nyitod szádat.
(31 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+2%). Az 1. tarajos khadzar kileheli lelkét. A következõ pillanatban
felrobban!
Sebzõdsz 35 ép-t. Kormos
31 sebzést kap. A 2. tarajos khadzar
39 sebzést kap. Kormos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. tarajos khadzart. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(75 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10 ép) Vastag bõrét szaggatod.
Felé suhintasz bal karmoddal.
(84 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg
van
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz.
(22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(39 ép-t sebeztél). Csontig
hatoló hideg van
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 2. tarajos khadzar
holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban!
23 életpontnyit sebzõdsz.
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 408 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 39/89.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 khazdar taréj.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+36 életpont.) A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Elõszórod
a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az
ajtót, és továbbmész. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy monozoid
(#135).
*** 1. KÖR *** A monozoid elmormol egy féreg érintése varázslatot. A monozoid
ellõ egy fürgülés varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. Megindulsz
a monozoid felé. Már ott is vagy! Megtámadod a monozoidot. Odacsapsz jobb
mancsoddal.
(69 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz bal karmoddal.
(82 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével
támadsz.
(20 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(30 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd fojtogatja
(10 sebzés). A monozoid
hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 211 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+123%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 47 arany. Megéheztél. Falni kezdesz. (+43% jóllakottság.)
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja
a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz
a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hosszasan
matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik
befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre:
sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni
az ajtó alatt. Nocsak, itt van valami: 61 arany. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(307. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(439. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [176 TVP-t használtál fel, maradt még -7.]
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Ebben a körben +3 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen
4361 sebzést okoztál, és 944 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
329 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Harley-Davidson, egy legendásan nagy szájú, zöld hajú, vörös
szemû, hatalmas testû, vasgyúró férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok
szintje (8. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 174. fordulód.
|
[1] erõ: |
31 (50) / 6.18 |
[2] IQ: |
11 (12) / 1.10 |
[3] ügyesség: |
9 (12) / 0.55 |
[4] egészség: |
16 (17) / 10.26 |
[5] mágia: |
10 (13) / 8.65 |
[6] gyorsaság: |
8 (13) / 4.72 |
[9] Méret/ép: |
207 (218) / 157 |
Min. méret: |
192 |
Barlangméret: |
210 |
|
|
Varázspont: |
184 / 192 |
Képességpont: |
31 / 45% |
Hõsi pont: |
71 (0) |
Tám.bónusz: |
62% |
Véd.bónusz: |
53% |
Galetki erõ: |
858 / 269 |
Hírnév : |
1415 |
Jóllakottság: |
73% |
Életkor: |
15 / 18 |
|
|
Galetki csaták: |
262 (5) |
Galetki gyõzelmek: |
145 (3) |
Torzsz. csaták: |
932 (8) |
Torzsz. gyõzelmek: |
817 (8) |
Leölt torzszülött: |
1472 (22) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
58 (1) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: lovag (57)
Speciális képességeid:
+12 éberség, +29% támadás. 28% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres
Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen minden elemi immunitásod
legalább 10-es szintû! 2.) Hozz 15 maerju koponyát! 3.) Gyõzz le 12 agyaggólemet!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
1 / 0 |
[15] regeneráció: |
10 / 0 |
[17] vastag bõr: |
24 (33) / 0.65 |
[18] tûzimmunitás: |
9 (10) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[20] savimmunitás: |
9 (10) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
9 (10) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
9 (10) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
12 / 0 |
[25] bûz: |
9 (14) / 0 |
[26] lõfegyver: |
2 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 1 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 2.17 |
[47] zárnyitás: |
10 / 3.60 |
[48] mászás: |
9 / 1.75 |
[49] rugalmasság: |
12 / 1.17 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 / 1.93 |
[51] transzformáció: |
7 / 0.32 |
[52] auraészlelés: |
8 / 6.66 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.14 |
[54] kereskedelem: |
9 / 1.88 |
[55] szívósság: |
12 / 0.65 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 1.19 |
[57] gyógynövények: |
8 / 1.40 |
[58] nyomkeresés: |
12 / 5.01 |
[59] vezetõkészség: |
8 / 1.05 |
[62] lopás: |
7 / 0.67 |
[63] éberség: |
13 (22) / 0.89 |
[64] átokszórás: |
7 / 1.20 |
[65] álcázás: |
25 / 0.07 |
[66] lopakodás: |
9 / 1.20 |
[67] régészet: |
5 / 1.01 |
[68] zene: |
12 / 2.80 |
[69] tanulás: |
7 / 5.32 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
12 / 2.80 |
[72] építés: |
8 / 7.36 |
[73] felderítés: |
4 / 2.66 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
31 (32) / 0 |
[101] szakért.: |
14 (15) / 13.16 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
31 / 0 |
[104] szakért.: |
12 / 9.37 |
[105] energiaszívás: |
4
/ 0 |
|
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 8.82 |
|
|
az óriás
rövid tõre |
fog |
[109] méret: |
8 / 0 |
[110] szakért.: |
5 / 2.48 |
[111] energiaszívás: |
4 / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.12 |
[32] animáció: |
7 / 0.16 |
[42] csendvarázs: |
2 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
5 / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.56 |
[29] életszívás: |
3 / 0.88 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[168] fürgülés: |
4 / 0.24 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
5 / 1.40 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 3.24 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 2.12 |
[158] láth. észlelése: |
2 / 0.24 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.36 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[34] méregfelhõ: |
4 / 0.24 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0.16 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0.32 |
[180] õrjöngés: |
5 / 0.24 |
[171] savpajzs: |
1 / 0.06 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0.08 |
[159] szellemidézés: |
4 / 0.64 |
[176] szélpajzs: |
7 / 4.20 |
[188] sziklaerõ: |
4 / 1.60 |
[150] tárgyvédelem: |
1 / 0.06 |
[144] titánok szele: |
5 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 0.18 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.46 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (1), méregsemlegesítés (1), szélpajzs (7).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Samu, a sötét xirnox |
63/0 |
111% |
95% |
10 / 6.47 |
megsemmisült |
[2] Kormos, a kronorém |
66/0 |
83% |
150% |
7 / 1.93 |
ájult |
[3] Lelet, a lidércláng |
14/0 |
75% |
120% |
2 / 0.69 |
ájult |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
|
|
|
4. Makró |
e 9 80 |
bsz 9830 |
v 154 |
v 159 4640 3 |
z 19 10 |
vd |
|
5. Makró |
kf 194 |
ism 3 |
vd 83 |
kf 17742 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. |
3: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #189. Prioritás: 100. |
4: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #189. Prioritás: 99. |
5: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 160. |
6: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 160. |
9: õrjöngés v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 150. |
10: fürgülés v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 150. |
11: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 220. |
12: óriáserõ v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 220. |
7: életszívás t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#243. |
13: animáció t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 245, és ha ellenfeled
#171. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 20 15;
VI erõ:999% ép:1%;
PV 2 1 5 3;
PSZ 58 63 48 49 47;
L 20 2 230 165 17 23;
TT 10;
HE 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #365 (151. forduló), #331 (159.
forduló), #203 (159. forduló), #307 (153. forduló), #404 (174. forduló),
#439 (164. forduló), #205 (154. forduló), #443 (173. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Gyémántlégió (#15000). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3797. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 bíbor köntös (#1154) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a küzdelem utazóköpenye
(#20486) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a gyõzelem csillogó fejpántja (#20908) |
|
1 az elefánt nagy pajzsa (#16362) |
|
1 az ellenállás zöld köntöse (#28601) |
|
1 a mágia bronz mellvértje (#3297)
|
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a szellemek
szarvas sisakja (#15028) |
* |
1 a kígyó fekete csizmája (#19122) |
|
1 a jég lovagi lemezpáncélja (#22602)
|
|
1 a sün halotti maszkja (#24941) |
|
1 az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) |
* |
1 a teknõs sárga öve
(#25467) |
* |
1 a hatalom kék köpenye (#6987) |
* |
1 a gólem nagy pajzsa (#8262) |
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 az entek díszes köpenye (#9688) |
|
1 a villám zangrozi csizmája (#23623) |
|
1 a sav sárga öve (#26817) |
|
1 az angyalok ezüst fejpántja (#28107) |
|
1 a harcos halotti maszkja (#7841) |
|
1 a túlélés bíbor pikkelyvértje
(#21268) |
* |
1 a teknõs bronz mellvértje (#25347) |
|
1 a tûz halotti maszkja (#22241) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 a pontosság
kerek pajzsa (#4211) |
|
1 a természet vörös maszkja (#16844) |
Ékszerek, kincsek |
|
483 arany (#1) |
|
169 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
14 üvegszimbólum (#138) |
|
1 manapoid fülbevaló (#294) |
|
1 az ügyesség
gyûrûje (#2575) |
|
1 a tudás csontamulettje (#2097) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1
az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 az ellenállás
háromszögszimbóluma (#28662) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 a szalamandra csontamulettje (#25947)
|
* |
1 görényfarok (#189) |
* |
1 a bûz malachitgyûrûje (#29127) |
* |
1 a rend köve (#158) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 Laillia talizmánja (#319) |
|
1 smaragd életkõ (#306) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 a szellemek malachitgyûrûje (#15177) |
* |
1 a teknõs háromszögszimbóluma
(#25512) |
|
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) |
|
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
* |
1 a harcmûvész malachit karkötõje (#13841)
|
* |
1 a harcos bronz amulettje (#7948) |
|
4 orgling fétis (#269) |
|
1 a gepárd csontamulettje (#15597) |
|
1 a yeti
háromszögszimbóluma (#26412) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 a pontosság csepp fülbevalója (#4406) |
|
1 a jég ezüst nyaklánca (#22782) |
* |
1 az erõ gyûrûje (#1675) |
* |
1 a tökéletesség bronz amulettje (#21898)
|
* |
1 a kígyó díszes karkötõje (#19242) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
|
8 fekete dukát (#218) |
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin
(#19) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 az ügyesség nehéz nyílpuskája (#2637) |
|
1
a titán hosszúkardja (#5817) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 a káosz mesés
tõre (#30564) |
|
1 az elefánt hosszú lándzsája (#16633) |
|
3 szilmill tõr (#314) |
|
1
kõmûves kalapács (#250) |
|
1 törp szekerce (#235) |
|
1 az enyészet hosszúkardja (#23367) |
|
1 kõrisfa
íj (#1273) |
|
1 a sün görbekardja (#25166) |
|
1 a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586)
|
|
1 az egészség vívótõre (#3103) |
* |
1 az óriás rövid tõre (#8952) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
2 tokin kaktusz (#40) |
|
5 védelem itala (#59)
|
|
6 elonotichlan (#31) |
|
12 tejfonál (#28) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
16 mátekel gomba (#21) |
|
21 liánvirág (#24) |
|
14 ragálygomba (#26)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
3 immunitás itala (#71) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
4 elfu moha
(#33) |
|
9 gyilkos boróka (#27) |
|
3 zöld manaital (#63) |
|
4 sárga gyógyital
(#61) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
12 sötét mák (#23) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
1 muskil (#37) |
|
3 xita uborka (#39) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
3 narancs gyógyital
(#80) |
|
2 parafû (#41) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
3 velparaj (#35) |
|
4 mézfû (#29) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
1 javítás itala (#108) |
Egyéb kacatok |
|
2 xenópete (#278) |
|
14 pirgamit (#152) |
|
6 mandibula (#157) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
20 ekinda haj (#147) |
|
39 szójer csáprágó
(#231) |
|
11 yeti csont (#160) |
|
10 elektronit (#141) |
|
6 molitár háj (#165)
|
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 yarmut csont (#256) |
|
11 smaragd esszencia (#229) |
|
14 barna manakõ
(#149) |
|
10 patkányfog (#270) |
|
1 bronz korong (#297) |
|
4 õsi relikvia (#17)
|
|
6 khazdar taréj (#268) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor
bíbor pikkelyvértje #5968 (15), a bölcsesség bíbor láncinge #17682 (13),
a gyorsaság gyûrûje #3925 (4), a tökéletesség hosszú íja #21972 (12).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MANAPOID FÜLBEVALÓ (294. TÁRGY) A manapoid fülbevaló egy apró, szürke
kõ, arany foglalatban. A nekropoidok mágikus hatalommal ruházták fel, viselõje
a szellemi iskola varázslatait eggyel magasabb szinten használhatja.