16. forduló, 18. forduló, Tlömpenyom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 6. 14h:59'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4861
SZÁMLA : XXXX

TLÖMPENYOM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hello! A nevem Murrtiplakonstrukt. Miben állhatok a rendelkezésedre? - félve böksz a ház belseje felé, jelezve, hogy kajára és itókára lenne szükséged. - Ah... Sajnálom, nem jöhetsz be, mert komoly kísérletet folytatok. Persze ha tudnál egy apróságban segíteni, talán jobban rendelkezésedre állhatnék! Tudod, sürgős szükségem lenne egy tűzbokor-ágra és egy grákó denevér bőrre. - mielőtt kérdésre nyithatnád a szádat, leint. - Grákó denevérek innét északkeletre tanyáznak, néhány mérföldre. Hogy tűzbokor hol van, azt nem tudom, de biztos találsz a közelben. Szóval, ha ezeket elhozod nekem, talán tudok némi útbaigazítást adni!
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

fkt 13 felt. készítesz a 13. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 25 elkészíted a 25. tárgyat
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csontlepke. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 135.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz csontkést. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 123.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szöges páncélt. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 111.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[24,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy kavadu. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kavadu testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kavadu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a kavadu csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy smirglibokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az acéldarázs testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nagyot húz az acéldarázs farka a lábadra! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! Nagyot húz az acéldarázs farka a lábadra! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. [32 pontot használtál fel, van még 79.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[22,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált kaszabolósáska trófeát, és diadalmasan beszerzel egy evaporőr trófeát. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+20 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [22,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woor-antilop. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 19.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[21,-2] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült gyilkos sallank. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és kiszedsz egy gyilkos sallank trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben.

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

KARAKTERLAP

Tlömpenyom, egy vörös, göndör hajú, kék szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd színe zöld. Ez a 17. fordulód.

Erő: 18 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 259 cm
IQ: 8 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 523 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 96/72 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 71 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 421 TP-t kaptál. Jelenleg 1 890 TP-d van. A következő szinthez még 110 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos sallank, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 8 (+1) lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
21,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 10 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 16 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 fáklya (#36) 13 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 * vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
32 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 kavadu lebeny (#24)
4 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 5 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 15 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69)
15 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 10 varányszem (#30)

Összsúly: 34.32 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 141 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 1 szögletes kő (#17) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105) 1 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 kőkalapács (#13) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

20 21 22 23 24 25 26
-3
-2
-1
0
(21,-2) gyilkos sallank (#85), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(22,-2) manaelementál (#290), evaporőr (#69)
(22,-1) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 5. jellempróba, woor-antilop (#31)
(23,-1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), acéldarázs (#140)
(24,-2) kavadu (#19), gumifa (#38), 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(25,-1) apró gnómlak (#531), csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek