16. forduló, 18. forduló, Saitama összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 8. 17h:41'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3941
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SAITAMA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,8] koordinátán.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

ff 64 12 felt. fegyverváltás: 64 12
Felt. fegyverváltás: << csontszablya << csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 8 mozogsz északra
[28,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült kaffogó hebrencs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis gátvakond trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaffogó hebrencs trófeát. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kobudera lak (533. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 148.]

be 533 bemész az 533. épületbe
Amint közelebb mész, két rezzenéstelen tekintetű kobudera bukkan elő. Az ablakokból és más helyekről érzed, hogy további, láthatatlan szemek figyelnek. Aztán a feszültség feloldódik, előlép egy kobudera, és üdvözöl. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Nagyon örül a fickó, hogy újra láthat. [30 tapasztalati pontot kaptál.] Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 143.]

m 8 mozogsz északra
[28,6] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woor-antilop lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woor-antilop testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 fáklyát. [9 pontot használtál fel, van még 124.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[28,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ököllel többször eltalálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kavadu. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kavadu testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [28,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy acéldarázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs potrohát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő óriás sáska mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás sáska testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás sáska megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 104.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 88.]

f 4 33 29 kísérletezel a 4. tárggyal a 33. tárggyal a 29. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[28,3] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lila brekk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával végigmetszed a lila brekk puha hasát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy gátvakond trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vasgyúró. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [28,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 3 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,1] Továbbra is síkságon vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 48.]

m 8 mozogsz északra
[28,0] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 8 gyógyítás 8 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+2 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-3 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

KARAKTERLAP

Saitama, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 17. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 3 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 15 Életpont: 107/85 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 12 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 72 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 266 TP-t kaptál. Jelenleg 2 028 TP-d van. A következő szinthez még 1 972 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 1 (+1)
dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
28,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 132 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 6. harcművészetek: 4
7. zárnyitás: 2 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 15 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

Összsúly: 38.78 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 2 bot (#4) 3 fáklya (#36)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

27 28 29
-1
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(28,0) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(28,2) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 5. jellempróba, csontlepke (#746)
(28,3) lila brekk (#11), 21. jellempróba, Vasgyúró (5891. kalandozó)
(28,4) acéldarázs (#140), óriás sáska (#27)
(28,5) 13. jellempróba, evaporőr (#69), kavadu (#19)
(28,6) woor-antilop (#31), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 16. jellempróba
(28,7) kaffogó hebrencs (#88), kobudera lak (#533), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek