168. forduló, 170. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 19. 9h:11'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,61] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Keelorn Darkmount a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 légiós hátizsákot.
A táborozás 2. napján találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű, körszakállas árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Elismerően fejet hajt előtted. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

A varázslásban jártasabb vagy ellenfelednél, ezért megcsapolod manatartalékait (+1 varázspont). Ubuk dobónyílat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglőtte a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnymanó jobb oldalát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az árnymanó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kvazár karddal az árnymanó megvagdalja a testedet. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal az árnymanó kissé megkarcolgatja a jobb karodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. {Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 134, gyógyulás: 2, összesen: -132 ÉP}

Visszadátumoztunk 2 játékhéttel.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a mosolygó rettenet (ld. enc.). A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+150 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1203. hetének nyerőszámai: 28, 2, 16. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. 2 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 200 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hadiszerencse I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 311.]

ek 180 10 t. energia kisütése: 180 10
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+10 TU). [70 pontot használtál fel, van még 241.]

ef 10 522 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 171.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg támad rád.

Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma, egy vashegyű nyíl, 3 nyílvessző, egy bumeráng és egy kígyóbőr kesztyű. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 126.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,62] Lakott területre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod az orgyilkos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [44,63] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Találsz egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy grákó denevér közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a grákó denevér testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A grákó denevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 104.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű és egy mérg. vas dobónyíl. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 49, gyógyulás: 3, összesen: -46 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lánckesztyű, egy fekete bőrcsizma (ld. enc.), egy vashegyű nyíl és egy varkaudar pálinka (ld. enc.). Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 59.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[45,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Találkozol Fintorral. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "

(Továbbmész...) [46,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Látsz egy varkaudar falut. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Authoricus lábát masszírozza. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 47.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. A következő kincseket találtad: 2 sallank nyíl és 4 mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 150 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 1, 17.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY)
Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (50). Ez a 169. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (33) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 536/527 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (32) Varázspont: 194/5 Pénz: 5467 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/0
Eddig összesen 1124 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 231 TP-t kaptál. Jelenleg 297 028 TP-d van. A következő szinthez még 42 972 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, szutykos remák. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1693 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/80 (+6%) szúrófegyverek: 16/13 (+21%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 16/65 (+18%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,61 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/7 2. nyomkövetés: 26/76 (+8%) 3. mászás: 4/75
4. csapdakészítés: 13/19 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/17 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 4/87 (+66%) 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 15/80 (+12%) 11. harcművészetek: 21/0 12. zene: 13/59 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 10/66
16. bányászat: 10/95 17. testépítés: 46/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 79 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 528 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129)
65 ubuk tüske (#131) 8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157) 10 ubuk dobónyíl (#138)
6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
3 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 47]
6 vizestömlő (#3) [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 39]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 4 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894)
199 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 28 kaja (#2)
1 karócsapda (#163) 5 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 4 krónika (#1725) 1 lant (#238)
1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
25 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713)
10 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
7 darázsszárny (#652) 8 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
76 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
17 evaporőr háj (#105) 31 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99)
6 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 9 grifftojás (#179)
2 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390)
5 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
2 kavadu lebeny (#24) 8 lajhár csont (#236) 7 lapockacsont (#33)
2 liumbe hajtás (#655) 93 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 5 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 30 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 4 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47)
6 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63)
3 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30)
46 varkaudar csont (#1113) 23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 222.27 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ork csodaszer (#1228) 1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
360 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bumeráng (#249)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 lánckesztyű (#230) 13 madártoll (#112)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 sallank nyíl (#129) 1 ubuk dobónyíl (#138)
6 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47
60
61
62
63
64
(44,61) élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)
(44,62) orgyilkos (#131)
(44,63) varkaudar falu (#1109), grákó denevér (#25), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(45,62) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó)
(46,61) Elenios oltár, 8. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), púpos burástya (#92), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kriosztázis (476. varázslat) ellen ezentúl kicsit nehezebb megdobni a mentődobást.
* - Változott néhány, a csodák kútjából megszerezhető tárgy:
1. Éjmágus tükre (1100): A hadiszerencse II. mellé felrakja az erőpajzs III. varázslatot is.
2, Augur varázskönyve (1097): A használatakor nem egy szopókövet pusztít el, hanem az összeset.
3. Baghar fétise (1098): Automatikusan használja a karakter, amikor Thargodan városba megy.
* - Változott a csodák kútja. Egyes események picit erősödtek, pl. több jellempontot ad, vagy magasabb szinteken több TP-t. Ugyanakkor erősen korlátoztuk a kapható pszipontot, max. 100 PP-t adhat egy használat. A nagyon ritka események közé bekerült, hogy egy védőkristályt (2240) kap a karakter.

Üzenet küldése a karakternek