166. forduló, 168. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 15. 11h:13'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 168. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 28. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Halatir kalapja képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 282.]

ef 4 522 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 261.]

kf 532 kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat
Az ujjadra húzod a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy varázsvédő varázs varázslat! Varázslataidat mostantól rúna védi. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 261.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1228 1 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 259.]
[A parancs tárolásra került.]

ba 1092 nem támadod az 1092. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 29 31 29 mozogsz 29 31 29
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [29. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [30. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [29. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 32 34 32 mozogsz 32 34 32
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [33. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kölyök van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [32. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [48 pontot használtál fel, van még 151.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,63] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [6 pontot használtál fel, van még 145.]

ee 225 182 64 eladod a 225. tárgyat a 182. tárgyat a 64. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 6 mozogsz nyugatra
[44,63] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szőrös pók. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Észreveszel egy varkaudar falut. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű gnóm nővel. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy kőszáli disznó trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda.
Összeismerkedtek. Az ő neve Candle. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[6 pontot használtál fel, van még 139.]

ee 41 48 95 eladod a 41. tárgyat a 48. tárgyat a 95. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ee 44 97 128 eladod a 44. tárgyat a 97. tárgyat a 128. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 mozogsz keletre
[45,63] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [6 pontot használtál fel, van még 133.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [45 pontot használtál fel, van még 88.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[44,63] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy grákó denevér. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [43,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy vízionár. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a vízionár jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bal Dahin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 76.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Egy jól eldugott helyen találsz 5 sünmedve tüskét. Magadhoz veszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 147 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 5.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált.
Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (49). Ez a 167. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (33) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 534/552 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (31) Varázspont: 194/17 Pénz: 4803 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/0
Eddig összesen 1078 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 202 TP-t kaptál. Jelenleg 281 960 TP-d van. A következő szinthez még 58 040 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, quwarg királynő, quwarg harcos. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1693 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/63 szúrófegyverek: 15/68 (+7%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 16/32 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,63 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/7 2. nyomkövetés: 26/56 (+12%) 3. mászás: 4/75
4. csapdakészítés: 13/9 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/17 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 3/55 (+120%) 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 15/58 (+3%) 11. harcművészetek: 21/0 12. zene: 13/39 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 10/66
16. bányászat: 10/95 17. testépítés: 46/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
varázsvédő varázs (#370)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 92 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 596 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * vámpírtőr (#364) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 csontszablya (#64) 3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 66 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
10 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 47]
6 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 22]
3 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 39]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 4 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894)
199 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 30 kaja (#2)
1 karócsapda (#163) 5 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 4 krónika (#1725) 1 lant (#238)
3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 27 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
3 antilopbőr (#48) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
5 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 10 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 7 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 17 evaporőr háj (#105)
31 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99) 6 fülemüle agyar (#267)
7 grákóbőr (#41) 9 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 5 hebrencs állkapocs (#130)
3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
5 királygyík bőr (#44) 8 lajhár csont (#236) 7 lapockacsont (#33)
2 liumbe hajtás (#655) 74 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 5 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 30 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 2 rákpáncél (#97) 3 remák szív (#264)
10 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
29 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198)
2 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 32 varkaudar csont (#1113)
23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 231.67 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 1 ork csodaszer (#1228)
3 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 1 grákóbőr (#41) 2 sünmedve tüske (#14)
3 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166) 4 vashegyű nyíl (#176)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47
62
63
64
(43,63) vízionár (#66), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 17. jellempróba
(44,63) szőrös pók (#100), varkaudar falu (#1109), Candle (2321. kalandozó), grákó denevér (#25)
(45,63) Elenios rúnaköve, útonálló (#130)
(46,63) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685)

Üzenet küldése a karakternek