165. forduló, 167. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 18. 9h:26'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 677. hetének nyerőszámai: 10, 17, 9. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 1601 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Megidézed a szellemek síkjáról Mestered lelkét! Döbbenetes, milyen hihetetlen erő sugárzik a spirituális entitásból! Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél az ökölvívás terén! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 256.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Az Élet-Halál Érintés (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 256.]

v 1 2 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[85,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [86,58] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sörényes ubuk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [87,57] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 230.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[88,56] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a halálmadár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a halálmadár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,55] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy burástya királynő. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a burástya királynő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 49, gyógyulás: 16, összesen: -33 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 209.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 179.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[91,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [92,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. "

Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfival. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy bátorság medálját, egy bronz fejpántot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy szem szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Beren Peredhil. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [23 pontot használtál fel, van még 156.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 106.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, városi teleport (#96) 110 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért,
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért,
tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {KCC:} Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 8, gyógyulás: 39, összesen: +31 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [8 pontot használtál fel, van még 93.]

h 1602 27 6 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 6 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 6 kerek kő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [3 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

id 146 80 idomítod a 146. szörnyet 80 pontért
Hozzálátsz a kardfogú fülemüle neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 30 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [80 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 3, 10.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLET-HALÁL ÉRINTÉS
Nagyon kevés harcművész jut el odáig, hogy a kí-energiákat nemcsak a nyers, fizikai sebzést okozó támadásoknál tudja felhasználni, hanem a belső, vitális és lelki energiákra is befolyást tudjon gyakorolni. Az élet-halál érintés kitalálója, Van-chu-min ismerte fel először, hogy az ellenfél életenergiáját egy megfelelő pontra elhelyezett érintéssel és a ki-energiák nagyfokú koncentrálásával el lehet "szippantani." Ha sikeresen használod ezt a képességed, nyolcadannyi életpontot gyógyulsz, mint amennyit ellenfeleden sebeztél. Általában akkor fogod ezt alkalmazni, ha életerőd a maximális érték 50%-a alatt van.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 26 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 24 Életpont: 287/219 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 199/80 Pénz: 2158 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/12
Eddig összesen 860 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2679 TP-t kaptál. Jelenleg 269965 TP-d van. A következő szinthez még 70035 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, vadász quwarg, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1626 arany került a bankszámládra. 1674 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/1 (+1%) szúrófegyverek: 12/54 (+4%) vágófegyverek: 13/36 (+11%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 21/0 (-2%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 29/1 (+20%) 3. mászás: 7/90
4. csapdakészítés: 14/47 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/4 6. gyógyítás: 54/96
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 7/29 (+80%)
10. teológia: 11/73 (+20%) 11. taumaturgia: 11/67 (+17%) 12. harcművészetek: 27/0 (+200%)
13. zene: 8/30 14. szörnyismeret: 20/84 (+18%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 8/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), ragyás burástya (#111) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

Összsúly: 86.52 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
105 arany (#50) 1 varázskő (#305) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112)
5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,59) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy árnymanó férfi
(86,58) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), sörényes ubuk (#89)
(87,57) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, vaskohó (#155)
(88,56) halálmadár (#351)
(89,55) burástya királynő (#759)
(90,54) szürke rinocérosz (#346), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba, Tharr oltár
(91,53) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, garokk (#73)
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Beren Peredhil (2150. kalandozó)
(94,51) rájanyékek (#58), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek