164. forduló, 166. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 16. 2h:36'
EZ A 865. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
866. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,74] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 40 gyöngymangót (200 arany kikiáltási áron), 30 álomport (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 30 álomport. A büntetés tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy lajhárlord nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord fejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a lajhárlord jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 355.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 199 1553 343 hulladék: 199 1553 343
Hulladék, ezért nem gyűjtesz karbin plazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz méregfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézgolyót. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 249 157 221 hulladék: 249 157 221
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 236 47 1221 hulladék: 236 47 1221
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vámpírfogat. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[98,75] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 21.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [99,75] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Találsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy patak van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [99,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvagdalod a ryuku légiós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy q. ölő medált, egy regeneráló gyűrűt, egy réz éjmedált, egy réz emlékérmet, egy réz morférmet, egy réz morfjelvényt, egy réz morfmedált, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Dögvész trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy Mnebolath trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szálsebes Gondolat. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. Erőd TF-elődött. [56 pontot használtál fel, van még 294.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,77] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy termikfészket. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 286.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. A mindenit! Egy bebábozódott jégtroll támad rád! Hát ez hogyan került ide! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 30 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Tüzet köpsz. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll bal oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Méregtagadóval kissé megkarcolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a harci kalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 2 fenőkövet találtál. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik dermesztő lidérc ront rád! {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 3 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 3 ragasztót. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött dermesztő lidérc támad rád. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 titanitdukátot. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy dermesztő lidérc lehetett. {max. életpontja: 126-135.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 3 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 5 gyöngymangót. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik halálosztó kain! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+5.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Méregtagadóval néhányszor súrolod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a halálosztó kain jobb karját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a halálosztó kain testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 3 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 266.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[100,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 91-100.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 59-64.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Felfedeztél egy nagyobb monolitot. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 bumerángot 12 aranyért, 1 dobóhálót 8 aranyért, 3 karbin plazmát 30 aranyért, 13 kőszemet 65 aranyért, 9 lajhár csontot 27 aranyért, 3 magszim belet 15 aranyért, 1 méregfogat 240 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 6 purifikátor hájat 108 aranyért, 6 raptor karmot 72 aranyért, 4 rézdarabot 4 aranyért, 7 rézgolyót 7 aranyért, 17 sallank karmot 34 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért, 7 vámpírfogat 21 aranyért.
Összefutsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.}
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fifikás Smug. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Veres Tramman. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. {ereje: 29.}
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaran. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [48 pontot használtál fel, van még 218.]

m 3 4 6 mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
[101,81] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,82] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Látsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Látsz egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,82] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felfedeztél egy Thargodan tábort. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 187.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy púpos burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya farkát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Métely közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 24.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Métely testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a Métely ragyás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a Métely jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés).
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (102,80) (100,84) (99,85) (101,79) (103,85) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +31 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

SÚLYVÁLTOZTATÁS (24. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az alakváltás egyik sajnálatos korlátozása a súly: nem változhatsz át valamivé, ami sokkal nehezebb nálad. A súlyváltoztatás alakváltó képesség ezt a korlátot igyekszik átlépni, azzal, hogy teststruktúrád átalakításával, szabályozott sejtszaporítással, csonterősítéssel képes vagy testméretedet permanensen megváltoztatni! Ehhez az AV 24 <súly> parancsot kell kiadnod. Ha <súly> értéke 1-10, akkor ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-10 kg-mal szeretnéd megnövelni. Ha a <súly> 11-15, ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-5 kg-mal szeretnéd csökkenteni. Természetesen vannak korlátok, különösen a csökkentésnél, mint arra majd magad is rájössz. A súlyváltoztatás parancs 10 TVP-be és némi fájdalomba (ép veszteség) kerül. Az ép veszteség négyzetesen nő a változás mértékével. Ezenkívül a súlynöveléshez annyiszor 2 kaja kell, ahány kilóval növelni akarsz.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 165. fordulód.

Erő: 29 (38) Szint: 25 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 463/463 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 545/127 Pénz: 4955 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 220/301
Eddig összesen 1718 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 860 TP-t kaptál. Jelenleg 1 405 507 TP-d van. A következő szinthez még 294 493 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, óriásféreg, ekharion.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 22 vágófegyverek: 23
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 20 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 .); tüske (#22) (7 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 11
4. csapdakészítés: 17 (+1) 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 52
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 23 11. zene: 6 12. szörnyismeret: 20
13. pszi: 19 14. vadászat: 5 15. bányászat: 19
16. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 272. Szerzett pont: 37506. Beállított erő: 45 Összpont: 37506
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 202.60 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 dobóháló (#221) 2 fekete gyöngy (#99)
27 kaja (#2) 3 karbin plazma (#199) 12 kőszem (#304)
7 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
1 méregfog (#1553) 3 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
2 orgyilkos tőr (#225) 6 purifikátor háj (#269) 6 raptor karom (#281)
4 rézdarab (#70) 7 rézgolyó (#343) 17 sallank karom (#128)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
2 tüske (#22) 7 vámpírfog (#1221) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
739 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 fenőkő (#1618)
5 gyöngymangó (#135) 1 jégszív (#282) 4 kaktusztüske (#114)
2 lidércesszencia (#1074) 1 manaszilánk (#2686) 1 Métely páncélja (#1562)
3 ragasztó (#83) 3 szögletes kő (#17) 1 titanitdukát (#1480)
1 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152) 71 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(98,74) lajhárlord (#757)
(98,75) quwarg harcos (#201), Leah rúnaköve, tavacska, Leah oltár, 34. jellempróba
(99,75) 48. jellempróba, olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, ryuku légiós (#361), Szálsebes Gondolat (1773. kalandozó)
(100,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), kérődző etra (#368), jégtroll (#164), dermesztő lidérc (#645), halálosztó kain (#168)
(100,78) Raia oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 28. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(100,79) az 51. labirintus bejárata, Fairlight oltár, orgyilkos (#131)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), nagyobb monolit (#2783), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(100,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Thargodan tábor (#588), 39. jellempróba, szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), púpos burástyák (#92), Métely (#7000), ragyás burástya (#111)
(101,81) Chara-din monolitja (#534)
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), oltár, 255. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek