164. forduló, 166. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 3. 9h:18'
EZ A 602. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
603. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

XLEWERS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fekete a bőre. Egy kvazár kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy sziréngyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Axyz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.)
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy varkaudar che-pap trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ed Coan . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Ed Coan nal . Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Yveraanával. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötőt, egy rizspapír-vértet, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy kreiton idéző trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Ed Coan nal . Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasállata egy csataremák! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hínárhajú. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku vadászinget, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Orkhan Thai trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Nirrti. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 11 ében tobozt.
A 4. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A villámfókuszálók rendjének Sutor Kragoru kedvenc tanítványa rangú tagja. Egy agori szegecscsizmát, egy che-vállszalagot, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ramirez Espanza. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 4. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyémántsisakot, egy hoarián sarut, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy Urgod kesztyűjét, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hétkilenced. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb!
A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy yeti mokasszint és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy ősdentor trófea és egy taalru trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kóbor Holló. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy normál vörös hajszálat.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 surranó kígyó bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+1026 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 718. hetének nyerőszámai: 13, 24, 4. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 1046 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: elmormolod a 243. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az időtorzítás varázslatot! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 376.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 371.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-43 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-40 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

fa 331 1671 3
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 1 4 mozogsz északkeletre, délre
[200,111] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
645 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a tetemember bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. vas dobónyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,112] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]

vpf 600 VP elővétele: 600
Felszabadítottunk neked 600 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[200,113] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy csataremák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 271.]

m 3 mozogsz délkeletre
[203,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 138, gyógyulás: 28, összesen: -110 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. Már érzed is a hatást. ( +144 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 261.]

vpf 1000 VP elővétele: 1000
Felszabadítottunk neked 446 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[202,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 11 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Megiszol egy adag pondróvért. A hatás rögtön érezhető! ( +111 életerő.)
Találsz egy rát-fát. Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy gyilkos csalánt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rowena lábát masszírozza. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebzett csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [201,117] Még mindig bozótos. Találsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar vajákos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [200,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Látsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 mozogsz nyugatra
[199,118] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ed Coan , amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar katona volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 168.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 186 105 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,118) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), varkaudar katona (#691)
(200,111) sírlidérc (#172), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), vark. kardtáncos (#693)
(200,112) Raia oltár, 35. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), varkaudar vajákos (#690)
(200,113) csataremák (#694), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 47. jellempróba, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230)
(201,114) Sheran oltár, 31. jellempróba
(201,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Fairlight oltár, 255. jellempróba, varkaudar vajákos (#690)
(202,115) kultúrmasztodon (#227), márványtorony (#175), 35. jellempróba, Sheran oltár
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 30. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), csataremák (#694)
(203,116) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)

[186,105] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran hívői építették.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). Egyre éhesebb vagy.
[-50 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 158.]

szm 240 megölöd a 240. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a sivatagi doareg: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg nyakát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a sivatagi doareg bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 158.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

id 240 200 idomítod a 240. szörnyet 158 pontért
Megkezdődik a sivatagi doareg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 12 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [158 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 273 10 239 t. energia kisütése: 273 10 239
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 39 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 35 20 t. energia kisütése: 35 20
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 180 varázspontot. [-18 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 273 10 235 t. energia kisütése: 273 10 235
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tps 20 TVP spórolása:
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 187 keresed a 187. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 36 arany adóhátralékod van. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 36 csengő aranytallért. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 18, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 321 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 24 (35) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 36 (38) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 73 Menekülés: 20 % Életkor: 99/103 év
Egészség: 26 Életpont: 377/295 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (36) Varázspont: 1058/1 Pénz: 1980 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 35/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 948 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26186 TP-t kaptál. Jelenleg 740179 TP-d van. A következő szinthez még 59821 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, küklopsz, ongóliant. A 161. fordulódban 9405 arany került a bankszámládra. 9593 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 28/62 (+17%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 25/29 (+6%)
dobófegyverek: 8/96

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/39 (+60%) 2. nyomkövetés: 52/44 (+40%) 3. mászás: 1/15
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 6/34 6. gyógyítás: 30/82
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 16/42 (+32%) 9. szörnyidomítás: 8/52 (+158%)
10. teológia: 55/32 (+79%) 11. taumaturgia: 73/71 (+148%) 12. szerencsejáték: 16/30
13. versengés: 12/94 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 15/18 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 10/15
19. bányászat: 7/90 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +46 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
351 arany (#50) 1 álompor (#396) 14 nyílvessző (#108)
2 pondróvér (#1232) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 varázskő (#305) 39 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 9 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szöges páncél (#65)
1 tyrex csont (#280) 1 ugh méreg (#166) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár, sivatagi doareg (#240)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.28 12:05 Változások a számládon! 100 zseton átutalása a(z) 2164. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek