164. forduló, 166. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 14. 9h:18'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 41. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 20 szárnyas hernyó (eladási ár: 680 arany, ebből a kezelési költség: 68 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összefutsz Lex, fia Fülöppel. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy epokitféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfival. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy bátorság medálját, egy bronz fejpántot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy szem szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Beren Peredhil. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Varázslatként egy azonnali gyógyítást alkalmaz. Sebeid gyógyulnak: +150 életerő.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 43 45 49 mozogsz 43 45 49
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [39. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.]
Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.]
Az út véget ér - egy zsákutca! [43. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [44. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [45. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [46. PONT.] Egy dűnekukacot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dűnekukac belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [47. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [48. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [49. PONT.] Egy gigaféreg lárva lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy gigaféreg lárva lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy rücskös gigaféreg van előtted! (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rücskös gigaféreg testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rücskös gigaféreg jobb oldalát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) Elhajítod a vacak tüskés harci gromak trófeát, és kiszedsz egy rücskös gigaféreg trófeát. 965 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


[50 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 50 1 mozogsz 50 1
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Egy gigaféreg lárva lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 szent kehely (ld. enc.). Felpakolsz. Megbotlasz valamiben: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [49. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [48. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [47. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. [46. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. [44. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [38. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.]
Találkozol Alex Zelpherrel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight hittérítője. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy karmos tankány. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [35. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [34. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Találkozol Lex, fia Fülöppel. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [26. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [7. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.]
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni!
[130 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[80,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. A feléd közeledő óriás skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás skorpió testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az óriás skorpió testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,64] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [80,63] Bozótos terepre értél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor egyik lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 80.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy vadász quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner rücskös gigaféreg trófeát, és kinyersz egy alkalmas vadász quwarg trófeát. 1634 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a fabontó szójer farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a fabontó szójer bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [82,61] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nehwon, a Gyors, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fűszeres gátvakondroládot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [83,60] Még mindig bozótos. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Shanon Dhar Wermon vigyorog kajánul.

[21 pontot használtál fel, van még 59.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[83,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)
Találkozol Angyalszem Ophallával. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szöges páncélt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy orgyilkos trófea és egy kaffogó hebrencs trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [84,59] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [85,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.


Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[24 pontot használtál fel, van még 35.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[84,60] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart.

Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 bunkó. Elrakod. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 6 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 6 kerek kő. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 18, 28.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY)
A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 26 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 24 Életpont: 287/181 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 199/1 Pénz: 2263 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/12
Eddig összesen 853 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5628 TP-t kaptál. Jelenleg 267286 TP-d van. A következő szinthez még 72714 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, vadász quwarg, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1626 arany került a bankszámládra. 1658 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *22/100 (+2%) szúrófegyverek: 12/50 vágófegyverek: 13/25 (+21%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 28/81 (+20%) 3. mászás: 7/90
4. csapdakészítés: 14/42 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/4 (+5%) 6. gyógyítás: 54/96
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 6/49
10. teológia: 11/53 (+17%) 11. taumaturgia: 11/50 (+14%) 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 8/30 14. szörnyismeret: 20/66 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 8/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), ragyás burástya (#111) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

Összsúly: 84.67 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ubuk dobónyíl (#138) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 1 ezüstszelence (#1602) 3 fabontó (#106)
1 fáklya (#36) 1 féregíz nyakpánt (#1601) 6 kaja (#2)
6 kerek kő (#19) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 szent kehely (#257)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,63) manifesztátor (#124), Elenios oltár
(80,64) egy ismeretlen isten rúnaköve
(80,65) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(80,66) a 170. labirintus bejárata, gigaféreg lárva (#7037), dűnekukac (#357), rücskös gigaféreg (#7039), Alex Zelpher (1100. kalandozó), Lex, fia Fülöp (2670. kalandozó)
(81,62) vadász quwarg (#241), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), fabontó szójer (#71)
(82,61) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzrakó hely (#1169), Leah oltár, 31. jellempróba
(83,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 34. jellempróba, Leah oltár, Angyalszem Ophalla (1831. kalandozó)
(83,60) Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 27. jellempróba, művészi porolit (#720)
(84,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(85,59) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy árnymanó férfi

Üzenet küldése a karakternek