163. forduló, 165. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 11. 9h:12'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 20 szárnyas hernyó (eladási ár: 720 arany, ebből a kezelési költség: 72 arany), 1 méregfog (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. A járatban sötét félhomály van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.]
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel megcsapod a homokféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 vasérc annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 ásó, 1 fűszertartó és 1 sáfránypor. Felpakolsz.
Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 7 11 12 mozogsz 7 11 12
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT]
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy homokféreg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megütöd a homokféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Egy dűnekukac lakik itt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dűnekukac bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csupasz gigaféreg! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg farkát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvágod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Egy csupasz gigaféreg lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


Összefutsz Lex, fia Fülöppel. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [9. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.] Egy csupasz gigaféreg lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 13 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


[55 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 13 15 17 mozogsz 13 15 17
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy homokféreg! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a homokféreg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.]
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve oldás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.)
[35 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 18 19 23 mozogsz 18 19 23
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.]
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gigaféreg lárva! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva bal vállát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával végigmetszed a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 móri gyümölcs annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a gigaféreg lárva nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.]
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Roxxon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [23. PONT.]
[45 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 24 28 30 mozogsz 24 28 30
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.]
Az út véget ér - egy zsákutca! [24. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [27. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gigaféreg lárva! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [30. PONT.]
[45 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 40 42 25 mozogsz 40 42 25
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.]
Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [31. PONT.]
Haladsz előre. Újabb kanyar! [32. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő (ld. enc.). Felpakolsz. Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varázskő. Felpakolsz.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gigaféreg lárva! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [35. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [36. PONT.]
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csupasz gigaféreg! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csupasz gigaféreg farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [39. PONT.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.]
Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] Egy gigaféreg lárva lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csupasz gigaféreg van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg farkát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csupasz gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) 585 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs (ld. enc.) és 1 bányászcsákány (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [25. PONT.]
[95 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 43 45 49 mozogsz 43 45 49
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 50 1 mozogsz 50 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

fkt 36 1 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 1 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 2 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 5 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 20, 7.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 26 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 24 Életpont: 287/136 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 199/33 Pénz: 1651 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 13/13
Eddig összesen 842 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8337 TP-t kaptál. Jelenleg 261658 TP-d van. A következő szinthez még 78342 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1626 arany került a bankszámládra. 1658 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/98 (+6%) szúrófegyverek: 12/50 (+4%) vágófegyverek: 13/4 (+55%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: *20/102 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 28/61 3. mászás: 7/90
4. csapdakészítés: 14/37 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/99 (+20%) 6. gyógyítás: 54/96
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 6/49
10. teológia: 11/36 (+24%) 11. taumaturgia: 11/36 (+12%) 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 8/30 14. szörnyismeret: 20/66 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 8/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), ragyás burástya (#111) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

Összsúly: 74.29 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116) 2 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
334 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96)
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzpajzs (#89) 1 fűszertartó (#210)
1 kígyóbőr öv (#410) 20 sáfránypor (#211) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, homokféreg (#121), gigaféreg lárva (#7037), dűnekukac (#357), csupasz gigaféreg (#7038), Lex, fia Fülöp (2670. kalandozó), Roxxon (3758. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek