161. forduló, 163. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 3. 9h:15'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,14] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+164 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 183 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [10 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 1 VP-t.]

vik 6 merészség kalandozókra: 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb kalandozók elől persze így is elbújsz. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kno 1 2 képesség-növelés 1
Sajnos nincs képesség-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy megsebesített démontetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a démontetű bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [133,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. Eldobod az értéktelenné vált ryuku ostromteknős trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku csapásvezető trófeát. 1 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [132,14] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [57 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 11 VP-t.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[131,15] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [130,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak bal első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [129,15] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy krómkaktuszt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 7 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[128,16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ababo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[9 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 1 VP-t.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 95220 TP, -9 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -16 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst nyaklánc és egy ezüst gyűrű. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Több tárgyat látsz a földön: 3 nyílvessző[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [40 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 8 VP-t.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[127,17] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a kérődző etra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy purifikátor trófea és egy burástya királynő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zulu. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [125,19] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen kardfogú fülemüle nyomokra bukkansz! A hurokcsapda elkészítése bonyolult mutatvány, de azért sikerül megcsinálni. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Profi módon csináltad - a kardfogú fülemüle belelép a hurokba, és a csapda kiválóan működik. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [14 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 104. Kapsz 8 VP-t.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
13
14
15
16
17
18
19
20
(125,19) kardfogú fülemüle (#146)
(126,18) kérődző etra (#368), Raia rúnaköve, Elenios oltár, Zulu (4480. kalandozó)
(127,17) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár
(128,16) friss csatamező (#262), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sírlidérc (#172), zombi (#49), autentikus vámpír (#154)
(129,15) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 32. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(130,15) tüskés harci gromak (#156), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(131,15) vérszomjas csüldő (#114), tavacska, egy mutáns férfi
(132,14) szürke rinocérosz (#346), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 43. jellempróba
(133,14) ryuku csapásvezető (#778), gumifa (#38), 22. jellempróba
(134,14) gumifa (#38), 21. jellempróba, démontetű (#15), quwarg harcos (#201)

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 3 bőrsisakot 15 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért.
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios felszentelt papja. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-11 támadás). Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns bal karját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a mutáns testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mutáns jobb lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával a mutáns megvagdalja a testedet. (3 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a mutáns fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a mutáns bal karját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával a mutáns mély sebeket nyitva megvagdossa a testedet. (3 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 316, gyógyulás: 0, összesen: -316 ÉP}


Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 2 VP-t.]

ea 516 1 eladod az 516. tárgyat 1
Eladtál 1 varkaudar szablyát. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

ve 425 megveszed a 425. tárgyat
Vásároltál 1 pengepajzsot. 1800 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 94.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

ee 164 237 131 eladod a 164. tárgyat a 237. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 1 vasvértet. 82 aranyat kaptál.
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ubuk tüskét. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 94.]

ee 242 268 267 eladod a 242. tárgyat a 268. tárgyat a 267. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 2 gromak bőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 fülemüle agyart. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 69. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! [10 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: v 187 0 0 elmormolod a 187. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [27 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 5 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

PENGEPAJZS (425. TÁRGY)
A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem.
A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 24 (36) Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 252 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 32 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 38 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 (27) Életpont: 417/160 Jellem: gonosz (280) Tul. pont: -5
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 159/25 Pénz: 1393 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 20/1 Pszi pont: 109/4
Eddig összesen 1070 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 656 TP-t kaptál. Jelenleg 181 656 TP-d van. A következő szinthez még 78 344 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, varkaudar felderítő, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/58 szúrófegyverek: 20/97 (+4%) vágófegyverek: 21/16 (+16%)
ütőfegyverek: 16/72 (+5%) lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 21/88 (+19%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 2
99,19 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 125,19
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/84 2. nyomkövetés: 30/63 3. mászás: 7/22
4. csapdakészítés: 27/55 (+18%) 5. csapdaészlelés: 2/39 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 5/96 (+25%) 9. szörnyidomítás: 8/86
10. teológia: 17/60 (+8%) 11. taumaturgia: 15/13 (+44%) 12. versengés: 3/82
13. zene: 7/26 (+23%) 14. szörnyismeret: 13/6 15. pszi: 15/35 (+12%)
16. zárnyitás: 7/7 17. vadászat: 3/30 18. bányászat: 27/16 (+18%)
19. testépítés: 12/39 (+25%) 20. főzés: 7/54 (+13%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), grákó denevér (#25) (csak egyszer), földsárkány (#359), tazunkaróka (#81), szintszívó (#96), tesh alligátor (#353), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), lábascet (#647)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1911), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 964 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 108.40 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1633 arany (#50) 2 bőrsisak (#57) 6 bumeráng (#249)
1 evaporőr háj (#105) 2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268)
6 kaktusztüske (#114) 1 magszim bél (#103) 6 sallank karom (#128)
2 tankány karom (#237) 5 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar szablya (#516)
1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117)
7 kaja (#2) 1 pengepajzs (#425) 1 rinóbőr (#651)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vasérc (#152)
29 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100
18
19
20
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), egy mutáns férfi, egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek