Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 15. 15h:08' EZ A 599. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 600. játékheted kezdete: jún. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | elmormolod a 243. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
kt 542 1 | elkészíted az 542. tárgyat (1 darabot) |
v 192 | elmormolod a 192. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 96 185 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,59] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 216 | megveszed a 216. tárgyat |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt.
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 11000 | kiveszel a bankból 11000 aranyat |
pbe 30000 4725 | beraksz a bankba 30000 aranyat |
pbe 30000 4725 | beraksz a bankba 30000 aranyat |
pbe 15000 4725 | beraksz a bankba 15000 aranyat |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion ragyás testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 19, gyógyulás: 47, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [197,109] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ekharion ragyás testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 19, gyógyulás: 49, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [198,110] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 35, gyógyulás: 83, összesen: +48 ÉP}
fku 200 | felt. kutatás 200 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [199,112] A terep továbbra is ritka erdő. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, 7 arany és egy vas dobónyíl. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 18, gyógyulás: 44, összesen: +26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 46, gyógyulás: 43, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 34, gyógyulás: 43, összesen: +9 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy igazgy. fülbevaló. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 28, gyógyulás: 45, összesen: +17 ÉP}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 67, gyógyulás: 50, összesen: -17 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc és egy ezüst karkötő. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 104, gyógyulás: 16, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] A terep továbbra is ritka erdő. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy tímárkunyhót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar iszákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 138, gyógyulás: 22, összesen: -116 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr nyakát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr jobb oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 83, gyógyulás: 14, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szánalmas pondró. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [202,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a roguena nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena jobb első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a roguena jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a roguena testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a roguena jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
ek 273 10 239 | t. energia kisütése: 273 10 239 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
ek 273 10 235 | t. energia kisütése: 273 10 235 |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 (29) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 99/103 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 353/340 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 996/50 | Pénz: | 1368 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 35/29 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 27/82 (+17%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 24/90 (+7%) |
dobófegyverek: | 8/96 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/59 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 51/12 (+36%) | 3. mászás: | 1/15 |
4. csapdakészítés: | 8/48 | 5. csapdaészlelés: | 6/34 | 6. gyógyítás: | 30/82 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 15/25 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 50/85 (+140%) | 11. taumaturgia: | 67/70 (+102%) | 12. szerencsejáték: | 2/0 |
13. versengés: | 12/52 | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 12/59 (+121%) |
16. szörnyismeret: | 14/48 (+18%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 10/15 |
19. bányászat: | 7/74 (+48%) | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
óriáserő (#53) | állatvédelem (#192) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4468 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | iknegurin (#541) | |||
5 | kátrány (#580) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | 22 | víz (#27) | |||
2 | vörös zyel (#606) | 5 | mópat token (#585) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | mágikus pulzáns (#542) | 12 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) |