15. forduló, 17. forduló, Shyna Mala összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 10h:37'
EZ A 20. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
21. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3032
SZÁMLA : XXXX

SHYNA MALA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-4] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+21 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 124.]

a 7 5007 1 átadod a 7. tárgyat az 5007. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kőhegyű lándzsát Ranis Athrys részére. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

a 12 5007 1 átadod a 12. tárgyat az 5007. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 csontszuronyt Ranis Athrys részére. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

a 15 5007 2 átadod a 15. tárgyat az 5007. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 vadász tatu bőrt Ranis Athrys részére. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 22 5 elkészíted a 22. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 tüskét. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

flh 2 23 felt. lőfegyver haszn. 2 a 23. tárggyal
Ok, FLH 2 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

t 10 1 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

t 26 1 támadod a 26. szörnyet
FT 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

t 61 1 támadod a 61. szörnyet
FT 61 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a surranó kígyó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


t 68 1 támadod a 68. szörnyet
FT 68 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy acéldarázs! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Az acéldarázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
[24,-3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 57 1 elkészíted az 57. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrsisakot. [16 pontot használtál fel, van még 75.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[24,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy óriás patkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás patkány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [24,0] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 45.]

m 4 mozogsz délre
[24,1] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ezt a magányos sziklát Rahód ormaként ismerik. Nevét valamilyen rég elfeledett hősről kapta. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy királygyík. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 35.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[23,0] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gonyolék. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,-1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy rambó bogár volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [21,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) A bébi különösen gyorsan fejlődik! Már tud mászkálni, és egy kicsit beszélni is. Ahogy jobban megvizsgálod, Ranis Athrys arcvonásait véled felfedezni. Igen, hasonlít valamennyire az apjára! A következő körben megkezdheted a gyermek tanítását. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

KARAKTERLAP

Shyna Mala, egy göndör aranyhajú, piros szemű gnóm nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 16. fordulód.

Erő: 10 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 109 cm
IQ: 19 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 10 Életpont: 83/17 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 31 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 TP-t kaptál. Jelenleg 857 TP-d van. A következő szinthez még 143 TP szükséges. Trófeád: móleon. Gyermeked egészséges.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. gyógyítás: 6
4. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
ormánygőte (#18), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), bolhakutya (#17), drótszőrű pincsi (#22), grákó denevér (#25), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), acéldarázs (#140), technokolin (#50), hegyi rák (#61), móleon (#68)

Összsúly: 19.48 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszurony (#12) 6 kaja (#2) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
3 mérgezett tüske (#23) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 vadász tatu bőr (#15)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 dárda (#10) 5 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(21,-2) 13. jellempróba
(22,-1) rambó bogár (#14)
(23,0) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), gonyolék (#13)
(24,-4) surranó kígyó (#30), acéldarázs (#140)
(24,-3) 27. jellempróba
(24,-2) 29. jellempróba
(24,-1) óriás patkány (#42), gumifa (#38), oltár
(24,0) gumifa (#38), 10. jellempróba
(24,1) királygyík (#26)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek