15. forduló, 17. forduló, Jackson a vadállat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 2. 9h:51'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat legkorábbana 17. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2909
SZÁMLA : XXXX

JACKSON A VADÁLLAT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

fkt 19 12 felt. készítesz a 19. tárgyat (12 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 135.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 5 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[48,-13] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy legyengült sóhajtó dorony. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Ez mellément. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,-13] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba).

(Továbbmész...) [50,-13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.

[30 pontot használtál fel, van még 91.]

zip 38 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

fkt 6 2 felt. készítesz a 6. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz nyílvesszőt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 79.]

f 2 2 2 kísérletezel a 2. tárggyal a 2. tárggyal a 2. tárggyal
Sajnos nincs nálad kaja. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[51,-12] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és kinyersz egy alkalmas kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [52,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyengén megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 39.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 8 gyógyítás 8 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+3 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY)
A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

KARAKTERLAP

Jackson a vadállat, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 7 Merészség: 6/6 Magasság: 252 cm
IQ: 9 Támadás: 6 Agresszió: 6 Testsúly: 494 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 Életpont: 107/59 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 49 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 470 TP-t kaptál. Jelenleg 2452 TP-d van. A következő szinthez még 1548 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. gyógyítás: 9 (+1)
7. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot, csak egyszer)

Összsúly: 36.11 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kerek kő (#19) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 hebrencs állkapocs (#130) 5 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(48,-13) Raia oltár, sóhajtó dorony (#112), evaporőr (#69)
(49,-13) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár, 2. jellempróba
(50,-13) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), Tharr oltár
(51,-12) Leah oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(52,-11) tintacsigák (#74), Dornodon oltár, gyilkos sallank (#85)

Üzenet küldése a karakternek