15. forduló, 17. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 25. 9h:21'
EZ A 20. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
21. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt, majd magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ff 87 28 felt. fegyverváltás: 87 28
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[33,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették.


(Továbbmész...) [32,-5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Találsz egy móricserjét. (ld. enc.) A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtögetsz, és ellátod az ember sebét. Hálásan megköszöni a segítségedet, és elmondja, hogy épp az egyik mágus számára gyűjtögetett a táblakészítéshez anyagot, amikor goblinok támadták meg. Szerencsére a közeledtedre elinaltak. Amikor a táblakészítéssel kapcsolatban kérdezősködni kezdesz, elmondja a fickó, hogy a mágus, akinek dolgozik, időnként táblákat tűz ki, eligazításképp a vándorok számára. "Miért, te még sosem csináltál ilyet?" kérdi. Kiderül, hogy a feliratos táblakészítéshez nemcsak bot, hanem tintacsiga tinta és valamilyen faformáló anyag is szükséges. Elköszönsz a fickótól, és folytatod utadat. (+4 jóság.)

(Továbbmész...) [31,-4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[46 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[30,-4] Síkság, továbbra is csak síkság. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sakál lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. Megpillantasz valamit: 1 bunkó. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [29,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mérges pók. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a mérges pók testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [28,-4] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tazunkaróka. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a tazunkaróka testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A tazunkaróka fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 6 mozogsz nyugatra
[27,-4] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kaszabolósáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tanya (534. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 76.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Nagyon örülök, hogy vannak ilyen bátor és segítőkész kalandozók is, mint Te! - veregeti meg a vállad. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+2 jóság.)] Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

m 1 mozogsz északkeletre
[28,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaszabolósáska lehet. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges woor-antilop trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 59.]

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 50 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 37 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 9.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 20 elkészíted a 20. tárgyat
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 3.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY)
Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért.

MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY)
A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 13 Szint: 5 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 15 Életpont: 92/58 Jellem: jó (17) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 44 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 161 TP-t kaptál. Jelenleg 939 TP-d van. A következő szinthez még 61 TP szükséges. Trófeád: kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 5 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 7
4. harcművészetek: 5 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért

Összsúly: 37.43 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 ormánygőte csont (#21)
1 smirglilevél (#29) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 1 fúvócső (#20) 4 gyenge méreg (#26)
2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(27,-4) tanya (#534), Sheran oltár, kaszabolósáska (#83)
(28,-5) gumifa (#38), 22. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(28,-4) olvasztókemence (#86), oltár, tazunkaróka (#81)
(29,-4) mérges pók (#20), Sheran oltár, 21. jellempróba
(30,-4) sakál (#28), egy ismeretlen isten rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(32,-5) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 20. jellempróba
(33,-6) Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek