TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. márc. 23. 15h:03'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX
|
XLEWERS KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy angyali sisakot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet és egy Hantas karperecét visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rettegés Ura trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Jaelithe a "Más". Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 1. napon találkozol egy hollófekete, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy angyali sisakot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy sötét ülnök trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nyárizápor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+3 életpont gyógyulás.)
A 2. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight személyes tanácsadója. Az őselemi mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Ylgoroth trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dachande. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon találkozol Dalamarral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bo'adhun tiarát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mihlanil kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy torz fülkarikát, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősöreg hósárkány trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Ragnart kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott neked 20 ében tobozt, 20 ében tobozt és 20 ében tobozt.
Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerő Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerűen nem hagyhatod, hogy nagy elődeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlődött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölőd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az ősökben volt a hiba, Egyszerűen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mérg. ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+204 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
* 2. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 306.]
* 3. KP: |
VP spórolása: 5000 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 944 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 306.]
* 4. KP: |
használod az 500. tárgyat |
Kinyered a manakristály energiáját. (+949 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]
* 5. KP: |
elmormolod az 53. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 301.]
kpk 4 |
kezd. parancs kivétele: 4 |
H 500 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
at 3885 20 |
TU-t adsz át a 3885. kalandozónak 20 |
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 17 TU árán átcsúsztatsz 17 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
v 161 |
elmormolod a 161. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]
v 182 |
elmormolod a 182. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 291.]
v 28 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 286.]
v 26 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 281.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 276.]
v 96 144 61 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 266.]
vtn 242 |
varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 231.]
be 710 138 213 |
bemész a 710. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 226.]
m 1 3 3 |
mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,60] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Raia szent lovagja testét. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Biami kvazárlándzsával megdöföd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 34, gyógyulás: 70, összesen: +36 ÉP}
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [191,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 51, gyógyulás: 34, összesen: -17 ÉP}
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 32 darab aranyérmét.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Egy dal csendül a fejedben, és teljesen elbódít szépségével. Azonban pár pillanat múlva megrázod fejed, és ez elég ahhoz, hogy kizökkentsen ebből a kábult állapotból. Tisztán látod mi történt, hiszen hallottál már a szirének bűvös énekéről, melynek már oly sok kalandozó esett áldozatul. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Egy terembe jutsz, melynek közepén egy fehérruhás alak fekszik, látszólag eszméletlenül. Amikor közelebb sétálsz, meglepve tapasztalod, hogy maga a szirén az. Nem tudod, hogyan segíthetnél rajta gyógyfőzet nélkül, mégis megpróbálkozol a lehetetlennel. Kezedet vérző fejsebére szorítod, majd erősen koncentrálni kezdesz, hogy gyógyító energiáiddal előidézd a seb beforrását. A szirén csodálkozó arckifejezésed kíséretében magához tér.
- Már csak egy dolgot kell megtenned, hogy tied lehessen az ajándékom - mondja neked a szirén. - Egy oltárt kell építened. - Elkeseredve gondolsz arra, hogy egy oltár felépítése mennyi időbe telik, de amikor megpillantod az összehordott kövekből félig kirakott építményt, megnyugodsz. Innen már könnyű dolgod lesz. Fél óra megfeszített munkával a helyére rakod a hiányzó alkotórészeket, majd elégedetten fogadod a szirén méltató szavait. 440 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy Napsörény. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [192,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 50, gyógyulás: 109, összesen: +59 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 181.]
m 4 7 |
mozogsz délre, északnyugatra |
[192,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 32, gyógyulás: 75, összesen: +43 ÉP}
Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Iron Cross orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült drakolich. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a drakolich jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a drakolich bal vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [191,62] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Találsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 171.]
m 7 8 |
mozogsz északnyugatra, északra |
[190,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [190,60] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 161.]
vpf 999 |
VP elővétele: 999 |
Felszabadítottunk neked 909 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
v 163 364 64 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(190,60) Raia szent lovagja (#239), 40. jellempróba, oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)
(190,61) Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), halálhozó (#419), bűbájlidérc (#761), Napsörény (#7004)
(191,62) ezoterikus mardelek (#184), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, 43. jellempróba
(192,62) qwarg rohamosztagosok (#242), gumifa (#38), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, drakolich (#760)
[364,64] A sík vidék mocsarassá válik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt.
Összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy teriádbőr karkötőt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rothadó borzalom trófea és egy kristálynyálka trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-55 varázspont.] [+7% tau] [15 pontot használtál fel, van még 146.]
m 2 1 2 |
mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Látsz egy lovagi tábort. (ld. enc.) Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [366,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [367,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy templomot. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 18 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 131.]
tps 80 |
TVP spórolása: 80 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 80 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [80 pontot használtál fel, van még 51.]
h 578 200 |
használod az 578. tárgyat |
Behajítasz 10 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [50 pontot használtál fel, van még 1.]
tpf 80 |
TVP elővétele: 80 pontért |
Felszabadítottunk neked 80 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
v 96 309 63 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a városi teleport varázslatot! Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] [+7% tau] Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), Hasítóbárd Krourm (5581. kalandozó)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), Leah oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(366,63) mópat boly (#583), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86)
[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)
Egy megkínzott behemót óriási karmához hasonlatos, groteszk képződmény nyúlik ki a kiégett földből. A torony körül mágikus szikrák pattognak, nyilván egy nagyhatalmú Thargodan mágus lakik itt. (675. épület.)
Összefutsz egy kopasz, félszemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy lényegformázó gyűrűt, egy moa nyakláncot, egy mordaith karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Yuin gyöngysorát és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Moi Ro Fa trófea, egy Genyuku trófea és egy Szakamó trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wart. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 71.]
vtn 243 |
varázslat tanulás: a 243. varázslatot |
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időtorzítás. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 36.]
v 243 |
elmormolod a 243. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az időtorzítás varázslatot! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 56.]
vtn 233 |
varázslat tanulás: a 233. varázslatot |
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Asylux csapdája. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 21.]
ek 273 10 235 |
t. energia kisütése: 273 10 235 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
ek 273 10 231 |
t. energia kisütése: 273 10 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
tps 20 |
TVP spórolása: 20 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 1.]
h 233 250 |
használod a 233. tárgyat |
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Sajnos nincs elég idő, hogy a közönséget megfelelően elszórakoztasd, hamarabb abba kell hagynod, mint szeretnéd. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 255 |
keresed a 255. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy őrült varázslót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
használod a 211. tárgyat |
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 3. BP: |
használod a 211. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 18 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 18 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 7, 12.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY)
Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik.
Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál.
Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY)
Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged. |
MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.) |
IDŐTORZÍTÁS (243. VARÁZSLAT)
Ősi mágia, melyet csak a leghatalmasabb Thargodan mágusok ismernek. Segítségével úgy hosszabbítod meg az életedet, hogy lelassítod magad körül az idő folyását. A varázslat minden elmondásakor apró bemetszést végzel az idő szövetében: ezért aztán nem szabad túl gyakran használnod, legfeljebb körönként egyszer. A bemetszéshez egy mágikusan formázott aranyszikét használsz, emiatt a varázslat anyagi komponense 50 arany.
A varázslat elmondása 10 TVP-be és 35 VP-be kerül, és hatása igen egyszerű: kapsz 30 TVP-t. |
ASYLUX CSAPDÁJA (233. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Asylux, az óidők egyik legendás mágusa, számos varázslatot tervezett és fejlesztett ki biztonságosra. A varázslatok kidolgozása általában sok-sok évet igényel, hiszen meg kell találni, milyen anyagi komponensek, milyen körülmények és manaformálás mellett milyen eredményt hoz. A kísérletek költségének fedezésére természetesen a békés építő varázslatok mellett harci varázslatokat is kellett Asyluxnak készítenie, hiszen ezekre volt a legnagyobb kereslet. Asylux csapdája egyike ezen gyöngyszemeknek. Elmondásakor a célpontot rövid időre láthatatlan energiafonalak ölelik körbe, ezáltal a harcost gyakorlatilag megbénítva. Ha a célpont elrontja a mentődobását, -20 támadást kap a harc végéig - azaz a varázsló ezután azt csinál vele, amit akar. A varázslat költsége 20 VP, anyagi komponense egy csepp tinta. |
KARAKTERLAP
Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.
Erő: |
24 (32) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
34 (36) |
Támadás: |
28 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
24 (29) |
Védekezés: |
70 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
98/102 év |
Egészség: |
26 |
Életpont: |
343/479 |
Jellem: |
semleges (-4) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
24 (33) |
Varázspont: |
963/376 |
Pénz: |
5977 arany |
Kép. pont: |
26 |
Tudatpont: |
35/17 |
|
|
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 874 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10155 TP-t kaptál. Jelenleg 579292 TP-d van. A következő szinthez még 20708 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
küklopsz,
ongóliant. A 152. fordulódban 76943 arany került a bankszámládra. 79251 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
13/12 |
ökölvívás: |
9/19 |
szúrófegyverek: |
27/61 (+11%) |
vágófegyverek: |
7/14 |
ütőfegyverek: |
7/50 |
lőfegyverek: |
24/82 (+6%) |
dobófegyverek: |
8/91 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
15/29 (+30%) |
2. nyomkövetés: |
50/44 (+40%) |
3. mászás: |
1/15 |
4. csapdakészítés: |
8/48 |
5. csapdaészlelés: |
6/34 |
6. gyógyítás: |
30/82 (+10%) |
7. titkosírás: |
5/2 |
8. felderítés: |
15/8 |
9. szörnyidomítás: |
5/19 |
10. teológia: |
46/55 (+169%) |
11. taumaturgia: |
66/5 (+116%) |
12. szerencsejáték: |
1/90 (+10%) |
13. versengés: |
12/38 (+21%) |
14. harcművészetek: |
8/40 |
15. zene: |
11/9 (+11%) |
16. szörnyismeret: |
14/12 |
17. zárnyitás: |
2/57 |
18. vadászat: |
10/15 (+10%) |
19. bányászat: |
6/94 |
20. úszás: |
5/44 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(309,63) Thargodan mágustorony (#675), 13. többszemélyes kaland, Wart (5667. kalandozó)