TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. márc. 21. 15h:13'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX
|
XLEWERS KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű elf nővel. Raia testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gita D'Sycur. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+6 életpont.)
Az 1. napon összefutsz Gita D'Sycurral. Raia testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Shengoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol Gita D'Sycurral. Raia testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Shengoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.)
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+165 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
* 1. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
* 2. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 327.]
* 3. KP: |
VP spórolása: 5000 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 884 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 327.]
* 4. KP: |
használod az 500. tárgyat |
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]
* 5. KP: |
elmormolod az 53. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az óriáserő varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [-24 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 322.]
kb 607 30 |
kiveszel a bankból a 607. tárgyat (30 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 25 vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
kf 607 |
kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
hh 313 1100 1100 |
használod a 313. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 321.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 320.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 319.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 21 tudatpontot! [1 pontot használtál fel, van még 318.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 317.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 1 tudatpontot! [1 pontot használtál fel, van még 316.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 315.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 314.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 313.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Varázspontod a maximális lett! [1 pontot használtál fel, van még 312.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 0 tudatpontot! [1 pontot használtál fel, van még 311.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 360.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 409.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 408.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 407.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 406.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 405.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 404.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 403.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 0 tudatpontot! [1 pontot használtál fel, van még 402.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 401.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 450.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 449.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 498.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges varázspontod. [1 pontot használtál fel, van még 497.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 0 tudatpontot! [1 pontot használtál fel, van még 496.]
hh 1100 1100 1100 |
használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 545.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Varázspontod a maximális lett! [1 pontot használtál fel, van még 544.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 543.]
[362,65] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy szubreális vámpír. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 533.]
v 161 |
elmormolod a 161. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]
v 182 |
elmormolod a 182. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 523.]
v 28 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 518.]
v 26 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 513.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 508.]
v 1 9999 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-39 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 503.]
v 6 9999 |
elmormolod a 6. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-36 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 498.]
m 7 6 |
mozogsz északnyugatra, nyugatra |
[361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal középső lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 38, gyógyulás: 51, összesen: +13 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Ruthin el Enourével. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves fülemüle síp van nála. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy pikkelyes ptog trófea és egy vámpírféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rd'alv lélektipró trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Frank Onestein. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 478.]
be 710 138 213 |
bemész a 710. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
[360,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kronokukac testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 13, gyógyulás: 55, összesen: +42 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, szürke szemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy kreiton lich trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shadowhunter. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 463.]
tps 50 |
TVP spórolása: 50 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 413.]
h 578 100 |
használod az 578. tárgyat |
Behajítasz 82 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 7 iknegurint. [410 pontot használtál fel, van még 3.]
tpf 50 |
TVP elővétele: 50 pontért |
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
m 3 1 2 |
mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
[361,66] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sziklaskorpió nyakát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 47, gyógyulás: 49, összesen: +2 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [362,65] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szubreális vámpír közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik az állatvédelem! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gunymák anyó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [363,65] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt sullár került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az élőholt sullár fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az élőholt sullár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]
[364,64] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban.
Látsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.
Összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy teriádbőr karkötőt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rothadó borzalom trófea és egy kristálynyálka trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 13.]
vpf 999 |
VP elővétele: 999 |
Felszabadítottunk neked 884 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
v 163 190 60 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Frank Onestein (3588. kalandozó)
(360,65) gejzír (#576), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), kronokukac (#285), Shadowhunter (3286. kalandozó)
(361,64) quwarg nagymester (#214), Tharr oltár, Ruthin el Enoure (5628. kalandozó)
(361,66) Dornodon oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), sziklaskorpió (#339)
(362,65) szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,65) élőholt sullár (#216)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), Hasítóbárd Krourm (5581. kalandozó)
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.]
Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy életköves gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy ezerszemű bestia trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Gyerekkel van! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] [+7% tau] [15 pontot használtál fel, van még -2.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
ek 273 10 235 |
t. energia kisütése: 273 10 235 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
tps 20 |
TVP spórolása: -2 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
ek 273 10 231 |
t. energia kisütése: 273 10 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
h 233 250 |
használod a 233. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
szk 226 |
keresed a 226. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy norpadolótikát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
* 2. BP: |
használod a 211. tárgyat |
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 3. BP: |
használod a 211. tárgyat |
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 8.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
* 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 5, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
KARAKTERLAP
Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 157. fordulód.
Erő: |
24 (32) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
34 (36) |
Támadás: |
28 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
24 (29) |
Védekezés: |
70 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
98/101 év |
Egészség: |
26 |
Életpont: |
342/323 |
Jellem: |
semleges (-2) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
24 (33) |
Varázspont: |
949/745 |
Pénz: |
29722 arany |
Kép. pont: |
26 |
Tudatpont: |
35/35 |
|
|
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 868 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10283 TP-t kaptál. Jelenleg 569137 TP-d van. A következő szinthez még 30863 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
küklopsz,
ongóliant. A 152. fordulódban 76943 arany került a bankszámládra. 78866 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
13/12 |
ökölvívás: |
9/19 |
szúrófegyverek: |
27/50 (+6%) |
vágófegyverek: |
7/14 |
ütőfegyverek: |
7/50 |
lőfegyverek: |
24/76 (+4%) |
dobófegyverek: |
8/91 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
14/99 |
2. nyomkövetés: |
50/4 (+27%) |
3. mászás: |
1/15 |
4. csapdakészítés: |
8/48 |
5. csapdaészlelés: |
6/34 |
6. gyógyítás: |
30/72 |
7. titkosírás: |
5/2 |
8. felderítés: |
15/8 |
9. szörnyidomítás: |
5/19 |
10. teológia: |
44/83 (+111%) |
11. taumaturgia: |
64/89 (+92%) |
12. szerencsejáték: |
1/80 |
13. versengés: |
12/17 |
14. harcművészetek: |
8/40 |
15. zene: |
10/98 |
16. szörnyismeret: |
14/12 |
17. zárnyitás: |
2/57 |
18. vadászat: |
10/5 |
19. bányászat: |
6/94 |
20. úszás: |
5/44 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(190,60) 40. jellempróba, oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2007.03.19. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙