155. forduló, 157. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 14. 9h:11'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

WU CHEN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 méregfogat (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 35 kaját (69 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 dorony tüdőt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 279.]

fog 111 216 elfogod a 111. szörnyet a 216. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 28 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 274.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
[A parancs tárolásra került.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a topránypolip puha testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 255.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Unod már, hogy ez az uzbány állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[106,83] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [107,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 234.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[109,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,81] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy gyilkos sallank jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a gyilkos sallank pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,81] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [113,81] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+83 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.

[51 pontot használtál fel, van még 138.]

m 1 mozogsz északkeletre
[115,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ködbevesző Bambusz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 131.]

id 85 60 idomítod a 85. szörnyet 60 pontért
Megkezded a gyilkos sallank idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [35 pontot használtál fel, van még 96.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

h 238 50 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 12, 26.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a karmos tankány. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 24 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 24 Életpont: 278/146 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 167/7 Pénz: 932 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/12
Eddig összesen 776 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3484 TP-t kaptál. Jelenleg 235294 TP-d van. A következő szinthez még 24706 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 151. fordulódban 748 arany került a bankszámládra. 781 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/72 (+4%) szúrófegyverek: 12/38 (+8%) vágófegyverek: 11/25 (+14%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: *19/102 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 27/25 (+16%) 3. mászás: 7/82 (+3%)
4. csapdakészítés: 13/38 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/49 6. gyógyítás: 54/96 (+15%)
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 6/19 (+35%)
10. teológia: 10/16 (+15%) 11. taumaturgia: 10/51 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 8/30 (+50%) 14. szörnyismeret: 19/52 (+18%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 7/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

Összsúly: 77.36 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dorony tüdő (#212) 9 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 7 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,83) 35. jellempróba
(107,83) tüskés harci gromak (#156), grok-képződmény (#149)
(108,83) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, Fairlight oltár
(109,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 49. jellempróba, oltár
(110,81) Sheran oltár, ragyás burástya (#111)
(111,81) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Leah oltár, gyilkos sallankok (#85)
(113,81) Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146)
(114,81) Fairlight oltár, 27. jellempróba
(115,80) ragyás burástyák (#111), Dornodon rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), 32. jellempróba, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.08.14 Galain Leingod lelépte 30. fordulóját: kaptál 1 ingyenfordulót.
˙

Üzenet küldése a karakternek