Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 9. 9h:14' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
fku 200 | felt. kutatás 200 |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 519 467 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat az 519. tárggyal a 467. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó jobb vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 51, gyógyulás: 19, összesen: -32 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [194,55] Az erdőt síkság váltja fel. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is.
(Továbbmész...) [195,54] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák bal csápját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [197,52] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg parafenomén lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [198,52] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy tímárkunyhót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wiftohi el Dohren, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán egyik csápját. Kritikus ütés! (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}
kt 697 | elkészíted a 697. tárgyat |
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc nyakát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 572 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szintszívó testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1449 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi támad rád.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a zombi jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 572 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
fku | felt. kutatás |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [197,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [196,55] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.
ek 273 10 232 | t. energia kisütése: 273 10 232 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
ek 273 10 227 | t. energia kisütése: 273 10 227 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
Erő: | 23 (31) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 (29) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/101 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 333/413 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 939/305 | Pénz: | 29956 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 35/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 27/38 (+11%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 24/69 (+6%) |
dobófegyverek: | 8/91 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/79 | 2. nyomkövetés: | 49/65 (+12%) | 3. mászás: | 1/15 |
4. csapdakészítés: | 8/48 | 5. csapdaészlelés: | 6/34 (+300%) | 6. gyógyítás: | 30/72 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 15/8 (+810%) | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 43/15 (+1%) | 11. taumaturgia: | 63/5 (-93%) | 12. szerencsejáték: | 1/70 (+10%) |
13. versengés: | 11/96 (+21%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 8/62 (+98%) |
16. szörnyismeret: | 13/94 (+18%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/95 |
19. bányászat: | 6/78 | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
204 | arany (#50) | 1 | manakristály (#500) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | Ezüstmágus kürt (#697) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 77 | víz (#27) |