154. forduló, 156. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 28. 9h:06'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,27] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 183 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 1 VP-t.]

ft 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 1 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 2 VP-t.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[99,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a kérődző etra bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [99,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a manifesztátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 32 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Ököllel súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 367 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [99,24] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd az északi aurach testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az északi aurach testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 14 VP-t.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[99,23] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák farkát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,22] Még mindig dombos terepen vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,21] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Toborzóiroda (759. épület.). [43 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 8 VP-t.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[98,20] Továbbmész a város utcáján.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).

(Továbbmész...) [99,19] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 3 hebrencs állkapcsot 12 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 1 rókafarkat 3 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios felszentelt papja. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Összeismerkedtek. Az ő neve Selymes Salina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult.
Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-11 támadás). Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a mutáns testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a mutáns fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával a mutáns többször mélyen végigmetszi a jobb oldaladat. (4 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 247, gyógyulás: 0, összesen: -247 ÉP}


Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [18 pontot használtál fel, van még 169. Kapsz 3 VP-t.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Kősisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db,
vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db,
csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 30 ap /db, stukilövedék (#414) 2 ap /db, mágusölő (#422) 3600 ap /db,
pengepajzs (#425) 1800 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, csatabárd (#555) 62 ap /db, bűvös shuriken (#562) 44 ap /db,
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, jégpasztilla (#1566) 90 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db, cápaölő tőr (#480) 24 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db,
ezüsttőr (#322) 8 ap /db, harci maszk (#1739) 50 ap /db, kétfejű csatabárd (#1754) 48 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 120 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db, vasvért (#164) 82 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 1 VP-t.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
lant (#238) 36 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db,
sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db,
alligátorbőr (#661) 20 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db,
kitintüske (#879) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db,
ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, áldott kő (#642) 20 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db,
bordacsont (#16) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, Chara-din ékköve (#517) 5 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 8 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, légiós hátizsák (#1560) 300 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, Morgan kristálya (#659) 20 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, olló (#335) 10 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
pular kristály (#239) 8 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, ramit kő (#226) 3 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db,
szulfin (#676) 20 ap /db, tatu dob (#234) 4 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
xirnox szív (#213) 10 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 1 VP-t.]

ee 12 131 4 eladod a 12. tárgyat a 131. tárgyat a 4. tárgyat
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 16 ubuk tüskét. 16 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

ee 162 196 158 eladod a 162. tárgyat a 196. tárgyat a 158. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

ee 242 15 80 eladod a 242. tárgyat a 15. tárgyat a 80. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 5 lapkorongot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

ee 268 33 14 eladod a 268. tárgyat a 33. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 11 sünmedve tüskét. 11 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

ee 677 651 1113 eladod a 677. tárgyat a 651. tárgyat az 1113. tárgyat
Eladtál 10 szulfagor agyart. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar csontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 mozogsz északra
[99,18] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 1 VP-t.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a próba elemzéset ne felejtsd el elsajátítani. Ez a pszi képességek egyike." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 mozogsz északkeletre
[100,17] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó ködös testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[9 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 1 VP-t.]

szk 96 keresed a 96. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szintszívót. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: v 187 0 0 elmormolod a 187. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 101.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 31 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 6 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az emberevő. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 23 (35) Szint: 18 Merészség: 7/4 Magasság: 252 cm
IQ: 25 (30) Támadás: 33 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 32 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 (25) Életpont: 403/268 Jellem: gonosz (266) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 165/126 Pénz: 3121 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/1 Pszi pont: 92/8
Eddig összesen 990 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 233 TP-t kaptál. Jelenleg 329 644 TP-d van. A következő szinthez még 10 356 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/94 (+67%) szúrófegyverek: 20/66 (+3%) vágófegyverek: 20/34
ütőfegyverek: 16/61 (+5%) lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 20/98 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
100,17 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/60 2. nyomkövetés: 29/73 (+10%) 3. mászás: 7/11
4. csapdakészítés: 27/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/39 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 4/55 9. szörnyidomítás: 8/86
10. teológia: 16/67 (+23%) 11. taumaturgia: 13/10 (+8%) 12. versengés: 3/22 (+20%)
13. zene: 5/92 (+23%) 14. szörnyismeret: 11/91 15. pszi: 13/38 (+22%)
16. zárnyitás: 4/7 17. vadászat: 2/86 18. bányászat: 26/80 (+54%)
19. testépítés: 10/96 (+25%) 20. főzés: 6/72 (+15%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), grákó denevér (#25) (csak egyszer), acéldarázs (#140) (csak egyszer), földsárkány (#359), tazunkaróka (#81), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), lábascet (#647)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1876), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1085 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 92.14 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 csontszurony (#12) 2 evaporőr háj (#105)
1 gromak bőr (#268) 3 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2)
5 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 3 óndarab (#85)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
11 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 10 szulfagor agyar (#677)
1 trikornis szarv (#198) 16 ubuk tüske (#131) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
134 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 korinthai talizmán (#814)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(98,21) Toborzóiroda (#759), orgyilkos (#131)
(98,22) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), egy mutáns férfi, egy elf férfi
(99,23) Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(99,24) északi aurach (#350), 47. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(99,25) manifesztátor (#124), korinthai amőba (#420)
(99,26) kérődző etra (#368)
(100,17) szintszívó (#96), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)

Üzenet küldése a karakternek