153. forduló, 155. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 8. 15h:06'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,63] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+214 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 821 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

d 8 eldobod a 8. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

kf 518 kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a törpe védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kf 687 453 1345 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kf 463 519 467 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat az 519. tárggyal a 467. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Látsz egy főutcát. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összeakadsz Gilette-tel. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy Snafall jeges övét, egy Teremtő koronáját, egy trix amulettet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy ryuku kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli.
Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 261.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[367,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy vaskohót. Felfedeztél egy templomot. Sheran híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy taalru. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a taalru bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 251.]

h 578 30 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 30 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 5 iknegurint. [150 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[366,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy halálosztó kain nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálosztó kain karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 51, gyógyulás: 35, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,65] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Zinthurg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. 1074 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 8, gyógyulás: 28, összesen: +20 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy árnylord. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősvortexet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 71.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 70.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 119.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 118.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1630 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 117.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Varázspontod a maximális lett! [1 pontot használtál fel, van még 116.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 115.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges varázspontod. [1 pontot használtál fel, van még 114.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 113.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Varázspontod a maximális lett! [1 pontot használtál fel, van még 112.]

at 3885 15 TU-t adsz át a 3885. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 111.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 160.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 209.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1630 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 208.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 257.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 256.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[364,65] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zombi mester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a zombi mester bal karját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [364,64] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Észreveszel egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zombi mester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a zombi mester testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


Összefutsz Thor a Mjölnir Uraval. Egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy tleikan karkötőt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy nekromanta kóborló trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr lényének egy apró része. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Dühöngő trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mintha terhes lenne. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Anna Bella. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 236.]

vpf 200 VP elővétele: 200
Felszabadítottunk neked 200 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), zombi mester (#251), Thor a Mjölnir Ura (1368. kalandozó), Anna Bella (2129. kalandozó)
(364,65) zombi mester (#251)
(364,66) árnylord (#342), ősvortex (#587), művészi porolit (#720)
(365,65) vaskohó (#155), Leah oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), Zinthurg (#180)
(366,64) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), halálosztó kain (#168)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, taalru (#249)

[190,60] Füves síkságra érkeztél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+7% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a magger fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 84, gyógyulás: 40, összesen: -44 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] [+7% tau] [15 pontot használtál fel, van még 221.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[190,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [191,58] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [192,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 191.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 398 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 mozogsz északkeletre
[193,56] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.

[10 pontot használtál fel, van még 181.]

ek 273 10 232 t. energia kisütése: 273 10 232
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 32 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-33 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ek 273 10 227 t. energia kisütése: 273 10 227
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 27 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 186.]

* 3. BP: használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 151.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 23, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁRNYLORD (342. SZÖRNY)
A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást.

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 23 (31) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 46 Menekülés: 20 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 337/489 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 925/917 Pénz: 30160 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 35/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 851 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13055 TP-t kaptál. Jelenleg 528562 TP-d van. A következő szinthez még 71438 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, küklopsz, ongóliant. A 152. fordulódban 76943 arany került a bankszámládra. 77712 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 27/27 (+11%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 24/63 (+7%)
dobófegyverek: 8/91

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/79 (+20%) 2. nyomkövetés: 49/53 (+24%) 3. mászás: 1/15
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 30/72
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 6/98 9. szörnyidomítás: 5/19
10. teológia: 43/14 (+150%) 11. taumaturgia: 63/98 (+111%) 12. szerencsejáték: 1/60
13. versengés: 11/75 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 7/64
16. szörnyismeret: 13/76 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 9/95
19. bányászat: 6/78 (+16%) 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
óriáserő (#53) villámmágia (#227) varázsenergia (#161) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 30 ében toboz (#578) 10 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 17 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
3 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 szöges bunkó (#8)
1 varázskő (#305) 22 víz (#27) 15 vortex amulettje (#607)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 gyöngymangó (#135) 5 iknegurin (#541) 1 kőszem (#304)
14 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148)
1 sötét tekercs (#535) 1 ubuk tüske (#131) 6 ugh méreg (#166)
2 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,59) 255. jellempróba, oltár, tündöklő szobor (#1587), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(190,60) 40. jellempróba, oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), magger (#747)
(191,58) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(192,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 42. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg királynők (#153)

Üzenet küldése a karakternek