Karakterszám: |
6248 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
154 |
Játékhét: |
167 |
E forduló ára: |
29 zs. |
Maradék zseton: |
596 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 19. 9h:27' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. feb. 20. |
|
E-mail!
IRUKANJI KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan
kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának
zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését:
khaldoran öv, bronzmedál, Rogan karkötõje, a természet nagy pajzsa, a tolvaj
kõrisfa íja, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz,
ében láncing, szerencsekõ. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Megindulsz Koponyaroppantó Grundrag felé. Már ott is vagy!
Koponyaroppantó Grundrag máris elõtted terem! Koponyaroppantó Grundragot
próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal.
(29 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Roncsoltál.
A fogaiddal támadsz.
(34 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-7 ép) Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Tüskés a
bõre
(-7 ép) Elõresuhintasz farkaddal.
(16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr
megsebez
(-7 ép) Koponyaroppantó Grundrag eszméletét vesztve összeesik.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+7%). Koponyaroppantó Grundrag meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 2 drágakövet.
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 2 drágakövet.
**
4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
drágakõ.
**
4. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Doda Bodonawieedo, egy gülüszemû, tapírorrú,
sötétzöld bõrû, rodián férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A
Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése:
rubin mágusbot, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje,
Xantin rubinöve, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, óriás fülbevaló, xenomorf
csuklópánt, suhanó csizma, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, ozin
fülkarika, a mágia smaragdja, Trollagyar, zafír érdemrend, görényfarok,
Pszichoklenész sisakja, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, orgling fétis,
Fénygyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az ennivalóról
eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól
függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül
Doda Bodonawieedo megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással
távozik. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a galetki vámõr.
[ld. enc.]
**
5. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 2 drágakövet.
**
6. NAP ** Bejön a barlangodba
Doda Bodonawieedo, egy gülüszemû, tapírorrú,
sötétzöld bõrû, rodián férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A
Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai:
rubin mágusbot, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje,
Xantin rubinöve, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, óriás fülbevaló, xenomorf
csuklópánt, suhanó csizma, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, ozin
fülkarika, a mágia smaragdja, Trollagyar, zafír érdemrend, görényfarok,
Pszichoklenész sisakja, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, orgling fétis,
Fénygyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok
a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról.
Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+8%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az az orgling szatócs.
[ld. enc.]
**
11. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Karatekrokodil, egy magas testalkatú,
felnyírt, fekete hajú, zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának
kapitány rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Kalandor rangja
kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: a teknõs ezüst fülbevalója,
Hadúri csizma, szivárvány karkötõ, a tökéletesség malachit karkötõje, nilbongi
kitûzõ, óriás fülbevaló, a rend köve, a pók smaragdgyûrûje, arany orgling
fétis, a teknõs ónixgyûrûje, a gepárd vaspajzsa, a gólem karikaszimbóluma,
ezüst vadászköpeny, a kobra malachitgyûrûje, a hatalom márványgyûrûje,
a remete malachit karkötõje, a sebesség fekete nyílpuskája, a gladiátor
szöges öve, aréna vas érme, a tökéletesség csillogó fejpántja, a tökéletesség
díszes pikkelyvértje, a majom díszes karkötõje, smaragd életkõ, galetki
érdemérem. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Karatekrokodil közelebb jön, hogy támadhasson. Karatekrokodil
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Karatekrokodil rád támad. Lekever egyet
bal mancsával.
(78 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik.
( -12 tüskés bõr, -9 vastag bõr.) Lesújt rád jobb mancsával.
(31 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Harapni próbál fogával.
(116 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Tekergetve suhint farkával.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 252 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Karatekrokodil megköszöni
a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ
csodás nõ. (hírneve 12829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 8.* Százlábú felköltözött a következõ szintre.
*feb. 9.* Don Kéró
teljesítette a 32. küldetést, amit a palotában kapott.
*feb. 9.* Don Kéró
rangja a Tudósok Klánjában "szakértõ" lett.
*feb. 15.* Karatekrokodil
teljesítette a 33. küldetést, amit a palotában kapott.
*feb. 15.* Karatekrokodil
gyõzelmet aratott Lord Arlon Di Saory felett.
*feb. 15.* Karatekrokodil
csatában legyõzte Thiefet.
*feb. 15.* Don Kéró és Karatekrokodil megküzdöttek
egymással, és Don Kéró gyõzött.
*feb. 15.* Karatekrokodil csatában legyõzte
A Káosz urának ijásza-át.
*feb. 19.* Karatekrokodil teljesítette a 32.
küldetést, amit a palotában kapott.
*feb. 19.* Karatekrokodil gyõzelmet
aratott Lord Arlon Di Saory felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 7.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Compot.
*feb. 7.*
Nosean és Tüskés Klezmó megküzdöttek egymással, és Nosean gyõzött.
*feb.
8.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó
felett.
*feb. 8.* Amorpheus Amorphea gyõzelmet aratott Wan Alibeam felett.
*feb. 9.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ
felett!
*feb. 9.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát.
*feb. 12.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy dohu féreg.
*feb.
12.* Nosean csatában legyõzte Laetitia Diamantiniát.
*feb. 13.* Pindurutalagala
és Para Zita a Vérszopó pszi párbajt vívtak. Pindurutalagala került ki
gyõztesen.
*feb. 14.* Amorthis pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Nosean felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]
dk 355 |
dobása 355. kalandnak |
Rendben, 355. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]
j 20577 17443 |
tárgy javítása |
Kemény munka árán megjavítod a küzdelem malachitgyûrûjét. Nahát, szebb
lett, mint újkorában! Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a
bérmágus ónix karkötõje újra használható.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]
kf 20577 17443 |
bekészíted a 20577. tárgyat |
Felveszed a küzdelem malachitgyûrûjét. Felveszed a bérmágus ónix karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni.
Isteni mágia! Szolgád, nagyobb elementál fatty újra egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]
be 9 4 3 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni.
Isteni mágia! Szolgád, gonosz banya újra egészséges. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]
sze 3 |
3. szolga elbocsátása |
Elbocsátod gonosz banyát. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]
kno 65 100 |
65. képességre 100 képességpont |
Elköltesz 13 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
203.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
vv 52 10 |
több varázslat elmondása |
[V 52 10 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
sze 4 |
4. szolga elbocsátása |
A parancs 1. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 395.]
dd 278 479 480 |
több tárgy eldobása |
Kidobsz 1 xenópetét. Sajnálom, de nincs a birtokodban 479. tárgy. Sajnálom,
de nincs a birtokodban 480. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Elküldesz egy kihívást Takesz a fejvadász részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent csend
honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos
ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová
vezet? Egyszer utána kéne nézni.
(276. kaland, összköltsége 45 TVP.) Hosszú
ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra.
Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy savhurrikán. Nem hat rád. Az orgling fattyú felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Az orgling fattyú odajön hozzád. Az orgling fattyút próbálod megsebezni.
Elõrerúgsz jobb lábaddal.
(42 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod
megmarni.
(46 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(50 ép-t
sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél). Az orgling fattyú
kileheli lelkét. A nagyobb elementál fatty az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy gigaököl! Nem hat rád. Az orgling varázsló irányába mozogsz. Megtámadod
az orgling varázslót. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal.
(33 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. Acsarogva harapni próbálsz.
(45 ép-t sebeztél). Rávágsz
jobb csápoddal.
(41 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
(23 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(11 sebzés). Az orgling varázsló halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 321 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nagyobb elementál fatty:
27/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a tökéletesség
csontamulettje, egy orgling fétis, egy xenópete és 40 arany. A nagyobb
elementál fatty eszik. (+25% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]
[Bundás yeti torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület
pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû
növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai
nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni.
Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(425. kaland,
összköltsége 15 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
2
mátekel gombát. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid
egy piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A piromancer ellõ egy tûzgolyó varázslatot.
19 ép-t sebzõdtél.
A piromancer irányába mozogsz. A piromancert próbálod megsebezni. Lendítesz
egy nagyot jobb lábaddal.
(43 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-4 ép) Roncsolod bõrét. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(51 ép-t sebeztél).
Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-6 ép) Villámgyorsan elõrevágsz jobb
csápoddal.
(49 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan
(-6 ép) Elõresuhintasz
farkaddal.
(26 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-6 ép) Bûzöd
lángra kap.
(-4 ép.) A piromancer hörögve elterül. A nagyobb tûzszalamandra
és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nagyobb tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Megpróbálod
felbuktatni jobb lábaddal.
(45 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt
magából!
(-3 ép) Vastag bõrét szaggatod. Harapni próbálsz.
(57 ép-t sebeztél).
Borzalmas forróságot érzel
(-4 ép) Érintésed rothaszt. Körbe-körbe forgatva
ütsz jobb csápoddal.
(42 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan
(-4
ép) Lecsapsz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt
magából!
(-4 ép) Csodás illatod hatással van rá
(17 sebzés). A nagyobb
tûzszalamandra hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 353 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nagyobb elementál fatty:
22/19.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 30%. Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit és 34 arany.
A nagyobb elementál fatty habzsolja az ételt. (+24% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+47 életpont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
sza 1 10 99 |
10 db 1 tárgy átadása 99. szolgának |
[SZA 1 10 1:] Szolgádnak ajándékozol 10 aranyat. Nagyobb elementál fatty
morálja 10%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
szl 10 100 |
szolgák lélekenergia-részesedése 10% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 10 százalékát engeded át szolgáidnak.
Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
bsz 4 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni
a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet
kör végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell meditációs szobát
építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dubié amulettje
(#454), Fagyúr zafírgyûrûje (#40835), Dubié amulettje (#454), a királynõ
karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), xenóbõr
karkötõ (#497), Dubié amulettje (#454), Fagyúr zafírgyûrûje (#40835), Dubié
amulettje (#454). A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük
elmondja, mit látott nemrégiben: " Utad során megpillantasz egy sötéten
ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû,
hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(484.
kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]"
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
be 29 5 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 500 aranyat kívánsz eljátszani, 5 kör alatt.
A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik
körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál nyerni, ezt a
pechet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]
k 295 290 220 |
kaland elvállalása |
(295. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ,
még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. A továbbjutást egy mágikus
akadály gátolja. Egy csápok sokaságából álló fal magasodik elõtted. Megérinted.
A fal segítõkészen nyílni kezd, de aztán összerándul, és zárva marad. Most
látod csak, valamelyik agyatlan szörny megpróbálta a falat szétszaggatni!
Ha rendelkezel min. 8-as szintû kisebb gyógyítással, helyrehozhatod a kárt,
és a csápfal-zsilip újra mûködni fog. A fenébe! Nem ismered a szükséges
varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(290. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Osonsz
elõre, minden sarokba belesve.
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre:
sikertelen] Hirtelen eltûnik a lábad alól a talaj, és egy üregbe zuhansz.
Üvöltesz, ahogy csúszol lefelé, végül odakint repülsz ki a járatból. (-26
ép.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+35 életpont.)
(220. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted,
rajta egy óriási lakattal. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb
szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre:
sikertelen] Ez bizony túl kemény dió a számodra. Feladod. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]
sza 1 50 99 |
50 db 1 tárgy átadása 99. szolgának |
[SZA 1 50 1:] Egy körben csak egy ajándéknak van értelme.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]
m 4 5 7778 3221 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,5) Elmész az Õsök Csarnokába.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál
kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,6) Irány dél! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind
arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid 2
manapoid figyelõ (#226).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Lenyelsz 1 bajnokok italát. Támadásod megnõ (+40%). Az 1.
manapoid figyelõ elmond egy tudatrombolás varázslatot. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. A 2. manapoid figyelõ elmond egy tudatrombolás varázslatot.
Nem hat rád. A nagyobb elementál fatty az 1. manapoid figyelõt támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy annihilációt.
A nagyobb elementál fatty eltûnik. Az 1. manapoid figyelõ rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Nem hat rád. Megközelíted az 1.
manapoid figyelõt. Az 1. manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Megeresztesz
egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal.
(31 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(37 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb
csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(20 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(14 sebzés).
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Néhány rövid kézmozdulat után
az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz.
*** 4. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ elõhív egy parancs varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. A 2. manapoid figyelõ ellõ egy parancs varázslatot. (-99
ügyesség.) Megdermedsz.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid figyelõ elvarázsol
egy parancsot. Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid figyelõ varázshatalma
segítségével elmond egy parancsot. Nem hat rád. Támadod az 1. manapoid
figyelõt. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal.
(36 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Elõrehajolva harapni próbálsz.
(45 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb csápoddal.
(36 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(24 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(12 sebzés). Az 1. manapoid figyelõ holtan
terül el.
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nagyobb elementál fatty:
4/0.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 4,5-es mezõn vagy.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) A folyosó északra tart. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó
maradványai.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
Kimész a Csarnokból. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított
barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy
szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, nagyobb
elementál fatty újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
be 9 4 3 |
meglátogatod a 9. épületet |
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 289.]
m 4 5 7778 3221 11147 1248 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,5) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
Megvesztegetés: 4. Megvesztegetés: 5. Megvesztegetés: 6. (M 8) A legközelebbi
feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
(M 4,3) Északi irányba folyatod utadat. Egy óriási gombákkal teli terembe
lépsz be.
(M 4,2) Észak felé mozogsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz
be.
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,2) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
Megvesztegetés: 7.
(M 3,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]
m 4123 3338 21127 22187 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,2) A folyosó délre tart. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 4,2) A folyosó keletre visz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Megvesztegetés: 8.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8 7) A legközelebbi feladat megoldásánál 7 lesz a válaszod.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
m 13327 21278 27314 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Moha borítja a falakat,
a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
(M 4,4) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Megvesztegetés: 9.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,3) A négy égtáj közül északot választod. A barlangszoba, amit találtál,
tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen
növényritkaságot.
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Megvesztegetés: 10. (M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot
fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Megvesztegetés: 11. (M 4,4) Délre mész tovább. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
(M 4,3) Észak felé mész a labirintusban. Páradús, élettel teli levegõjû
barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból
táplálkoznak!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 272.]
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Fáradtan a megpróbáltatásoktól,
nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 15% kalandor rangot vesztettél,
így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.26).
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1030 sebzést
okoztál, és 364 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 272 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
584 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Irukanji, egy érv, támad a tûz, te is karmolsz: talán megmenekülsz,
ha harcolsz szól a nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.26). Ez a 154.
fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (24) / 11.16 |
[2] IQ: |
11 (16) / 2.56 |
[3] ügyesség: |
11 (17) / 0.32 |
[4] egészség: |
16 (23) / 8.78 |
[5] mágia: |
11 (18) / 10.20 |
[6] gyorsaság: |
11 (23) / 2.33 |
[9] Méret/ép: |
188 (195) / 195 |
Min. méret: |
187 |
Barlangméret: |
203 |
|
|
Varázspont: |
202 / 176 |
Képességpont: |
13 / 42% |
Hõsi pont: |
64 (0) |
Tám.bónusz: |
42% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
637 / 370 |
Hírnév : |
10 |
Jóllakottság: |
118% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
199 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
159 (1) |
Torzsz. csaták: |
745 (3) |
Torzsz. gyõzelmek: |
589 (2) |
Leölt torzszülött: |
1049 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
82 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: felderítõ (13)
Speciális
képességeid:
+5 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
2.) Hozz egy õskövet. 3.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
9 (17) / 0.97 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
13 / 7 |
[17] vastag bõr: |
9 / 0.60 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (10) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (11) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
7 / 0 |
[24] rezisztencia: |
14 (25) / 0 |
[25] illat: |
10 (13) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
11 / 1.09 |
[47] zárnyitás: |
11 / 2.60 |
[48] mászás: |
11 / 1.97 |
[49] rugalmasság: |
1 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 2.82 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
8 / 0.70 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
9 / 0.75 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 4.34 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 2.60 |
[65] álcázás: |
10 / 3 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.10 |
[68] zene: |
4 / 3.50 |
[71] javítás: |
15 / 7.76 |
[72] építés: |
10 / 2.89 |
[73] felderítés: |
4 / 2.49 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb láb |
[100] méret: |
17 (16) / 0 |
[101] szakért.: |
13 (14) / 0.49 |
[102] roncsolás: |
6
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
17 (15) / 0 |
[104] szakért.: |
13 / 9.50 |
[105] rothasztás: |
5
/ 0 |
|
jobb csáp |
[106] méret: |
17 (15) / 0 |
[107] szakért.: |
13 / 10.38 |
|
|
|
farok |
[109] méret: |
11 (9) / 0 |
[110] szakért.: |
8 / 3.44 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
1 / 0 |
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
8 / 1.15 |
[189] elemek uralma: |
1 / 0 |
[49] elemi védelem: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
4 / 0.96 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[21] jégvihar: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
4 / 0.88 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 3.72 |
[25] lávafolyam: |
1 / 0 |
[169] savcsapás: |
1 / 0 |
[151] sárkánylehelet: |
1 / 0 |
[188] sziklaerõ: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
5 / 0.72 |
[20] tûzvihar: |
1 / 0 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] nagyobb elementál fatty |
75/75 |
163% |
200% |
4 / 3.03 |
harcol |
[2] dohu féreg |
1/1 |
100% |
100% |
1 / 0 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
50 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
e 9 90 |
sza 1 10 99 |
szl 10 100 |
be 9 5 |
bsz 4 |
be 29 5 |
|
2. Makró |
p 7989 |
ext |
p 7989 |
vd 197 |
vd 175 |
mak 1 |
|
3. Makró |
pv 3 5 8 |
mak 2 |
p |
ism 3 |
p |
pv 1 2 3 5 |
|
4. Makró |
vd 30 |
h 8 103 |
h 8 106 |
h 8 100 |
be 9 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #28. Prioritás: 120. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #128. Prioritás: 120. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #89. Prioritás: 150. |
5: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 100. |
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 200. |
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 210. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 50. |
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #146. Prioritás: 150. |
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. Prioritás: 100. |
13: Közelharc támadás ha ellenfeled #150. Prioritás: 100. |
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #149. Prioritás: 90. |
15: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #212. Prioritás: 100. |
16: védelem itala v.var. ha ellenfeled ?? #15017. Prioritás: 250. |
17: Közelharc támadás ha ellenfeled #214. Prioritás: 190. |
18: Közelharc támadás ha ellenfeled #217. Prioritás: 150. |
23: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 150. |
24: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 150. |
9: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30, Prioritás: 100, és ha 1 vagy
több ellenfél van, és ha a harc 4. köre van. |
19: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #216, Prioritás: 151, és ha 20
vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 2. köre van. |
21: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #216, Prioritás: 150, és ha
20 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 2. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 50 61;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 1 3 5
2;
PSZ 47 48;
BA 154 219;
HU 7 0 50; Csarnokban HO 0;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#3 (3. épület), #4 (4. épület), #6 (9. épület), #15 (7. épület), #28
(1. épület), #50 (20. épület), #290 (153. forduló), #295 (153. forduló),
#276 (154. forduló), #220 (152. forduló), #425 (154. forduló), #484
(154. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 1. A te szavazatod
jelenleg a 3586. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod:
6248. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: nagyobb jégavatár. Még
1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz halotti maszkja (#28991) |
|
1 a bûz sárga öve (#29067) |
|
1 a
gepárd szárnyas sisakja (#15477) |
|
1 a gólem bõr mellvértje (#8246) |
|
1 a gyõzelem lovagi lemezpáncélja
(#20802) |
* |
1 a gyõzelem zöld köntöse (#20951) |
|
1 a harcmûvész vas lemezpáncélja (#13601) |
* |
1 a kígyó ezüst fejpántja
(#19107) |
* |
1 a kobra csatos öve (#7466) |
|
1 a kobra könnyû láncinge (#7331) |
|
1 a küzdelem köpenye (#20485) |
|
1 a légzés fekete csizmája (#27672) |
|
1 a mágia ezüst láncinge (#3283) |
|
1 a majom fekete csizmája (#14172)
|
|
1 a mentát vándorcsizmája (#12821) |
|
1 a sebezhetetlenség bronz mellvértje (#19497) |
|
1 a szalamandra nagy
pajzsa (#25812) |
|
1 a titán ezüst fejpántja (#5607) |
|
1 a tûz vas lemezpáncélja (#22151) |
|
1 a tûz zangrozi csizmája (#22273)
|
|
1 a villám átlátszó köntöse (#23652) |
|
1 a villám bõr mellvértje (#23546) |
|
1 a villám csatos öve (#23666)
|
|
1 a villám díszes fejpántja (#23606) |
|
1 a villám ezüst fejpántja (#23607) |
|
1 a yeti ezüst fejpántja (#26307)
|
|
1 az angyalok lovagi lemezpáncélja (#28002) |
|
1 az ellenállás bíbor köntöse (#28604) |
|
1 az entek vassisakja (#9626)
|
|
1 az ügyesség bíbor köpenye (#2489) |
|
3 bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
7 ében láncing (#134)
|
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv
(#137) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bérmágus ónix karkötõje (#17443) |
* |
1 a bûz díszes karkötõje (#29142)
|
|
1 a gladiátor sárgaréz nyaklánca (#6131) |
|
1 a gólem kõamulettje (#8396) |
|
1 a gyorsaság aranyozott nyaklánca (#3883)
|
|
1 a jég keresztszimbóluma (#22813) |
|
1 a káosz éjfekete szimbóluma (#7524) |
|
1 a káosz híveinek amulettje
(#13359) |
* |
1 a küzdelem malachitgyûrûje (#20577) |
|
1 a pontosság kõamulettje (#4346) |
* |
1 a pontosság sárgaréz nyaklánca
(#4331) |
|
1 a sas bronz amulettje (#16048) |
|
1 a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója (#19707) |
|
1 a sün aranyozott
nyaklánca (#25033) |
|
1 a teknõs nyaklánca (#25480) |
* |
1 a tökéletesség császári fülbevalója (#21968) |
|
1 a tökéletesség csontamulettje
(#21897) |
* |
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) |
|
1 a tudós ezüst fülbevalója (#11607) |
|
1 a villám ezüst fülbevalója
(#23757) |
* |
1 a villám gyöngysor nyaklánca (#23687) |
|
1 a villám háromszögszimbóluma (#23712) |
|
1 a villám kõamulettje (#23696)
|
|
10227 arany (#1) |
* |
1 arany orgling fétis (#296) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
* |
1
az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elefánt díszes karkötõje (#16542) |
* |
1 az elfek malachitgyûrûje
(#10677) |
|
1 az entek ezüst fülbevalója (#9807) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
193 drágakõ (#2) |
|
1 manapoid amulett (#295)
|
|
5 orgling fétis (#269) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
5 szerencsekõ (#197) |
|
3 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
1 arany tóken (#764) |
|
51 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 ezüst tóken
(#763) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236) |
|
1 a harcos nehéz nyílpuskája
(#8037) |
|
8 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a légzés rövid tõre (#27852) |
|
1 a lich hosszú íja (#12072) |
|
1 a
mágia görbekardja (#3566) |
|
1 a merénylõ barbár lándzsája (#11231) |
|
1 a merénylõ rövid tõre (#11202)
|
* |
1 az ellenállás kõrisfa íja (#28723) |
|
1 az enyészet hosszúkardja (#23367) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
6 ében nyílpuska
(#133) |
|
12 ében tündekard (#132) |
|
5 kés (#5) |
|
3 kõbalta (#18) |
|
3 parittya (#10) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
21 sziklarepesz (#13)
|
|
10 törpe balta (#224) |
|
1 Yarmbaur koponyája (#264) |
Varázsitalok és
füvek |
|
5 bajnokok itala (#62) |
|
9 csapdaészlelés itala (#65) |
|
23 csótányláb
(#25) |
|
18 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
9 gyilkos boróka (#27)
|
|
18 hónakkupók (#30) |
|
3 javítás itala (#108) |
|
1 kék manaital (#75)
|
|
2 kihívás itala (#68) |
|
3 kincskeresés itala (#64) |
|
8 liánvirág (#24)
|
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
3 mézfû (#29)
|
|
9 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
3 õsmágus szájvize (#69) |
|
4 parafû (#41) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
9 rémcserje (#34) |
|
14 sárkányvirág (#32) |
|
7 sötét mák (#23) |
|
17 szemani gomba (#36) |
|
13 tejfonál (#28) |
|
4 tokin kaktusz (#40)
|
|
44 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
6 velparaj (#35) |
|
2 waarkin (#38) |
|
18 winropu moha (#22) |
|
12 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
13 barna manakõ (#149) |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
4 bronz korong (#297)
|
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
31 ekinda haj (#147) |
|
1 húsevõ bibe
(#151) |
|
46 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
16 khazdar taréj (#268) |
|
29 kõtroll
szem (#274) |
|
4 mandibula (#157) |
|
4 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
18 nordkristály (#146) |
|
18 õsi relikvia (#17) |
|
6 patkányfog (#270)
|
|
11 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
1 sárga gömb (#136)
|
|
38 smaragd esszencia (#229) |
|
5 szirénhaj (#293) |
|
36 szójer csáprágó
(#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
22 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 mátekel gomba (#21), 1 a küzdelem
malachitgyûrûje (#20577), 1 a bérmágus ónix karkötõje (#17443), 1 a tökéletesség
csontamulettje (#21897), 1 orgling fétis (#269), 1 pirgamit (#152).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 886 arany (#1), 1 bajnokok itala
(#62).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GALETKI VÁMÕR (249. ELLENFÉL) A galetki hatóságok talpraesett módon megadóztatják
a szintek közötti kereskedelmet, sõt erre még egy intézményt is létrehoztak.
A galetki vámõröknek nemcsak az a feladata, hogy a pénzt beszedjék, és
ellenõrizzék, hogy ne kerüljön vámolatlan áru forgalomba. Õk ügyelnek arra,
hogy semmilyen szín alatt se kerüljön sor illegális tárgyakkal (pl. fekete
dukát) való kereskedelemre.
ORGLING SZATÓCS (253. LÉNY) Hogy mi? Egy dolgos orgling szakember? Ez
lehetetlen! Nos, valóban az. Amikor az elsõ galetki megpillantotta ezt
a nagydarab, imbolygó járású, hadonászó orglingot, tréfálkozva rámutatott,
és azt mondta: "Ni, egy orgling szatócs! Vajon mit akar eladni nekünk?"
A "szatócs" azonban nem portékáját dícsérte, hanem épp mágiatörést mormolt,
amellyel kioltott a magabiztos galetki gránitbõrét. És persze történetünk
hõse a pofontól, amit az orgling varázslata után kapott, elvesztette a
viccelõdõ kedvét. De a szint nagy termetû orglingjain ezután rajtamaradt
ez a becenév.
MEDITÁCIÓS SZOBA (#54) Építési költség: 5000 TVP Min építés: 150 TVP
Egyéb költség: nincs Elõfeltétel: Relaxációs szoba (#40), mágusközpont
(#53)
Leírás: Néha még egy mágus is tanul egy pszionistától. Sosem gondoltad
volna, de a pszionistákéhoz hasonló relaxációs eljárással a mágiád hatékonyságát
is jelentõsen megnövelheted (ami +2 áttörést jelent)! A hatás egy fordulón
keresztül fennmarad, aktiválásához a mágusközpontot kell meglátogatnod
(de ez plusz TVP-be nem kerül).