Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 19. 15h:12' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
hu 196 194 184 | hulladék: 196 194 184 |
hu 186 126 418 | hulladék: 186 126 418 |
fku | felt. kutatás |
bb 135 456 896 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (456 darabot) |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 519 467 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat az 519. tárggyal a 467. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
ek 35 12 | t. energia kisütése: 35 12 |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
dd 87 126 127 | eldobod a 87. tárgyat a 126. tárgyat a 127. tárgyat |
d 107 4 | eldobod a 107. tárgyat (4 darabot) |
dd 64 171 160 | eldobod a 64. tárgyat a 171. tárgyat a 160. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 24, gyógyulás: 25, összesen: +1 ÉP}
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 1 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 11, gyógyulás: 72, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó jobb vállát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a kék rothasztó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 1371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 25, összesen: +17 ÉP}
fku 200 | felt. kutatás 200 |
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [197,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 36, gyógyulás: 63, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [196,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [194,108] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Továbbmész...) [193,107] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 11, gyógyulás: 44, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [191,105] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. (ld. enc.) A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 2 2 | követed a 2. fajúakat 2 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY) Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
Erő: | 22 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/101 év |
Egészség: | 26 (33) | Életpont: | 373/535 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (30) | Varázspont: | 917/143 | Pénz: | 29989 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 35/22 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 27/9 (+9%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 24/51 (+6%) |
dobófegyverek: | 8/91 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/59 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 48/93 (+64%) | 3. mászás: | 1/15 |
4. csapdakészítés: | 8/48 | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/72 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 6/98 | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 40/79 (+123%) | 11. taumaturgia: | 62/7 (+106%) | 12. szerencsejáték: | 1/60 (+10%) |
13. versengés: | 11/75 (+21%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 7/64 (+94%) |
16. szörnyismeret: | 13/58 (+18%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/95 |
19. bányászat: | 6/46 | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
varázsenergia (#161) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | aranylánc (#191) | 4 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
2 | bronzpenge (#126) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | era formázó minta (#418) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 11 | gyöngymangó (#135) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mandibulakasza (#127) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | rövid íj (#107) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
2 | trófea nyaklánc (#196) | 6 | ugh méreg (#166) | 1 | vassisak (#160) | |||
25 | víz (#27) | 3 | zyel katalizátor (#896) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29984 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 10 | kaja (#2) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 1 | szöges bunkó (#8) |