Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 6. 9h:44' EZ A 258. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 259. játékheted kezdete: ápr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [-35,78] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Eldobod az értéktelenné vált útonálló trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mélységi grittang trófeát. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 11 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [-36,78] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a vadtroll bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megérinted a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a móleon testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A móleon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-38,78] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [-39,78] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
m 6 | mozogsz nyugatra |
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 1 pontért |
e 40 | élelemszerzés 1 pontért |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
Erő: | 15 (19) | Szint: | 6 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 88/37 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 100 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 8/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 3 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 4 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 1 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
Összsúly: 27.33 kg | Megterheltség: 56% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 10 | madártoll (#112) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | nyílvessző (#108) |