Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Az Ezüstmágusok tornya
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Ím hát a hely, ahonnan "az" a Kürt származik, a messze legértékesebb csecsebecse, ami valaha a Túlélők Földjén létezett. Olyan mértékű mágikus szakértelem alkotta, melyről a mai kor varázslói már csak álmodni sem merhetnek... az Ezüstmágusok rendjének varázslóié.
Nézz szét a galériában!
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47173)
Lapötletek (64993)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ranis Athrys 15. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 14h:50'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5007
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 290
Extra forduló: 3

RANIS ATHRYS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,3] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Shyna Malával. Fegyverzetét egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Terhes a leány. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot. Shyna Mala, amikor összefutottatok, adott neked egy fúvócsövet, 3 mákrózsa virágot, 8 varányszemet, egy bunkót és egy tükröt (ld. enc.). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+11 életerõ.)


kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyûjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 151.]

a 4 3032 1 átadod a 4. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 botot Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 33 3032 1 átadod a 33. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lapockacsontot Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 20 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat
Elõkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+20 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 111.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+10 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 81.]

a 2 3032 2 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kaját Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[22,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gonyolék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gonyolék bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,1] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...) [23,1] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gonyolék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gonyolék ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy lila brekk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lila brekk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk jobb elsõ lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lila brekk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 51.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[23,0] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy rát-fát. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lila brekk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lila brekk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lila brekk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-2] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy krómkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Belebotlasz valamibe: 1 szögletes kõ. Elteszed. [30 pontot használtál fel, van még 21.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[25,-3] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy lila brekk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a lila brekk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a lila brekk bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-3] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-1 életpont.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-1 életpont.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). [20 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Hoppsz, micsoda ötlet született meg a búrádban! Feltételes Készítés! Rögtön tervezgetni is kezded a részleteket. (ld. enc.) Információ érkezik az agyadba: lehet lottózni! (ld. enc.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következõ körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kõkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bõrébõl. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nõk számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvetõ komponense a szeksztánsnak.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kõkéssel, és levághatod a legjobb minõségû, acélkeménységû tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

FELTÉTELES KÉSZÍTÉS
Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következõ körben, ha szedni akarsz a termésükbõl? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lõfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Mûködése igen egyszerû: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendõ mennyiséget, mert elképzelhetõ, hogy idõközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlõdik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyûjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerûen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kõ-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy mûködik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetõsége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterû FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le.

LOTTÓ
Ezentúl Ghalla minden játékos kedvû polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévõ lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevõ Arany Magisztrátus-lottóügynököktõl szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követõ 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követõ 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követõ fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az elsõ lottóhét kezdete 1998. nov. 17.



KARAKTERLAP
Ranis Athrys, egy hosszú õsz hajú, csillogó szemû kobudera férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bõröd babarózsaszín. Ez a 15. fordulód.

 Erõ:15  Szint: Merészség:5/5 Magasság:149 cm 
 IQ:11  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:16  Életpont:84/25  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:12  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 34 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74 TP-t kaptál. Jelenleg 469 TP-d van. A következõ szinthez még 31 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 5   lõfegyverek: 1   dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 3   3. gyógyítás: 6 (+1)
  4. harcmûvészetek: 3   5. vadászat: 5   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
vadász tatu (#10), grákó denevér (#25), drótszõrû pincsi (#22), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), ormánygõte (#18), acéldarázs (#140), technokolin (#50)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
2   bunkó (#5) 1 * fúvócsõ (#20) 2   kõkés (#6)
1   szögletes kõ (#17) 15   tüske (#22)    
1 + deus ex machina (#1) 1   fáklya (#36) 1   kaja (#2)
4   mákrózsa virág (#56) 6   sünmedve tüske (#14) 1   tükör (#43)
8   varányszem (#30)        
1 * vizestömlõ (#3) [benne 3 korty víz (#27), fér még: 17]

Összsúly: 14.42 kgMegterheltség: 36%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 136 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 6 tüske (#22)
2 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 sünmedve tüske (#14) 1 szögletes kõ (#17)    



E körben tett lépéseid térképe

(22,1) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56)
(22,2) gonyolék (#13)
(23,0) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(23,1) gonyolék (#13), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), lila brekk (#11)
(24,-3) sünmedve (#33), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, 28. jellempróba
(24,-1) lila brekk (#11)
(25,-3) 27. jellempróba, oltár, lila brekk (#11)
(25,-2) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), 21. jellempróba




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.