Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 9. 9h:34' EZ A 581. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD 582. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
hu 272 265 1546 | hulladék: 272 265 1546 |
hu 105 130 114 | hulladék: 105 130 114 |
hu 352 148 669 | hulladék: 352 148 669 |
hu 650 266 278 | hulladék: 650 266 278 |
dd 87 126 8 | eldobod a 87. tárgyat a 126. tárgyat a 8. tárgyat |
dd 88 90 | eldobod a 88. tárgyat a 90. tárgyat |
kf 1330 | kézbeveszed/felveszed az 1330. tárgyat |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 456 467 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 456. tárggyal a 467. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal középső lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 15, gyógyulás: 43, összesen: +28 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 9, gyógyulás: 73, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [198,119] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bávatag golombár jobb lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (40 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 51, gyógyulás: 35, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar vajákos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb vállát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 31, gyógyulás: 28, összesen: -3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 29, gyógyulás: 26, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 37, gyógyulás: 29, összesen: -8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 61, gyógyulás: 30, összesen: -31 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a nőstény varkaudar bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 124, gyógyulás: 18, összesen: -106 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 75, gyógyulás: 6, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög A Vándor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar vajákos volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [198,116] Az erdőt dombvidék váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
ek 273 10 227 | t. energia kisütése: 273 10 227 |
ek 273 7 438 | t. energia kisütése: 273 7 438 |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [199,113] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [199,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nőstény varkaudar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő és egy vasérc. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüstshuriken. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 58 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar hadúr bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec. Messze hajítod a vacak kis nőstény varkaudar trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar hadúr trófeát. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 90, gyógyulás: 7, összesen: -83 ÉP}
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
tps 21 | TVP spórolása: 7 pontért |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
kf 689 688 690 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 2 2 | követed a 2. fajúakat 2 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. Nem átadható.] |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
Erő: | 19 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/101 év |
Egészség: | 22 (29) | Életpont: | 362/286 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 24 (30) | Varázspont: | 860/22 | Pénz: | 6563 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/22 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 26/30 (+29%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 24/17 (+17%) |
dobófegyverek: | 8/91 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/29 (+70%) | 2. nyomkövetés: | 46/41 (+52%) | 3. mászás: | 1/15 (-1400%) |
4. csapdakészítés: | 8/48 | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/66 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 5/78 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 37/10 (+124%) | 11. taumaturgia: | 57/90 (+169%) | 12. szerencsejáték: | 1/50 |
13. versengés: | 11/54 | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 6/70 |
16. szörnyismeret: | 13/22 (+18%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/95 |
19. bányászat: | 6/46 (+16%) | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 2 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
9 | kaktusztüske (#114) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mithril (#352) | 31 | mocsári penke (#148) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
3 | obszidián függő (#195) | 3 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 18 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 38 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
127 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
22 | kaja (#2) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | vassisak (#160) |