Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 7. 15h:08' EZ A 581. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 582. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
ek 7 3 14 | t. energia kisütése: 7 3 14 |
bb 811 1 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (1 darabot) |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 456 1528 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 456. tárggyal az 1528. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 29, gyógyulás: 28, összesen: -1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 32, gyógyulás: 27, összesen: -5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 139, gyógyulás: 90, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [200,114] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nőstény varkaudar került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 67, gyógyulás: 66, összesen: -1 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1256 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
m 4 3 6 | mozogsz délre, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 12 életpontot sebződsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 63, gyógyulás: 11, összesen: -52 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal oldalát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy obszidián függő. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-4 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 131, gyógyulás: 20, összesen: -111 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a vortexmágus jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített csataremák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a nőstény varkaudar jobb karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-2 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 134, gyógyulás: 21, összesen: -113 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+5% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy vasérc. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 175, gyógyulás: 10, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [198,119] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bávatag golombár bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (39 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 69, gyógyulás: 3, összesen: -66 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
ek 273 2 227 | t. energia kisütése: 273 2 227 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
ek 273 10 223 | t. energia kisütése: 273 10 223 |
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 19 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/101 év |
Egészség: | 22 (29) | Életpont: | 361/297 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 24 (30) | Varázspont: | 853/19 | Pénz: | 6436 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | *25/101 (+4%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | *23/100 (+16%) |
dobófegyverek: | 8/85 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/59 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 45/89 (+40%) | 3. mászás: | 15/15 (+1406%) |
4. csapdakészítés: | 8/48 | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/66 (+10%) |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 5/44 (+51%) | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 35/86 (+91%) | 11. taumaturgia: | 56/21 (+183%) | 12. szerencsejáték: | 1/50 (+10%) |
13. versengés: | 11/54 (+21%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 6/70 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 13/4 | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/95 (+10%) |
19. bányászat: | 6/30 | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
227 | arany (#50) | 1 | gólem talizmán (#811) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | nyílvessző (#108) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 1 | varázskő (#305) | 45 | víz (#27) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
13 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vasérc (#152) |