147. forduló, 149. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 19. 9h:12'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,75] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Octavianus. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 320.]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 300.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

m 7 5 3 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[99,74] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő lajhárlord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord jobb lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a lajhárlord bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {KCC:} Vashegyű lándzsával megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a lajhárlord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Atrax. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [98,75] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve Acharimordax. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te harcművészetek szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[100,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,74] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,75] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg szabotőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+78 életerő.) Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 228.]

m 5 4 7 mozogsz délnyugatra, délre, északnyugatra
[101,76] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor bal vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a manifesztátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,77] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 207.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. [30 pontot használtál fel, van még 177.]

m 8 mozogsz északra
[100,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 170.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 140.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 130.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 120.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 80.]

h 238 50 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 27.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 274/137 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 139/5 Pénz: 1042 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/8
Eddig összesen 721 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3072 TP-t kaptál. Jelenleg 211027 TP-d van. A következő szinthez még 48973 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 135. fordulódban 131 arany került a bankszámládra. 144 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/36 (+4%) szúrófegyverek: 11/93 (+8%) vágófegyverek: 10/20 (+4%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 18/91 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/0 (+14%) 2. nyomkövetés: 25/61 (+36%) 3. mászás: 7/69 (+2%)
4. csapdakészítés: 12/64 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 54/66 (+15%)
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 5/49
10. teológia: 8/72 (+22%) 11. taumaturgia: 9/74 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 6/40 (+50%) 14. szörnyismeret: 18/2 (+18%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 7/32 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3)
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 70.72 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 lajhár csont (#236) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 spiritusz (#170)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,75) Leah rúnaköve, tavacska, Elenios oltár, 22. jellempróba, élőholt quwarg (#202), Acharimordax (4890. kalandozó)
(99,74) Dornodon rúnaköve, pókvadászok (#59), lajhárlord (#757), Atrax (4294. kalandozó)
(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Sheran oltár
(100,75) vadász tatuk (#10), oltár, 31. jellempróba
(100,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,74) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, 42. jellempróba
(101,76) Fairlight rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba, tetemember (#123), manifesztátor (#124)
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, érclelőhely
(102,75) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek